7.2 C
Polska
poniedziałek, 2 grudnia, 2024

Audi Q4 e-tron – przewaga dzięki technice

Audi, znane z innowacyjnych rozwiązań technicznych, takich jak ocynkowana karoseria, napęd na cztery koła czy silniki TDI, teraz stawia na elektromobilność. Szef Audi, Markus Duesmann, ma plan, aby marka z Ingolstadt do 2033 r. stopniowo wycofywała się z produkcji silników spalinowych, a najpóźniej do 2050 r. Audi ma stać się w 100 proc. neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Już od 2026 roku Audi będzie wprowadzać na rynek wyłącznie modele napędzane energią elektryczną.

Audi Q4 e-tron – design i funkcjonalność

Audi Q4 e-tron Sportback to model, który łączy w sobie atrakcyjny design z praktycznością. Jego stylistyka jest nie tylko atrakcyjna, ale również funkcjonalna. Mimo ściętego tyłu karoserii, model ten oferuje sporo miejsca wewnątrz. Bagażnik jest spory – pomieści 535 litrów, a po złożeniu oparć kanapy pojemność bagażnika rośnie do 1460 litrów. Co ciekawe, przestrzeni w bagażniku w standardowym układzie oparć kanapy jest… więcej niż w konwencjonalnej odmianie nadwozia.

Audi Q4 e-tron – moc i zasięg

Audi Q4 e-tron Sportback w wersji 50 jest napędzane przez dwa silniki elektryczne – po jednej na każdej osi – o łącznej mocy systemowej 299 KM i momencie obrotowym 460 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 6,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 180 km/h. Bateria ma pojemność 82 kWh brutto (76,6 kWh netto), co pozwala zdaniem producenta pokonać blisko 500 km.

Audi Q4 e-tron – cena i wyposażenie

Audi Q4 e-tron Sportback w podstawowej wersji 35 tj. ze 170-konnym silnikiem elektrycznym i baterią 55 kWh brutto to koszt 209 700 złotych. Wersja Q4 e-tron Sportback 40 z silnikiem o mocy 204 KM i baterią 82 kWh to koszt co najmniej 233 700 złotych. Na szczycie cennika jest odmiana Q4 e-tron Sportback 50 o mocy 299 KM i napędem na cztery koła za 266 100 złotych.

Audi Q4 e-tron to model, który łączy w sobie zaawansowaną technologię, atrakcyjny design i praktyczność. Jest to kolejny krok marki Audi w kierunku elektromobil.

Mariusz Brzeziński
Mariusz Brzeziński
Prowadzenie VW to jak płynąć przez życie z elegancją i precyzją. Każdy zakręt, niczym kolejny rozdział, odkrywa przed nami nowe możliwości, a dźwięk silnika śpiewa pieśń o wolności. W tej maszynie, każda podróż staje się bardziej niż przejażdżką; to dialog z drogą, w którym każdy szczegół, od delikatnego dotyku pedału gazu, do pewności, jaką daje mocne uchwycenie kierownicy, tworzy harmonię ruchu. VW, to nie tylko samochód, to towarzysz przygód, który rozumie pasję do odkrywania... Bywam poetą, ale jestem przede wszystkim miłośnikiem szybkiej i dobrej jazdy. Nazywam się Mariusz Brzeziński, a Vwzone.pl to przestrzeń, w której dzielę się swoją pasją do aut z grupy Volkswagen. Z zawodu jestem mechanikiem, dlatego znajdziecie tu wartościowe porady dotyczące serwisu i warsztatu samochodów, ale również wszelkie nowości motoryzacyjne, porady i informacje. Dzięki forum dostępnym na naszej stronie, możecie dzielić się opinią z innymi użytkownikami i dobrze spędzać czas. Z nami będziecie na bieżąco z premierami samochodów, nowinkami motoryzacyjnymi i wszystkim, czego potrzeba do szczęścia we własnym garażu. No to jazda!

NordVPN Promocja

Najnowsze artykuły
- Reklama -
Podobne artykuły
- Reklama -
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam :(   

Uprzejmie prosimy o wsparcie nas poprzez wyłączenie blokad reklam.   

Dziękujemy i życzymy miłej lektury :)

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock