Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 51 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 15 Mar, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 20 Kwi, 2006
Posty: 125
Skąd: Leszno WLKP
Gadu-Gadu: 2848884
ok
dzięki za podpowiedzi to bede kupował drugi


Offline
 Profil    2848884
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 10 Kwi, 2013 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 13 Sie, 2006
Posty: 127
Skąd: Augustów/Białystok
Pytanie natury technicznej nie ma problemów z poduchami rubena 130/3 lub 130/2 w autach o wadze ok 2 ton?
Czy do takich ciężarów konieczne jest montowanie innych poduch?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 10 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
twardy amorek musi byc do nich najlepiej



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 11 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 30 Paź, 2009
Posty: 37
Gadu-Gadu: 0
Auto: alhambra mk1
miki1200 napisał(a):
Pytanie natury technicznej nie ma problemów z poduchami rubena 130/3 lub 130/2 w autach o wadze ok 2 ton?
Czy do takich ciężarów konieczne jest montowanie innych poduch?


jeżeli tylko jest miejsce to bezpieczniej będzie dać większą poduszkę.



_________________
Budowa zawieszeń:
[url]http://czesław-customizer.pl/[/url]
https://www.facebook.com/AirRideAndCoilover
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 11 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
no tylko z tym miejscem zawsze problem niesttey



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 12 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Wrz, 2009
Posty: 1
Gadu-Gadu: 6518551
Auto: VW Bora
słuchajcie, smigam borą juz na zestawie od Mapeta od jakiegos roku, auto jest do jazdy na codzien wiec czasami dostaje po dupie ostro no i stoi pod chmurka glownie. zrobilem juz jakies 15 tys km i nie mam zadnych zastrzezen do okuc. Jedyne co to jest to, ze bylo to robione na amorkach MTSa, ktore juz chyba sie skonczyly i wydaja czasem dziwne odglosy :P zrobilem to tez na zaworach od kolegi Mapeta tych 5/3 i jeden teraz zaczal dawac ciala lekko, ale to moze moja wina bo zalozylem jakies lipne odwadniacze.

I teraz pytanko, chce zalozyc 8 zaworow 1/2 cala i wpadlem na pomysl zeby zrobic zabudowe bagaznika z rurek miedzianych. Na pewno ktos z was to robil.... Jakich złaczek trzeba uzyc do tego?? Czy moze sobie odpuscic ten temat??


Offline
 Profil    6518551
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 15 Kwi, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
temat jak najbardziej na plus,miedz modna ostatnio :) zlaczek uzyj wciskanych lub hydraulicznych skrecanych,jak tak robie i jak na razie nie ma problemu,przocz tego ze zlaczki wciskane najelepiej dac firmowe bo te tanie to o hooj rozbic,tu masz pare moich prac,i jakbys potrzebowal zaworki 1/2" sprawdzone to wal na PW

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 15 Kwi, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
Do miedzi są specjalne złączki w Polsce zwane Conexami, są to metalowe skręcane złączki z tak zwanymi baryłkami miedziowymi, które zastępują w nich gumowe oringi i świetnie uszczelniają się na miedzi. Conexy dostaniesz w dobrze zaopatrzonych sklepach hydraulicznych z różnymi gwintami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi. Można też z powodzeniem stosować złączki wciskane. Przy złączkach wciskanych warunkiem szczelności jest to aby miedź wchodziła idealnie pod kątem prostym w złączkę.


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 16 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 30 Paź, 2009
Posty: 37
Gadu-Gadu: 0
Auto: alhambra mk1
lukas napisał(a):
temat jak najbardziej na plus,miedz modna ostatnio :) zlaczek uzyj wciskanych lub hydraulicznych skrecanych,jak tak robie i jak na razie nie ma problemu,przocz tego ze zlaczki wciskane najelepiej dac firmowe bo te tanie to o hooj rozbic,tu masz pare moich prac,i jakbys potrzebowal zaworki 1/2" sprawdzone to wal na PW


Samochwała w kącie stała. I wciąż tak opowiadała:):):)



_________________
Budowa zawieszeń:
[url]http://czesław-customizer.pl/[/url]
https://www.facebook.com/AirRideAndCoilover
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 01 Maj, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Lip, 2008
Posty: 269
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 8955147
Auto: [*]mk1 1977[*] , [*]mk2 1987[*]
mam do was pytanie, bo mało kto konkretnie piszę o tym tu i w innych tematach. Mianowicie jak wygląda sprawa z komfortem w użytkowaniu codziennym. Auto robi ok 15-20tys rocznie i system ma być podstawowy przód plus tył na 8 wężach. jak wygląda żywotność amorów n oi same odczucia po polskich drogach..pytanie skierowane do osób które faktycznie użytkują te zawiasy nie do tych co o nich czytają;) system ma być w borze ;)



_________________
stare dobre czasy : http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 78#p455378
powrót do przeszłości : viewtopic.php?f=98&t=52297&view=unread#unread
http://www.sekundka.com
Offline
 Profil    8955147
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 01 Maj, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Miałem w lupo aira i jeździłem na nim 2,5 roku, zrobiłem ok 25tys km.
Air byl zrobiony na używanym ok 6 lat gwincie h&r przy demontażu jeden amor tylni nadawał sie do regeneracji, reszta ok.
Co do komfortu to zdecydowanie lepiej niz na samym gwincie a w użytkowaniu na co dzien to sprawa wygląda jasno, prz podniesionym na maxa ssuto stoi prawie jak seryjnie, jedynie co ogranicza przy natarciu pod krawężniki to profil opony i naciąg. .



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 01 Maj, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 01 Sie, 2007
Posty: 124
Skąd: Sława
Gadu-Gadu: 0
Auto: B5,B6,T4,mk1
Ja założyłem w tamtym roku, na tyle miałem amor KW od gwintu, po 5tys jeden się wylał, chyba już był zmęczony, kupiłem nówki mts na tył i mam spokój już jakieś 10tys km :ok:



_________________
no
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 02 Maj, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Lip, 2008
Posty: 269
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 8955147
Auto: [*]mk1 1977[*] , [*]mk2 1987[*]
główne cechy właśnie które chciałbym poznać to wytrzymałość i porównanie powiedzmy do nawet seryjnego zawieszenia względem komfortu, jak już wspomniałem będzie to użytkowane na co dzień, po całej polsce i poza nią i nie tylko przeze mnie jako kierowcę ;)
może pytanie wydać się śmieszne ale z pewnością część z was mnie rozumie ;)



_________________
stare dobre czasy : http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 78#p455378
powrót do przeszłości : viewtopic.php?f=98&t=52297&view=unread#unread
http://www.sekundka.com
Offline
 Profil    8955147
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 03 Maj, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
Panowie mam pytanko. Mam w swoim B3 podstawowy zestaw od mapeta bez zaworow na przelącznikach pneumatycznych AVS i przewodach o 6/4mm. Chcialbym na ten sezon zostawic tak jak jest z malymi zmianami....kupilem wszystkie złaczki trójniki i przewód poli 8/6mm....i teraz pyt złaczki przy manometrach są na przewód 6/4mm tak samo wyjścia w przełącznikach avs.....co zrobić z tym fantem? Pytanie może dziecinnie proste ale zaczynam przygode z airem i dlatego nie chce sie odrazu pchac w cos bardziej skomplikowanego:-)



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 03 Maj, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Maj, 2009
Posty: 853
Skąd: WROCŁAW
Gadu-Gadu: 6418430
Auto: mk3 GTI / Corrado/ Mazda RX8
troche bez sensu bo niewiele to zmieni biorac pod uwagę ile musisz w tym wypadku zastosować zlączek/redukcji... zwlaszcza ze i tak musisz schodzić do średnic weza 6/4 wiec nie odczujesz zadnej roznicy po za ewentualnymi nieszczelnościami ze względu na większą ilość złączek i zwężeń...



_________________
jest
mk3 GTI
Corrado



AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń i części- zawory, węże itp. Najlepsze ceny w PL- Kliknij!
Offline
 Profil    6418430
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 51 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe