Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 3 [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Nie 14 Cze, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Cze, 2009
Posty: 69
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK4 2.8V6
Gleba będzie delikatna ponieważ samochód jest do jazdy na codzień.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Nie 14 Cze, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Wrz, 2008
Posty: 262
Skąd: Tarnów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Elmo napisał(a):
nie zapomnij o glebie...musi być max:D


Przy takiej planowanej mocy to nie bardzo ma sens...

Bardzo fajny projekt jak dla mnie, drugi golf MK4 (myśląc o pierwszym na ma myśli Golfa Kyfego) z dużą mocą na forum. Powodzenia w modzeniu!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Nie 14 Cze, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 29 Maj, 2009
Posty: 187
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 24671701
Auto: Low POLO 6N
w zasadzoe to sam silnik jest dość wysoki i teraz pewnie misa i skrzynia sa naprawde nisko mam racje co?? ale zawsze gleba, nawet nie na maxa to gleba:)



_________________
Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Mój wóz viewtopic.php?f=98&t=40286
Offline
 Profil    24671701
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Nie 14 Cze, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Z tego co wiem to Leony pierwszej generacji wychodziły z silnikiem 2,8 V6 z seryjnie motowanym kompresorem na 280 kucy ale to byla limitowana wersja i za dużo ich nie ma tak samo jak cupra 225 kcuy.
Golfa 4 tez cięzko znaleśc z takim silnikiem więc sam w sobie jest rodzynkiem.
Co do zwieszenia to przy takiej mocy musi byc cos innego niz seryjne, jakiś kit musi byc albo gwint.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Nie 14 Cze, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 646
Skąd: Tczew
Gadu-Gadu: 5582495
Auto: passat b3
Niezły rzeźnik nie ma co...
performance idzie u Ciebie w pierwszej kolejności widze ;)
z tym zderzakiem od R32 super pomysł, dużo lepiej wyglada.

pozdro i powodzenia


Offline
 Profil    5582495
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Pon 15 Cze, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 20 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Jarocin
Gadu-Gadu: 5300365
Auto: VW Passat B5 oraz VW T4
Piękny golfik ;]
Ta moc jest masakryczna ;p
Ile Ci wyciąga ta maszyna ? ;D



_________________
Jeśli ktoś zainteresowany założeniem forum o volkswagenie
Pisać na 5300365
Potrzebuje Pomocnika
Offline
 Profil    5300365
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Pon 15 Cze, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Cze, 2009
Posty: 69
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK4 2.8V6
VWBartek napisał(a):
Piękny golfik ;]
Ta moc jest masakryczna ;p
Ile Ci wyciąga ta maszyna ? ;D

Nie wiem ile idzie teraz,bez turbo 240km/h
Golf już zmierzony narazie jest 310koni bez tlumika z seryjnym tlumikiem 290km.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Wto 16 Cze, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 04 Sty, 2008
Posty: 571
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 9216430
Auto: AUDI A4 2,5 TDI 220KM Quattro
golf 1-sza klasa
mody- pozazdrościć
koło ja bym zmienił na jakieś inne.....
co do zawiechy to połączenie gleby na nasze drogi to airride.............. najepsze rozwiązanie , tak mi się wydaje...

ale jeszcze wielkie gratki za mody



PS. jakie masz ciśnienie na odcinde przy turbo????????



_________________
ODDAM NERKE ZA ER'ke... :P:P:P
Offline
 Profil    9216430
 
 Temat postu: Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
PostWysłany: Wto 16 Cze, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 10 Cze, 2009
Posty: 69
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK4 2.8V6
Ciśnienie gdzieś od 3.5tyś obrotów jest 0.7B i tak do końca.Nie zmieniam biegów na odcince tylko chwile przed.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 3 [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 70 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe