Witam . Dane : MODEL: B3 GT
SILNIK: 2.0 8V 2E
MOC: 115KM
MODY POD MASKA: Seria
ZAWIESZENIE: Gwint Tuning Art
UKLAD HAMULCOWY: 2x tarcza 280 mm + zaciski Audi s2 , tył seria tarcza
KOLA: Keskin Kt1 na lato , zima BBS
NADWOZIE: Pakiet GT
WNETRZE: Ori wnętrze GT
AUDIO: Radio Sony , Sub Cadence S2W10 , wzmak Carpower HPB-1502 , w drzwiach zestaw Boschmann.
Plany : doprowadzić wszystko na igłę - w trakcie
ogarnąć felgi - szukane
swap elektrycznych szybek - zrobione
Hella Projektor - zrobione
zrobić podsufitkę , klapę i pas tylny - zrobione
wygłuszyć autko i porobić dobre car audio - w trakcie
swap hebli z Audi S2 - zrobione
swap silnika na VR6 - zrobione
i inne rarytasy - cały czas szukane nowe
No więc tak Po akcji z Golfem Mk2 stwierdziłem że czas na coś większego i tak po krótkich przemyśleniach padła opcja na Passata oczywiście sedan bo kombi nie lubię
Jak go kupiłem

Akcja była dość prosta

od tygodnia czatowałem na niego ale czekałem za kasą

w sobotę pojawił się klient na mk2 i telefon do gościa od Passata z
pytaniem czy auto jeszcze jest. Odpowiedział że jest , więc bez chwili namysłu powiedziałem że niedługo wyjeżdżam po paska . Ale pojawił się problem skąd auto ?
W miarę oszczędne . Godzina wydzwaniania i znalazł się chętny. Koło 15 bodajże wyjechaliśmy po paska i koło 21 byłem już w domku z ukochanym wozem.
a teraz zdjęcia , jeszcze z aukcji 



W niedzielę o 7 rano pobudka i montaż gwintu bo o 12 wyjazd na spot ( tak się złożyło a gwint został mi po mk2 )
tak to wyszło...


dosyć na spontanie ale jakoś było
po powrocie małe dekodowanie tabliczki 
tyle udało mi się odczytać
X0A: kraj sprzedaży auta Germany
C0G: aluminiowe felgi 6J x 14 offset 38
G0C: 5-biegowa ręczna skrzynia
H0M: opony 175/60 R 15 V
J1P: akumulator 220 A (44 Ah)
1AE: electronic differential lock (EDL/ABS)
1G6: koło dojazdowe
1MZ: kierownica z poduszką powietrzną
3AF: prawe boczne lusterko: convex, elektrycznie sterowane i podgrzewane
3BE: lewe boczne lusterko: flat, elektrycznie sterowane i podgrzewane
T3S: wyposażenie dla silnika 037.A
8E2: local interference suppression for FM/AMradio reception
3S0: bez roof rails/roof load rack
8TC: tylne światło przeciwmgielne dla ruchu prawostronnego
8AC: radio 'beta'
8GJ: alternator 60A
8L4: window antenna
1LC: tarcze hamulcowe, front
3YH: kieszenie drzwiowe, front
1BA: standard suspension/shock absorption
przyszedł poniedziałek i małe porządki na klapie 
gdzieś tam w między czasie został wymieniony czujnik ABS bo był uszkodzony
silniczek krokowy oraz tuleje tylnej belki
a tu pierwsza przymiarka bixenonu wykonywanego przeze mnie ( soczewka z audi a5 )
tak to się prezentuje bez szkła
negatyw zegarów
oraz czerwono-niebieskie podświetlanie
mały smoked lamp
wspawana końcówka tłumika (pozostałość po VR6)
no i to na co czekałem. KESKIN KT1
a tu małe VT Keskinów
założona belka zderzaka bo niestety ale nie było
zima idzie a więc czas na "zimowy setup"
i taki mały fancik dla Passata
Blenda USA
pierwszy rzut fot z jesiennej sesji







polering Keskinów
dymione kierunki boczne
zrobione dymione kierunki przód
max gleba
Kilka fotek z dzisiejszego spotu
No i wygrana w konkursie "Mega Gleba"


foty z mierzenia
oraz wręczenie pucharku ( foto twarzowe
)



mała relacja videohttp://www.youtube.com/watch?feature=pl ... v1ANtIAClUwpadło również halo Hella
i zestaw Boschmann na przód (2x tweeter , 2x woofer , 2x zwrotnica)
tu tylko foto wmontowanych tweeterów

i na koniec
przygotowania do polerki rantów
mały up emblematy GT
teraz tylko czekać aż dojdą
pierwsze oznaki polerkipapier 320
papier 400 wodny plus zwykła pasta tempo
dymione kierunki (folia)
foto gotowego dupska co prawda brudas ale wcześniej nie miałem po prostu czasu tego zrobić
emblematy GT na swoim miejscu. Na wiosnę pójdą w kolor
foto jak prezentują się lampki
dymienia część druga
póki co pastami w kostce wyszło takie coś 
Autosol i krążek bawełniany tak na szybko
PP-30 plus krążek bawełniany
w między czasie też naprawiłem lewe lusterko i czekam na mróz aby sprawdzić czy oba grzeją jak trzeba
Prace Lakiernicze - podkład ( Keskin KT1 i Borbet A )

i lakierek 

i na dzień dzisiejszy tyle
aktualnie czekam aż rotory wyschną i będę malował bębny od środka.
efekt
taka przymiarka 9J na przodzie
mała niespodzianka
jako że brakowało mi trochę kabelków i tylnych mechanizmów dokonałem takiego zakupu i powstał komplecik , który czeka na lepszą pogodę.
no i w końcu leci do mnie zderzaczek USA , troszkę zmarnowany życiem ale naprawię go i dostanie drugie życie
wpadły oponki oczywiści 165/40/16 i tak to się mniej więcej prezentuje
/b]


Zderzak US i elektryka szybek czekają na lepsze czasy, najważniejsze już że graty się zbierają.
[b]dzisiaj spędzone ok 5 godz przy zderzaku i coś z niego wyszło, wymienię jeszcze dokładki bo moje w lepszym stanie i będzie lala
i taki mały dodatek do felg
mimo śniegu nie poddałem się, odśnieżyłem sobie w koło paska i ogień z montażem.
a tak to wygląda
/b]

[b]195/40/16 na 9 cali,też ładnie się naciągnęło
Dzisiaj dotarły do mnie Hella Projektor Black,od razu montaż , zakup nowych żaróweczek i wyjazd na kilka strzałów.
Oto co powstało z mojego aparatu w telefonie,haha






no i w końcu zrobiłem mostek,teraz światełka będą mega
A dzisiaj w końcu nastał ten dzień i na auto wpadły Keskiny.Co prawda tylko na chwilę bo autko zostaje pod opieką siostry na miesiąc gdyż ja wyjeżdżam
a za miesiąc jej Cabrio będzie ogarnięte i wtedy nikt nie będzie miał dostępu do Passata i będę mógł wrzucić Keskiny , oczywiście po założeniu śrubek.
Do zdjęć również załapała się Jetta MK2 Coupe kolegi






trafiony zatopiony,TRESERy zakupione
mimo pogody która nie sprzyjała za bardzo udało się zamontować Tresery
również zamówione są tarcze ATE pod swap hebli z Audi S2,w przyszłym tygodniu jak dojdą tarcze odbędzie się swapdzisiaj poszedł swap i oto efekty
w końcu pozbyłem się rudej z klapy, wszystko wypiaskowane , zabezpieczone podkładem reaktywnym , na to podkład akrylowy
, szpachel i podkład którego nie ma już na zdjęciu, wrócę z niemiec to cd zabawy
a dzisiaj przy słoneczku takie coś wyszło
no i w końcu pomalowane elementy - klapa , pas i grill

I taka nowinka, taki setup gleby i opon zostaje na 99% na ten sezon, dzisiaj sobie polatałem i żadnych niespodziewanych niespodzianek nie było.
Po złożeniu prezentuje się to tak jakoś

takie graty dotarły do mniedziś założyłem nowe oponki i wyskok na kilka strzałów 
i wyskok na szybko na kilka strzałów

a więc znowu coś się dzieje
wypad zrobiły srebrne paski i wleciały czerwone 
jak widać po foto nie ma też folii na halo,
zacząłem też robić obrysy, ale żaróweczki chyba za słabe
Rozpoczęcie Sezonu z grupą VAG POJEZIERZE
[b/]foty lepszej jakości[/b]



i jeszcze dzisiaj z Rozpoczęcia Sezonu SCSCLUB Wilcze Laski
Trochę był przestój w pracach ale ruszamy teraz pełną parąw czwartek autko odebrane od lakiernika , na nowo został położony lakier na felgach , również zaczęło się wbijanie nitów, póki co efekty są takie :
W końcu mogę pochwalić się efektami z prac
Co prawda przydało by się ogarnąć resztę spodu ale coś tam fajnie zaczyna wyglądać i nie razi rudzielcem
Następnie udało zakupić się komplet grzanych dupek do paska
Ale trzeba było zreanimować maty i wyszło coś takiego
/b]

[b]Jak już udało się je poskładać to wypadało wsadzić je na swoje miejsce
A więc rozbieranie foteli i przy okazji pranie materiału
Gdzieś tam w między czasie zderzak USA został zreanimowany i dostał w końcu swoje wzmocnienie plastikowe. Teraz wszystko trzyma się jak należy
a na koniec dwa strzały z małej trasy
/b]


i w takim stanie autko odwiedzi zlot 2GetAir.
[b]coś tam fotek się znalazło z 2GetAir



Zakończenie Sezonu z grupą VAG POJEZIERZE
kolejne zakończenie SCS Club Wilcze Laskifajny sztrzał od Garego


no i dzisiaj na myśl wpadło mi zdjęcie z liśćmi, więc czemu nie bo wkońcu sezon na słit focie został rozpoczęty ! więc nie mogłem być gorszy.


tym oto sposobem zakańczam sezon, za tydzień myślę że Keskiny pójdą do piwnicy na zimowanie, chyba że się sprzedadzą,
wtedy będzie szukanie czegoś grubszego.
wszędzie gdzie była rdza poszlifowałem druciakiem na kątówkę ,
zabezpieczyłem kortaninem i przemalowałem do wiosny musi wytrzymać i jeśli Passkud się nie sprzeda to na wiosnę wszystkie miejsca bedą piaskowane ,
malowane reaktywnym , podkładem , bazą , lakierem i na to dopiero bitex albo coś podobnego i mam nadzieje że wtedy starczy to na kolejne 20 lat







takie moje małe USA








ogólnie nie wyszło po mojej myśli ale nie wiem czy tak już ma być , czy może zastosować coś innego oprócz diód ... pomysły mile widziane.
W końcu działające podświetlanie słoneczników 
i pytanie jakiego materiału użyć na podsufitkę ? bo jak widzicie materiału u mnie brak no i w końcu trzeba coś z tym zrobić ,
kolor będzie czarny bo taka docelowo będzie skóra
Zenon został przeproszony i wrócił na miejsce , w końcu coś widzę na drodze
mała przeróbka subapoprawa jest znaczna , głośnik się nie dusi i bass stał się mocniejszy
szaszorująca wlepa
żałować sobie nie będę ... niech sobie myślą 
długo nie pojeździłem z tym znaczkiem

zrobił wyjazd z klapy i czekał aż pod maskę wleci VRka

następny etap to swap licznika z Golfa IV
przejściówka oraz jak to wygląda


niestety ze względu na problemy z uruchomieniem MFA okazały się zbyt duże i licznik zrobił wypad
Tarcze wycięte na ploterze z czarnej folii, naklejone na białą okładkę, dodatkowo dołożyłem jeszcze drugą białą okładkę na całości licznika, niestety nie idzie w 100% uzyskać idealnego światła ze względu na mocowania tarcz, co i jak trzeba szlifować wychodzi podczas prac
Szczegóły z prac



ta edycja podświetlania też długo nie zabawiła w aucie

zamówiłem nowe tarcze i jeszcze raz zabrałem się za dłubanie tym razem tarcze nakleiłem na pudełka od płyt cd

i podkleiłem białą folią



w między czasie wpadł kondek

bo napięcie strasznie spadało na wzmaku
walka z plastikami
K2 Bono Black i w końcu jakoś tak lepiej


lifty maski

nie patrzeć że oba inaczej założone

wszystko już jest tak jak być powinno

no i pierwsza tragedia ;/

ze względu że nie mam garażu auto zostaje pod blokiem na czas kiedy ja jestem w DE , no i stało się , na szczęście wszystko zakończone pozytywnie dla mnie i Passkuda
zima się skończyła więc wracamy na ziemię


podsufitka i słupki do połowy w alcantarze





wiosna w pełni


pierwsze foty z pierwszej edycji VAGSTORY






jeszcze będą foty z nocnej sesji i z sesji z kolegą jak foty dotrą do mnie to wrzucę

dołącza kolejne foto od RMK Photography

kolejne foty

tym razem od Timothy Max Kuc



no i poszło

2.8 VR6 z Passata B4 już na module i Climtronic zakupiony

teraz czas na montaż

start w piątek 4.07

plany :
- wyciągnąć stary motor
- wyczyścić na błysk komore
- spolerować kolektor w VR6
- wyczyścić max silnik
- wsadzić na swoje miejsce
- pochować kable w peszle (albo jak się uda pochować w podłużnice albo gdzieś indziej )
-zrobić dolot i wydech
-wsadzić climatronic
- opić udany swap
- zacząć jeździć

kilka fot motorowni

lepszych nie będzie bo wróciłem z trasy , rozpakowałem swap , przebrałem się i w drugą trasę na niemcy do roboty





no i poszło


a tu Vrka już w kolorze


i pod maską






no i finalna wersja licznika (tzn podświetlania bo jeszcze wyświetlacze i wskazówki trzeba ogarnąć)

kilka rzeczy wyleciało spod maski

czyli początek długiej drogi do cleanu komory

i jakaś tam panorama robiona z ręki telefonem

nowy bagażnik

z lewej za wzmakiem jest półka z akumulatorem

i nie krzyczeć że nie skończone bo będą jakieś zmiany i kombinacje i dopiero jak będzie konstrukcyjnie tak jak ja chcę to zacznę to wykańczać
świeże foto z sobotniego zachodu słońca który udało się uchwycić w trakcie trwania zlotu VAG STORY - Zakończenie sezonu 2014

oraz nasz nowy plac na zloty


kolejne strzały od TMK Photography




i inne z sieci

no i filmik z naszego małego eventu

https://www.youtube.com/watch?v=FawuZjqf16g&feature=youtu.be
troche wiecej USA



zmusiłem się żeby w końcu zejść z laptopem do passkuda no i mało zawału nie dostałem heh 6 błędów w tym jeden od czujnika filtra węglowego którego nie mam więc będzie wyskakiwał niestety , drugi od czujnika g62 vag com cały czas pokazuje temp 78.4 stopnia no i trzeci błąd od przepustnicy
dzisiaj wyciągnąłem przepustnice i .... co się dziwić że to nie pracuje jak należy


jakąś godzinę później

błąd znikł no i przy okazji silnik zachowuje się inaczej , lepiej reaguje na gaz

spryskiwacze , fota na szybko także nie krzyczeć

pasy USA

co prawda jeszcze nie działają poprawnie ale niebawem myślę że zaczną

no i jak mówiłem edycja skrzynki i przy okazji zmiana głosnika na Cadence S2W10 500RMS 1500 MAX

no i na koniec VT nowych kółek które poszukuje Rondell 0021 w rozmiarach 17x8 i 17x9 ET 40 i 45

Planowany jest swap napędu syncro , malowanie autka , swap Recaro z Audi A8 D2 w pełnej el z grzaniem.