Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 38 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Sob 24 Mar, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
tak,aczkolwiek lepiej dac przelacznik w razie jakby ci gdzies cisnienie spadlo w nocy i sie zalczy kompresja,chyba ze dasz pod stacyjke


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 25 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego lepiej daj przełącznik bo poco męczyć kostkę stacyjki takimi przeciążeniami bo kompresor bierze 40 amper tyle co rozrusznik a jak powietrze zejdzie i będziesz zapalać auto najpierw załączy się kompresor a potem kręciż to już masz 80amper poboru a kompresor lepiej pompuje na zapalonym aucie bo napięcie ma 14.2wolta a nie jak na wyłączonym 12v


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 25 Mar, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 22 Paź, 2010
Posty: 62
Gadu-Gadu: 6657298
Auto: audi
ok, dzięki :ok: czyli przełącznik mogę podpiąc w dwóch miejscach, za bezpiecznikiem (fuse) lub przed stacyjką (to keyed power source) ? a pod stacyjkę w który kabelek mam podpiąc? Bardzo dziękuję Panowie i mam nadzieję że będę mógł jakoś wam to wynagrodzic :)


Offline
 Profil    6657298
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 25 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego w ten kabel co jak za łączysz auto to ma napięcie nawet nie trzeba dawać pod stacyjkę np plus gniazda zapalniczki a jak masz ten ori włącznik ciśnieniowy to gruby kabel od akuma z bezpiecznikiem a ten cieki kabel od sterowania pod przełącznik


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 27 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
panowie mam takie pytanko; butla 20l nabita na 150atm azotem na duzo zabawy wystarczy?



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 27 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
na tyle samo co powietrzem bo jak pamiętasz powietrze ma 78% azotu.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 27 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
kolego to jest bez różnicy a jak długo to zależy od przelotu zaworów ale tak max to 1 minute


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 27 Mar, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 22 Paź, 2010
Posty: 62
Gadu-Gadu: 6657298
Auto: audi
kolega pewnie myślał o tym, że azot jest lżejszy od powietrza, i będzie szybciej ;p. Ale tak jak poprzednicy piszą, różnicy raczej nie będzie ;)


Offline
 Profil    6657298
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 28 Mar, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Cze, 2006
Posty: 1951
Skąd: Hönigsberg
Gadu-Gadu: 4393273
Auto: Leon 5F ST FR
benson napisał(a):
nabita na 150atm


to chyba jest główną przyczyną pytania... Bo zwykle kompresor do ok 10-12 bar pompuje butle. A tu mamy jednak sporo więcej. Wiec chyba starczy na trochę dłużej niż zwykła butla z normalnym kompresorem.


Offline
 Profil    4393273
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 28 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
benson napisał(a):
panowie mam takie pytanko; butla 20l nabita na 150atm azotem na duzo zabawy wystarczy?

Nie doczytałem, ty chcesz wsadzić do auta butle techniczną? Bo tylko takie nabijane sa do takiego ciśnienia.
Jesli tak to będziesz musiał jeździć z założonym reduktorem co by ci poduchy nie wystrzeliły przy pierwszym puszczeniu, po drugie pomyśl sobie co sie stanie jak będziesz miał jakiś wypadek z taką butlą, ona moze zrobić spustoszenie z autem i z Tobą kiedy zawór sie ułamie.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 28 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
Soad7 napisał(a):
kiedy zawór sie ułamie.
tylko w filmach urywa sie zawór a butla leci 100m i pustoszy wszystko po drodze ;)
na reduktorze da rade kiedy tak kombinowałem z ciekawości malować pistoletem na butli 4L 200atmosfer i starczyło na ok 2,5/3minuty lakierowania

pozdro


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 28 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
to inaczej ,jak to bedzie porownujac: zwykla butla 20l nabita do 10atm a butla 20 150atm liczac np ilosci podniesien auta


no i chyba wiadomo ze musi byc reduktor bo 150atm jakos nie widze w poduszkach :<
a co do urwanych zaworow to teraz sa nowe zawory ktore nawet jakby sie komus udalo ulamac to butla nie odleci bo jest mala srednica przelotu w zaworze;)


takiej butli nie bede wkladal bo auta pytanie jest czysto teoretyczne



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 28 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
ZbiF napisał(a):
tylko w filmach urywa sie zawór a butla leci 100m i pustoszy wszystko po drodze


Jeszcze mało widziałeś, na własne oczy widziałem jak latały butle, a uszkodzony zawór przebił 4 kondygnacje.
benson napisał(a):
a co do urwanych zaworow to teraz sa nowe zawory

Ale nie we wszystkich bo wymieniają dopiero jak będzie nieszczelny.

A jeśli chodzi o teorie to z podstaw fizycznych wynika prosta zależność miedzy objętością a ciśnieniem.
Mając butle 20l i 150bar to ona wystarczy na 10 razy dłużej niż 20l i 15bar.
(pomijając temperature i zakładając ze to gaz doskonały)



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
szukam fot umiejscowienia manometrów/ manometra w mk4


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 10 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
noname_conek napisał(a):
szukam fot umiejscowienia manometrów/ manometra w mk4



Jak nie zapomne jutro ci cykne fotke jak mam u siebie zrobione w popielniczce, według mnie najlepsza opcja, przy tym że mam radio 2 din bo inaczej pewnie bym dał w pustą kieszeń ;)



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 38 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe