Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej strony było równo?
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Gru, 2008
Posty: 1592
Gadu-Gadu: 4633358
Auto: Golf MK3 --> Golf MK3 US 2.0 16V ABF --> Golf MK2 2.3 V5 --> Corrado 1.8T
Witam mam takie pytanie jak obnizac zawieszenie gwintowane ?? po czym patrzec zeby była taka sama wyskokosc z kazdej strony ?? liczyc gwinty ??


Ostatnio edytowany przez maciekkarkocha, Wto 17 Lut, 2009, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    4633358
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Sie, 2005
Posty: 908
Skąd: Jarocin VWlkp
Gadu-Gadu: 0
hartkorofcy to nawet suwmiarka sa w stanie mierzyc zeby bylo idealnie rowno. ja to sobie zawsze biore jakis kawalek tektury, dlugopis i po ustawieniu odpowiedniej wysokosci z jednej strony, zaznaczam sobie odleglosc od krawedzi tektury przylozonej od spodu do nakrętek, do końca gwintu i ustawiam wedlug tego druga strone. nie ma sie tu co do setnej milimetra bawic bo i tak to nic nie da. wsiadzesz do auta i strona kierowcy i tak bedzie nizej niz pazasera.



_________________
[golfmk3cabby]
I :serce: Speedbumps
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Witam
niektorzy dogwintowuja amorka o pare jeszcze zwoi u dobrego tokarza albo wyjmuja ta krotsza sprezyne jak jest


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
maciekkarkocha napisał(a):
Witam mam takie pytanie jak obnizac zawieszenie gwintowane po czym patrzec zeby była taka sama wyskokosc z kazdej strony liczyc gwinty


kolanek napisał(a):
nawet suwmiarka sa w stanie mierzyc zeby bylo idealnie rowno

Ja tak robię, najpierw sprawdzasz, czy na tyle lub na przodzie po obydwu stronach gwint się kończy w tej samej odległości od mocowania do zwrotnicy lub belki (bo różnie bywa) i potem odmierzasz sobie suwmiarką odległość od podstawy sprężyny (talerzyka) do końca gwintu.
Niestety często dzieje się tak, że po takim dokładnym odmierzeniu będziesz rozczarowany, ponieważ zdarza się w mk2 i mk3 że prawa strona tył siedzi niżej, więc po pomiarach suwmiarką trzeba opuścić auto z lewarka, przejechać się żeby wszystko się ubiło, obmierzyć miarką odległość nadkoli od ziemi po obydwu stronach auta i dokonać poprawek.

turpik napisał(a):
niektorzy dogwintowuja amorka o pare jeszcze zwoi u dobrego tokarza albo wyjmuja ta krotsza sprezyne jak jest

turpik, czytaj posty na które odpowiadasz, kolega pytał o coś innego.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
a sory zle zrozumialem pytanie :ała:


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej stro
PostWysłany: Pon 25 Maj, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Gru, 2008
Posty: 1592
Gadu-Gadu: 4633358
Auto: Golf MK3 --> Golf MK3 US 2.0 16V ABF --> Golf MK2 2.3 V5 --> Corrado 1.8T
dzieki wielkie odbiore auto to bede kombinowal :) jak cos to bede jeszcze pisal :)


Offline
 Profil    4633358
 
 Temat postu: Re: [golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej strony było równo?
PostWysłany: Pią 29 Maj, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Dokładna miarka i dobre oko tez da rade.
Taka ciekawostka:
Ostatnio bawilismy sie gwintem Leonidasa mojego brata i po testach doszlismy do wniosku ze prawidłowe ustawienie gwintu ma duzy wpływ na prowadzenie auta (moze nie odkryłem Hameryki ale niektórzy o tym zapominają).
Nie wiem jak w innych autach ale w Leonie jesli przód będzie za nisko względem tyłu to będzie nadsterowny więc jeśli dla kogos wazne jest prowadzenie w zakrętach to powinien wykonać kilka testów sprawdzających i ustawić optymalnie gwint z tyłu i z przodu.
Spuszczony gwint na maxa w dół nie daje gwarancji ze auto nie będzie podsterownie lub nadsterowne.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe