No to przedstawię Wam Jettę która powoli dłubie i co idzie powoli w stronę słusznej drogi
Zaczęło się tak, że chciałem kupić mk1.. Ale doszliśmy do wniosku z bratem żeby na początek kupić coś z budy mk2.. i tak szukaliśmy Golfa albo Jette.. no i trafiła się Jetta to jest Jetta
Przeglądając allegro zobaczyłem że
Grizzly ogłosił swoją Jette więc długo się nie zastanawiałem i ją po prostu odkupiłem. Część fotek jest jeszcze za kadencji Kamila który nie ma nic przeciwko temu więc mi tu nie hejtować
MODEL: Jetta A2 Coupe GTD 1990r.
Silnik: 1,3 -> 1,9TDI 1z +
Moc: +90KM?
Mody pod maską: Intercooler GTD, pełen przelot bez żadnego tłumika, sprzęgło VR6, wywalony EGR, osłona chłodnicy
Zawieszenie: Seria -> Art Tuning Gwint, kąty na przedniej osi, spinka wahaczy, rozpórka przód/tył
Układ hamulcowy: były 239 -> 256 wentylowane + serwo GTI
Koła: Rtr Cs 17' 8j. Adaptery 4x100-5x112 by Dystom , opony 195/40 Nankang AS1
Nadwozie: lampy GT Look, odświeżony lakier, blenda klapy tylnej, lotka GT, szerokie zderzaki + pakiet GTI , podcięte i zaklepane nadkola pod szerokie koło, podkładki pod klamki antywłamaniowe, halogeny.
Wnętrze: Kierownica MOMO, miękka deska, licznik Ibiza TDI, konsola Votex, kompletne Recaro Mk3, czarny sufit wraz z daszkami i słupkami, boczki bagażnika materiałowe wersji GL/GTI/GTD, Centralny pneumatyczny zamek VW, zegary VDO, podświetlenie przycisków zrobione na LED`ach czerwonych, kluczyk scyzoryk- mk5 style
Audio: Radio JVC 4x50W, 2x 130mm Axton dwudrożny+ ori gwizdki w desce, tuba + wzmacniacz w bagażniku. Ma przyjemnie grac, a nie robic bum bum
Zmiany przeprowadzone: rozpórka przód/tył, spinka wahaczy, nowe korki w listwach, zerwanie naklejek z szyby, kierownica raid hp, przelot na ost. tłumiku przelotowym końcówki 2x2.25', wymiana i pomalowanie błotnika lewego przód, naprawa malowanie błotnika prawego tył, zmiana felg, zmiana wnętrza, pomalowanie zderzaków, zamontowanie konsoli votex, halogenów, podkładek antywłamaniowych, nowe okleiny na słupki, wklejenie nowych uszczelek drzwiowych.
Plany:Po blisko 2 letniej przygodzie z autem już wiem jaki kierunek obieram. Plany są sprecyzowane i konkretne. To co chciałem zrobic aby cieszyło oko osiągnąłem. Czas powoli zbierac kase na zabiegi które będą cieszyc dume
-doprowadzić do mechanicznej perfekcji
-swap na AFN + FMIC + Sprzęgło Vr6, wtryski 216tki, strojenie i rev limiter-zbliżyc się do 150KM i 400NM.
-klimatyzacja
-abs
-hamulce 288
-obszyc kierownice i wnętrze.
-odmalowanie komory,
-pomalowanie całego auta na nowo z wycinką szyb
-el. szyby
-el. lusterka
-wspomaganie.
Kiedyś kiedyś docelowy swap to 2.8 V6 24v.
Trochę fotek W chwili kupna Grudzień 2013 I mega profi zabudowa
lepsze to niż goła blacha lub jasna kanapa z CL'a
Odbyły się też przymiarki thline 14' 10j ale mam mieszane odczucia.. ciut za małe chyba
Wszelkie uwagi proszę pisać.. jest to forum czyli nie każdemu ma się podobać. Grunt że auto robione dla mnie a nie pod publikę
No to czas na mały up bo dawno nic nie pisałem.. Jetta odwiedziła kilka zlotów jak BBQ Wolfsgruppe, VagLandia, LowDaily i kilka uczestnik/pasażer OSS w Wilczynie i VagEvent i LowDaily.
Zakupiłem w końcu od
Bensona komplet rozpórek
Polecam
Bensona jak i spięcie budy.
Nie mam wspomy w aucie więc kierownica odczuwalnie pracuje lżej, buda nie trzeszczy, lepiej wybiera nierówności i kierownica sama wraca do punktu 0 przy skręcaniu.
Przed Żerkowem zanim przyjechali do mnie
Wojtsen i
Dziku na ogarnianie furek postanowiłem popracować nad komorą. W końcu nie muszę się wstydzić za ten syf, a na zlocie można lekko uchylić maskę aby nie było widać drutów :facepalm:
Przez zimę komora nabierze finalnego wyglądu dopóki TDI będzie pod maską
Do tego zmieniłem wentylator bo stary zatarty i przy okazji tego założyłem nową chłodnice aby wyglądała do tej nowej komory :git: a tak naprawdę to przez swoją głupotę starą przebiłem śrubką od osłony nowego wentylatora :green: ale przynajmniej jest nowa ładna :green:
Jakby co to TDI 1z śmiało współgra z chłodnicą 1.6TD.
Foty komory.
I wieszak na mokre MF
Dupowóz który mnie hamował finansowo sprzedany :yes2:
Więc zabawa dopiero się zacznie
Udało się też ogarnąć końcowy wydech. Czyli od turbo do końca jest przelot z ost tłumikiem przelotowym i końcówkami 2.25'.
Obecnie troszkę przerabiam ost tłumik i końcówki więc efekt akustyczny będzie inny
Brzmi tak: (Muszę nagrać z kimś dźwięk z zewnątrz powyżej 2k.obr jest poezja jakby miała z 200KM )
Dźwięk TDI na przelocieUdało się też rozebrać kompletnie wnętrze, zero rdzy i bez niespodzianek. Niestety straciłem fotki.
Były też przymiarki brewki ale mam mieszane uczucia. Może jak pomaluje w końcu listewkę pod grillem pod kolor to zmienię zdanie
Kilka fot ze zlotów
I jedna z kilku szlifów detailingowych przed Wilczynem aby nie było wstydu przed bramą
Z lepszych wieści to mam teraz auto służbowe, więc Jetta jest typowo autem weekendowym co bardzo mnie cieszy
Plany na 2015 jasne są.
Będzie zmiana koła, zostaje 16'. Na tył 9J aby było równo z nadkolem, na przód 8j aby lekko schować koło.
Wnętrze będzie obszyte, przednie fotele zmienione. Na tyle teraz jest kanapa z A1 coupe i mega mi się podoba więc zostaje.
Komora do odmalowania.
Buda do ogarnięcia tak jak ciecie lakieru i pro korekta, odnowienie pakietu strukturą, nowe okleiny na słupki itp.
Maj 2015Dawno nie było aktuala.. Trochę się pozmieniało...
Pomalowane zderzaki, lewy przedni błotnik wymieniony bo był podbity, wymienione lampy przód,
wszystkie zewnętrzne plastiki w strukturę.
Plan był na skurwisyńskiego elegancika
-Recaro Mk3,
-konsola Votex-brak na foto
-Nowe Koło 17' 8' opona 195/40 na adapterach 4x100-5x112
-podkładki pod klamki antywłamaniowe
-halogeny w zderzak
i parę innych pierdół
Pozdro i do zobaczenia w sezonie
Czerwiec 2015Założyłem w końcu dekielki,
wkleiłem 5te śruby w felgi,
nakrętki poszły w czarny mat,
wycięte stare uszczelki i wklejone nowe/stare
wyregulowałem ponownie gwint na tyle bo się troszkę znowu ubił (tył był wymieniany na nowy).
Znalazłem klej który kładzie kropelke na łopatki.
Wielkość gdzieś jak lakier do paznokci. 7zł. Klej jednosekundowy. Według etykiety klei wszystko. Plastik drewno gumę metal papier itd. Wklejam 5te śruby w koła. Wkładam w otwór a ona już sama siedzi bez trzymania. Gdy wkleilem ost pomyślałem że to coś za łatwo poszło i odpadnie. Więc podchodzę do pierwszej wklejanej i ciągnę prawo lewo. Patrzę. Ku*wa się rusza! Ale coś mi nie pasuje. Ruszam znowu a tu auto się przesuwa przód tył :green: więc raczej nie odpadnie co ? :-B
Stare uszczelki już były mega skruszałe, na focie widać, że odrywały się od dotykania.
Nowe/stare są wycięte od mk2 3D ze złomu. Są w bdb stanie. Może w końcu powyżej 120km/h nic nie będzie świszczeć
Na koniec dnia auto umyte odkurzone.
Wczoraj byłem na przeglądzie, wszystko w porządeczku. Pan diagnosta nie fatygował mnie na trzepaczki, ale na rolki kazał wjechać aby sprawdzić hamulce. Jak przodem wjeżdżałem to delikatnie delikatnie aby mnie rolki nie wciągnęły.. diagnosta pyta "Panie co tak wolno no jedź". Ale roki i tak mnie wciągnęły
Jak je*łem wahaczami to aż diagnosta powiedział "Mogłem nie pośpieszać. Już wiem dlaczego tak powoli"
W poniedziałek ponowne mycie i jestem umówiony na pro sesję więc niebawem wpadną fotki wnętrza i zewnątrz auta w lepszej krasie