Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 9 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 16 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
a z 239mm z 4x100 no co najlatwiej przejsc 280,288 czy 312 przy zachowaniu 4x100 ,auto golf 2



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 16 Gru, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Maj, 2005
Posty: 1008
Skąd: PZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Only1
najłatwiej na 280, zmienić zwrotnice



_________________
00' Seat Cordoba Coupe 1.9TDI Sport - R.I.P.
10' VW Polo Classic Coupe R36

2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE
2009: TUNING DE LUXE
2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest
2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ
2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl
2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
nie zalozysz tego bo trzeba inne jarzmo niz w tarczach 312 a od zaciskow S2 nie podejda bo sa za male na ta tarcze. trzeba by jakis costumowe robic albo przerabiac istniejace ale to sie wiarze ze spawaniem cieciem itp jak cos to mam zestaw od BSK na handel w dobrych pieniadzach ;)


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Czw 20 Gru, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
ja niestety nie moge sie dokopac do pawla,kasa poszla dawno,heble mialby bys tez dawno i nie odbiera odemnie tel,nie odpisuje na maile i smsy :( takze chcialbym wszystkich przestrzec prze kupnem u tego machera,tu skan na dowód kiedy byly wplaty

Image

a tu jego aukcje
http://allegro.pl/audi-80-90-b3-b4-zaci ... 41285.html


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Czw 20 Gru, 2012 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no to łądne kwiatki...


jesli moge ci cos poradzic to wrzuc to na streetracing... gwarantuje ze szybko sie odezwie....



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pią 21 Gru, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
na szczescie jest pasu znajomych w necie,odezwal sie wiec z SR sie deko wstzymam.po sietach bede w pl i wtedy zalatwie sprawe osobiscie,myslalem ze my weterani forumowi mamy poukladane mniej wiecej w glowach,przynajmniej jesli chodzi o interesy ale jak widac nie do konca,dam znac jak sie sprawa potoczy.


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 29 Gru, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Paź, 2010
Posty: 151
Gadu-Gadu: 0
Auto: Nissan N-14 GTI Racing Car, Skoda Felicia Kit Car 1.6 AEE
jeśli chodzi o hamulce ja preferuję bardziej zaciski 4 tłoczkowe Brembo i tarcze 305mm. rozwiązanie idealnie sprawdza sie w sporcie. co prawda ten Kit nie jest zamontowany do VW ale myslę że nadaje sie do każdej marki. dodam że całość mieści się w feldze 15".



_________________
www.ckmotorsport.eu
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 29 Gru, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Paź, 2010
Posty: 151
Gadu-Gadu: 0
Auto: Nissan N-14 GTI Racing Car, Skoda Felicia Kit Car 1.6 AEE
zapomniałem dodać że posiadam rozstaw 4x100:))



_________________
www.ckmotorsport.eu
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Ciekawostka: W Passacie B4 z hamulcami 288 przód z mk4 i tył zaciski z mk4 usunąłem całkowicie najstarszy ABS na rzecz biserwo z T4 i pompy hamulcowej bez abs - o ile pamiętam 23mm. Poprawa hamulców ogromna a w układzie jest takie ciśnienie, że pękły mi już 3 razy przewody gumowe z przodu. Czas założyć stalowy oplot :)



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Kuman, pamiętasz, czy pompa z T4 pasuje plug&play na serwo z passata B4?



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Pod serwo bez ABS pasje pompa bez ABS z T4.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
mam takie pytanie jako ze w mojim mk2 musze zmienic tarcze znalazlem w garazu nowki tarcze z escorta tez 239 tez na 4 sruby tylko ze inny rozstaw i mam pytanie jak myslicie warto robic w nich nawiert nowego rozstawu na 4x100 czy lepiej kupic juz tarcze po 4x100 tylko szkoda mi tych z escorta bo leza i sie marnuja :/ bardziej chodzi mi tu o wytrzymalosc


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 02 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Nawiercenie nowego rozstawu to nie problem. Średnica może i taka sama ale jak wygląda osadzenie tarczy, grubość, otwory centrujące ? Chyba nie warto kombinować biorąc pod uwagę ceny tarcz do MK2.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 02 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
wiem ze nowa tarcze idzie kupic za 30zl zwykly badziwe z harta dzis porownalem tarcze i otwor centrujacy rozni sie o 1.5mm jest mniejszy. Niestety osadzenie jest inne i tarcze nie spasowaly wiec wrzucilem je w kat i niech sobie leza moze kiedys sie przydaja. A ja juz zamowilem nowe wiec sprawa rozwiazana


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
jakie serwo proponujecie pod pompe 25.4mm od T4 do mk II? Hamulce przod 288, tyl mk IV, przewody w oplocie, abs'u brak.

Jest sens w ogole pchac sie w 25.4 czy moze zakladac ta mniejsza 23 czy jakos tak?

Serwo z T4 pasuje idealnie w scianke w mk II jesli chodzi o szpilki itp.? W T4 byly chyba dwa rodzaje serwa, pojedyncze i bi, czy sie myle? Pojedyncze ogarnie czy szukac juz tego grubszego?

Z gory dzieki za wszystkie komentarze ;)


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 9 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe