Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 4 [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Nie 17 Mar, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Sty, 2013
Posty: 113
Skąd: 3-miasto
Gadu-Gadu: 47742319
Auto: MKIII APY
aaaaa to autko już widziałem nie raz nie dwa :P piwko Pięknie się prezentuje na żywo i mody ida w bardzo dobrym kierunku będę śledził :ok:



_________________
viewtopic.php?f=98&t=77280
Offline
 Profil    47742319
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Pią 29 Mar, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 26 Maj, 2007
Posty: 331
Skąd: Radom/Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: OEM+
y0p5 napisał(a):
czarne juz byly... srebrne rotory najlepie pasuja do polerowanych rantow... nadaja swiezosci i odmladzaja auto :$

Zdecydowanie tak. Srebrne rotory wyglądają lepiej. Riale ok. :ok:



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Pią 26 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: Lębork Pomorskie
Wiosna i nowe mody.

Kiedyś intercooler za 1000zł wyleciał. Chwile jeździłem na seryjnym ale skoro teraz pogoda się zaczyna pomyślałem o ciut lepszym zestawie "czyli chinol z nowym rdzeniem" +nierdzewka 63mm złączki etc.

Kilka fotek z prac- które oczywiście stanęły bo czekam na nast przesyłkę ze złączkami.
Image
Image
Image
Image

Właściciel +pół pełne skupienie
Image
Image
Image

Nowe tarcze +klocki
Image
Image

No i 1 drut :/
Image



_________________
marcinello
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Pią 26 Kwi, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 09 Lut, 2005
Posty: 2222
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: audi a4 b5
Zaczyna dobrze wyglądac :ok: będe śledził temat ;)



_________________
Audi a4
ex Passat
ex Golf
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Lip, 2006
Posty: 478
Skąd: Kalwaria Z.
jest bardzo dobrze, przydaloby sie jeszcze nieco szerokosci :ok:



_________________
www.vagmalopolska.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Paź, 2008
Posty: 795
Skąd: Gołkowice/ Wodzislaw Slaski
Gadu-Gadu: 3915827
Auto: Lupo 2.0 TFSI
nie lepiej bylo pospawac ta rulke z IC? niz tak sie babrac? duzo taniej by Cie to wyszlo i lepszy efekt



_________________
viewtopic.php?f=98&t=47656 old lupo
viewtopic.php?f=98&t=97888 new lupo
Offline
 Profil    3915827
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
Bastek., mialem pytac o to samo! :P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: Lębork Pomorskie
może taniej by wyszło jednak chciałem sam zrobić cos :) a generalnie sie rozchodzi o to że niedługo turbine K03 zastąpi coś innego większego :D Wiec nie chciałem robić IC na stałe tym bardziej że turbo bd u góry. Zawsze można później przerobić i sprzedać.



_________________
marcinello
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Wto 30 Kwi, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: Lębork Pomorskie
A jednak małe zmiany.
Zaznaczam że rurka nad silnikiem jest tymczawowo. W późniejszym czasie wejdzie ładniejsza wypolerowana bez wygibasów.
Image
Image
Image
Image



_________________
marcinello
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Czw 11 Lip, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: Lębork Pomorskie
MOŻNA BY RZEC ŻE INCOMING

Image
Image
Image



_________________
marcinello
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Czw 11 Lip, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Maj, 2013
Posty: 53
Gadu-Gadu: 12472855
Auto: Leon Ahf+
Od razu silniczek będzie lepiej oddychał :)

Z niecierpliwością będę śledził temat.


Offline
 Profil    12472855
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Czw 11 Lip, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
co to za dmuchawka? ;>


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Czw 11 Lip, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: Lębork Pomorskie
Delikatna TD05 10,5T , Ale na pewno lepsza niż K03 ;)

Proszę edytować posty
pczerniej



_________________
marcinello
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Sob 13 Lip, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
nom,widze ze i korba lezy to 350 jak w morde strzelil bedzie,TTfajne ztym ze jakos nie dokonca jeszcze chyba wiesz sam co z nia robic stylistycznie,zdalo by sie tu konkretny rant zapodac bo wiem ze ten model TT to uwielbia


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [Audi TT mk1] 1.8T by unsuitable
PostWysłany: Czw 08 Sie, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: Lębork Pomorskie
Jako że ostatnio mało w temacie to dodam parę fotek z tego co się wydarzyło ;)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Co do auta aktualnie to stoi rozebrane. Głowica już prawie wyremontowana , honowanie cylindrów zakończone.Nowe pierścienie i korby już siedzą w słupku. Turbo poszło do podstawowej regeneracji aby wyeliminować wszystkie luzy i długo cieszyć się z użytkowania. Postaram się w miare możliwości aktualizować temat. Co do 350KM to myślę że tyle nie będzie. Głowice jest AJQ na wąskim kanale a etg w planach ma być z rzędu 800-900 aby baran nie pękał.No ale jak to wyjdzie to jeszcze zobaczymy.



_________________
marcinello
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 4 [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 70 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe