Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 25 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 23 Sie, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Sie, 2009
Posty: 1419
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 2187268
Auto: Polo 9N/ golf mk4 2,8v6 cabby
tokarz Ci dorobi takie, Ja płaciłem coś koło 50zł za 8szt



_________________
Moja Arosa[crash] -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=54724&start=0
Moje Polo 9N -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=59927
Mój Golf mk4 Cabby -> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=81505
Offline
 Profil    2187268
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 24 Sie, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 151
Skąd: TarnoVWskie Góry
Gadu-Gadu: 8969806
dokładnie tak szatkos mówi najtaniej będzie :)


Offline
 Profil    8969806
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 25 Sie, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Kwi, 2010
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat
GoNzO !!! napisał(a):
Panowie takie pytanie, chce zacząć składać amory do AIRa do MK4. Mogę zastosować poduszki takie jak w linku o średnicy 130mm. Nie będą się ocierały o kielichy z przodu?
Poduszki takie jak w linku:
http://allegro.pl/miech-poduszka-podnos ... 11100.html


A do Passata B6 też będą pasować ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 25 Sie, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 151
Skąd: TarnoVWskie Góry
Gadu-Gadu: 8969806
też powinno pasować,to jest standardowa średnica poduszki


Offline
 Profil    8969806
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 26 Sie, 2011
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: brak...
Witam Panowie,

dumam nad sposobem uszczelnienia poduchy.
Co myślicie o rozwiązaniu przedstawionym na poniższym rysunku?

kolor czerwony (podstawka, która opiera się na fabrycznej "fałdce" amorka)
kolor niebieski (uproszczony rysunek okucia poduchy)
kolor zielony (oringi)
kolor żółty (śruby skręcające dolną podstawkę z okuciem)

Idea jest taka, że na dole, skręcając podstawkę z okuciem ściskamy oring, który dopiera do powierchni amorka, uszczelniając poduchę od dołu.
Na górze natomiast, w odpowiednio wytoczonym okuciu, od środka podtoczone są miejsca do umieszczenia dwóch oringów, które dociskając do tłoczyska amorka również będą uszczeniały poduchę, od góry.

Image

Dzięki z góry za podpowiedzi.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Chcesz to robić na kicie rozumiem? To lepiej pospawaj. Jak na gwincie to teflon. Co do góry to uszczelnienia typu u jak tutaj (bodajże zdjęcia kolegi Noon):

Image
Image



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
na gwincie teflon nie zda egzaminu, a dolne okucie na tej same zasadzie co górne, czyli 3 oringi założone we frezie w środkowej cześci okucia i bedzie git


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 26 Sie, 2011
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: brak...
dzięki chłopaki.
spawania chcę uniknąć za wszelką cenę. (chcę użyć kitowego amorka). poza tym, nie wszystkie amory są rozbieralne w sensie możliwości wyjęcia amortyzatora z mcphersona, więc troszkę obawiałbym się spawania.
w przypadku zastosowania oringów zawsze można wszystko rozebrać, skrócić, wydłużyć, poprawić, przełożyć na nowy amor etc.
obawiałem się, że na dole, zastosowanie podobnej techniki co na tłoczysku (tj. oringi włożone w odpowiednie podfrezowania) może nie zdać egzaminu, ale spróbujemy :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
zda zda, tylko trzeba odpowiednio przygotować powierzchnie na amorku do okucia i nie ma prawa puszczać jak dasz 3 oringi w okucie


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Czyli teflon na 100% nie zda egzaminu?



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Gru, 2008
Posty: 1592
Gadu-Gadu: 4633358
Auto: Golf MK3 --> Golf MK3 US 2.0 16V ABF --> Golf MK2 2.3 V5 --> Corrado 1.8T
Sonic_bartek napisał(a):
zda zda, tylko trzeba odpowiednio przygotować powierzchnie na amorku do okucia i nie ma prawa puszczać jak dasz 3 oringi w okucie


Dokładnie :ok: Ja mam 2 oringi w dolnym okuciu nic nie jest skręcane i jest elegancko :)


Offline
 Profil    4633358
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
norbi nie bo przy wkręcaniu okucia cały teflon zerwiesz albo sie pościąga i będzie leciało


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
zalezy jeszcze jaki teflon, taśma jest nic nie warta ale nitka jest dobra ale droga.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pią 26 Sie, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 26 Sie, 2011
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: brak...
Sonic_bartek napisał(a):
zda zda, tylko trzeba odpowiednio przygotować powierzchnie na amorku do okucia i nie ma prawa puszczać jak dasz 3 oringi w okucie


Jak dumałem nad rozwiązaniem tej kwestii (na początku myślałem właśnie o oringach, a później przyszedł mi do głowy pomysł ze ściśnięciem oringa) to oczywiście domyśliłem się, że powierzchnia musi być ładna i piękna :ok: ale pomyślałem też, że fajnie byłoby naciągnąć na część amora, na której siądzie dolne okucie z uszczelnieniem, coś w rodzaju wielkiej termokurczki lub gumowego "kondona", ew. owinąć odpowiednio taśmą teflonową, aby przy zakładaniu się nie ściągnęła (od dołu do góry, nadkładając kawałek zwoju na zwój). ale mam nadzieję, że odpowiednio odświeżona, gładka powierzchnia będzie równie skutecznym rozwiązaniem. piwko


[edit]
Panowie, jeszcze 2 pytania,
gdzie zaopatrujecie się w wałki aluminiowe?
W jaki sposób tokarz przygotowuje te pierścienie, o których mowa kilka postów wcześniej? (chyba ich nie wytacza? :o )


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 27 Sie, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
daniel_87 napisał(a):
(chyba ich nie wytacza? :o )


no chyba nie myslisz ze napiertala je boszem?nie widze innej opcji jak tokarka zeby je zrobić


Offline
 Profil    9910321
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 25 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe