Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 41 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 64  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 18 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
mlody_drog ten czujnik ciśnienia co pokazałeś ma już wbudowany przekaźnik, stary wtedy wywalasz

Szuan nic innego jak błędne obsadzenie rękawu


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 18 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 12 Kwi, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi a4
Sonic_bartek napisał(a):
mlody_drog ten czujnik ciśnienia co pokazałeś ma już wbudowany przekaźnik, stary wtedy wywalasz

Szuan nic innego jak błędne obsadzenie rękawu


Mam wywalić oryginalny przekaźnik Zenitha który dostałem z kompresorem??

I jeszcze jedno pytanie, jak podnoszę przód to słyszę takie strzelanie, słychać je na tym filmiku około 4-5s
http://www.youtube.com/watch?v=pwQZekexljw

Czy to kwestia ułożenia się okuć? Bo są nówki czy zadzwonić do Algrundo? Bo to od niego okucia


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 19 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
mlody_drog tak wywalasz ten oryginalny przekaźnik bo ten czujnik ma wbudowany przekaźnik i drugiego już nie potrzeba


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 19 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 12 Kwi, 2012
Posty: 26
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi a4
Okej, jeszcze jedno pytanie, ten przekaźnik z czujnikiem jest wytrzymały tylko do 40A, kompresor bierze 80A... Nie za mało?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Czw 19 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
to jest przekaznik viair do kazdego kompresora dedykowany taki sam wiec napewno taki ma byc...



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 22 Kwi, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Lip, 2008
Posty: 1076
Skąd: grn. Śląsk! - SMI
Gadu-Gadu: 2711816
Auto: audi 80 1.8T
ma ktoś dostęp do podobnych amortyzatorów?
Image



_________________
80's ♥

m.i.v.w. '09
Wolfsgruppe Vag Event '10,'11,'12
cult-style.de '12, OldSchoolSuicide'12
DubIT '12
cdn.
Offline
 Profil    2711816
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 23 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 04 Cze, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 0
Auto: Fiat 126p
Mam takie w maluchu:) można je kupić na ebay'u germańskim lub z usa ściągnąć. Szukaj Monroe max air ( tutaj link do tabeli z rozmiarami i typami mocowań, dobierz coś do siebie:) http://www.monroe.com/assets/downloads/ ... hSheet.pdf )


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 25 Kwi, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 27 Wrz, 2008
Posty: 61
Gadu-Gadu: 0
Auto: na rope
czy do pompowania poduszek można stosować polietylen?? czy lepszy jest poliuretan??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 25 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 08 Kwi, 2012
Posty: 2
Gadu-Gadu: 2629797
Auto: Audi A4 B5
można
czy okucia jak skręcacie z poduszką to zostawiacie minimalną przerwę czy na zero?


Offline
 Profil    2629797
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Śro 25 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 1059
Skąd: Częstochowa
Gadu-Gadu: 1707774
Auto: Passat B5FL
przeciez to zalezy od okuc jak sa zrobione



_________________
http://www.mapet-TUNING.com
największy sklep tuningowy w PL !!
http://www.airRIDE-System.pl
pierwszy w PL sklep z AIR-ride !!
http://www.zawieszenia-SPORTOWE.pl
wszystko o zawieszeniach !!
Offline
 Profil    1707774
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 29 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 26 Sie, 2011
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: brak...
dziubol1718 napisał(a):
Mam takie w maluchu:) można je kupić na ebay'u germańskim lub z usa ściągnąć. Szukaj Monroe max air ( tutaj link do tabeli z rozmiarami i typami mocowań, dobierz coś do siebie:) http://www.monroe.com/assets/downloads/ ... hSheet.pdf )


Czy mi się wydaje, czy mają również w ofercie wkłady do mcpherson'ów?
Jak to działa? Czy taki amorek eliminuje zupełnie fabryczną sprężynę, czy ma za zadanie jedynie ją "wspierać"?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Nie 29 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 04 Cze, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 0
Auto: Fiat 126p
daniel_87 napisał(a):
Jak to działa? Czy taki amorek eliminuje zupełnie fabryczną sprężynę, czy ma za zadanie jedynie ją "wspierać"?


W pierwotnej wersji są one stosowane do zwiększenia "udźwigu" auta, tzn. pakujesz tone do bagaja, podpompowujesz amory żeby tył się wyrównał i dzida:)
U mnie zastępuje amor i resor, w garbusach też tak robią:) Myślę że na tył do konwencjonalnego auta (golf, polo itp.) można by spróbować zastosować takie ustrojstwo:P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 30 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 26 Sie, 2011
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: brak...
Tak też myślałem.
Jednak przy "wkładach" w mcphersonach, bezpieczniej zrobić poduchę na starej, dobrej rubenie. Więcej udźwignie ;) :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Pon 30 Kwi, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 04 Cze, 2011
Posty: 3
Gadu-Gadu: 0
Auto: Fiat 126p
No jeśli bałwany rubeny się mieszczą to nie ma co kombinować:) Ale jak jest mega mało miejsca to trzeba rzeźbić:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
PostWysłany: Wto 08 Maj, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 15 Lis, 2008
Posty: 88
Skąd: krosno
Mam pytanko czy takie elektrozawory 2 szt. wystarcza do sterowania dwoma osiami?
Image
Image


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 41 z 64 [ 950 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 64  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe