Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [lupo] Zawieszenie gwintowane do Lupo 1,4 16V?
PostWysłany: Pią 30 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Paź, 2005
Posty: 423
Skąd: Dziwnów
Gadu-Gadu: 5546714
Auto: audi 60L 72' x2
Czy pasuje od innego auta, jak tak to od jakiego ???

Z gory Dziekuje za kazda pomoc jamajama jamajama


Ostatnio edytowany przez Poncek17, Pią 30 Lis, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    5546714
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Zagadaj do użytkownika Soad7, on powinien orientować się w tym temacie.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Do Lupo ciężko coś dopasować, mam doświadczenie tylko z moim Lupiszonem bo moj jest troszke inaczej zbudowany niz reszta modeli (oprócz GTI). Z tego co sie orientuje to przód pasuje np od golfa IV (ale głowy nie dam) a tył to juz zalezy od wysokości sprężyn.
Popatrz na ebay i porównaj gwinty. Czasem trafia sie na Allegro zestaw do Lupo. Na pewno nie będzie pasować zestaw od Lupo 3L i GTI



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 01 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
A nie lepiej kupić dedykowane do Lupo?

http://www.in-tuning.de/onlineshop/prod ... -Lupo.html


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 02 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
krupi napisał(a):
A nie lepiej kupić dedykowane do Lupo?

http://www.in-tuning.de/o...-fuer-Lupo.html

NIe wiem jake jest z tyłu zawieszenie w benzynie ale napewno one nie pasuje do diesla i GTI bo z tylu mają osobno spręzyne osobno amor.
Zawieszenie pewnie o standardzie GTCoupline, czyli beznadziejne.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 31 Gru, 2007
Posty: 4
Radził bym nie obniżać lupo , ja przerobiłem wszystkie tematy począwszy od oryginału skończywszy na gwincie . wyglad był nie ma dwóch zdań no ale poruszac sie nie dało ( auto się bardzo łatwo obracało wokół własnej osi ) najlepiej i najtaniej to założyć oryginalne amorki i założyc czerwone spręzyny do tego 14 kola i miodzio . Chcesz to wyśle Ci fotki jak się to prezentowało .


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
kici207 napisał(a):
ale poruszac sie nie dało ( auto się bardzo łatwo obracało wokół własnej osi

To chyba jeżdziłes na kiepskich oponach. Odkąd mam gwint tylko raz mnie obróciło ( na bardzo śliskiej nawierzchni) i ogólnie teraz lepiej sie trzyma nawierzchni wiec to co Ty napisałeś wedle mnie mija sie z prawdą. Sprawdziłem to na dwóch rodzajach opon i tak łatwo Lupo nie wpada w poślizg. moze zalezy od modelu, ja śmigam Lupo 3L, jest lżejsze od innych diesli i benzyny a to raczej szybciej powinien sie obracać.
A jakie to sa Twoim zdaniem czerwone sprężyny?? Wiele firm produkuje sprężyny i maluje je później na czerwono, czy moze pomalować seryjne na czerwono i będzie git?? niee



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 31 Gru, 2007
Posty: 4
Kolego nie docinaj mi !!! Ja mialem lupo 1.4 16V ten 100 konnyi mówie że lupo się obraca i wpada w poślizg przy większych predkościach no ale tobie to może nie grozi bo 3L nie należy do demonów szybkości ]:-> a opony miałem Michelinki
Te czerwone spręzyny to przenośnia bo tak mowie o fedrach które obnizają 40/40 .


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Kolego ja Ci nie docinam, ale po pierwsze jak wpadniesz w poślizg i Cie obróci przy większej prędkości to raczej sa małe szanse abys wpadł drugi raz po poprostu nie ma szans wyjscia z takiego poślizgu (chyba że jesteś bardzo dobrym kierowcą), po drugie moze 3L nie jest demonem prędkości ale dociągnie do tej setki w 12 sekund a prędkość maksymalna tez nie jest zła. Na forum jest i było kilka osób które mają/miały lupo z obniżonym zawieszniem i jakoś nigdy nikt nie narzekał ta częste poślizgi.
Moim zdaniem to coś w twoim aucie niebanglało.

Panowie proszę trzymajcie nerwy na wodzy i ewentualne rozbieżności w poglądach wyjaśnijcie sobie ma PW.
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez Soad7, Czw 03 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 04 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
kici207 napisał(a):
...opony miałem Michelinki...Te czerwone spręzyny to przenośnia bo tak mowie o fedrach które obnizają 40/40 .


Raczej niewiele mówi to jakiej były firmy, bardziej przydałby się ich rozmiar...

Obniżenie 40/40 to raczej tak symbolicznie, a z niższym środkiem ciężkości (gwint) rzeczywiście nie powinno obracać.

Możliwe, że obracało, bo była nieodpowiednia charakterystyka pracy amorów+sprężyn.

Poncek, temat do zamknięcia?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 31 Gru, 2007
Posty: 4
Lupo sprzedałem i jest to jeden z szczęśliwszych dni w moim życiu jamajama . Może tak było że charakterystyka ugięcia spręzyn w stosunku do amortyzatorów była niewłaściwa . Chciałem się tylko podzielić tym co ja odczułem mając lupo .
Jak wszyscy są tacy obeznani to może odpowie mi ktos na temat jaki niedawno dałem na forum help


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe