Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 4 [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pon 05 Mar, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Lis, 2010
Posty: 1040
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: turla fele
Ja akurat z tyłu mam inny zawias, mało spotykany FormelK, w niemcowni ceny około 300 euro i jak miałem cały( przód po tygodniu od zakupu się wylał, używkę kupilem) to jeździło się super, ba na wylanym było lepiej niż na technicsie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Czw 29 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Wrz, 2010
Posty: 91
Gadu-Gadu: 31195378
Auto: Oak Green mk2 GT Special
właśnie tak, auto jedzie jak ping pong. myślałem że zejde nisko i nie będzie ocierać a mam 9j z tyłu ale no nie, bez odboi sie nie da :/ TA jest strasznie mocny na odbijanie ale nie do końca na siadanie auta w dół :/


Offline
 Profil    31195378
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Czw 29 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Hmm..
Miałem w 86c2f kit -80/60 TA i auto skakało jak wsciekłe.
W mk2 mam gwint tej samej firmy i zachowuje sie o wiele normalniej


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pią 30 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Wrz, 2010
Posty: 91
Gadu-Gadu: 31195378
Auto: Oak Green mk2 GT Special
to wszystko zależy jak masz skręcony :ok:
jak masz przy dole to jest porażka :lipa:


Offline
 Profil    31195378
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pią 30 Mar, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 29 Kwi, 2011
Posty: 13
Skąd: Sieradz
Gadu-Gadu: 6011572
Auto: Golf 20j
Potwierdzam, po zmianie koła na R16 podniosłem go troche i przyznać musze, że całkiem inne zawieszenie się zrobiło. Pingpong praktycznie nie występuje



_________________
20Jahre '96 || facebook.com/pages/Follow-your-dreams/133176526784202 || OEM+
Offline
 Profil    6011572
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pią 30 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Wrz, 2010
Posty: 91
Gadu-Gadu: 31195378
Auto: Oak Green mk2 GT Special
kamilsdz napisał(a):
Potwierdzam, po zmianie koła na R16 podniosłem go troche i przyznać musze, że całkiem inne zawieszenie się zrobiło. Pingpong praktycznie nie występuje


to przyznam szczerze że Twój przypadek to jakiś ewenement ale to może dlatego że dałeś w góre


Offline
 Profil    31195378
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Sob 31 Mar, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
slawas90 napisał(a):
to wszystko zależy jak masz skręcony :ok:
jak masz przy dole to jest porażka :lipa:

Jak taki gwint jest skręcony na maxa to zapewne osiada na odboju a wtedy faktycznie jest twardo i pingpongowato. Ludzie często skręcają gwinty na max, całość siada na odboju a potem narzekają. A długość odboju to dość ważna sprawa ;)



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Sob 31 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Wrz, 2010
Posty: 91
Gadu-Gadu: 31195378
Auto: Oak Green mk2 GT Special
Kuman napisał(a):
slawas90 napisał(a):
to wszystko zależy jak masz skręcony :ok:
jak masz przy dole to jest porażka :lipa:

Jak taki gwint jest skręcony na maxa to zapewne osiada na odboju a wtedy faktycznie jest twardo i pingpongowato. Ludzie często skręcają gwinty na max, całość siada na odboju a potem narzekają. A długość odboju to dość ważna sprawa ;)

i tu masz racje i nie masz ;P kumpel miał w trójce tak mniej więcej na połowie i nie był już taki pingo pong ale nadal komfort znikomy :lipa:


Offline
 Profil    31195378
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pią 06 Kwi, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 978
Skąd: SzlichtyngoVWa
Gadu-Gadu: 9857419
Auto: Passat 3b 2.8 V6 syncro :) DaillyCar
Golf LS '77r project progresss
a ktoś zna gwint firmy AP? szukam czegoś do swojej bory bo ta mnie wykańcza i nie wiem czy warto pchać sie w AP?



_________________
Bora TDI+ X5 Rims viewtopic.php?f=98&t=87484
Gold Jetta USA: viewtopic.php?f=98&t=63840
White Jetta USA: /viewtopic.php?f=98&t=49682
Mój exFire&Ice: viewtopic.php?t=37447


Sezon '09- RS Leszno, Pleszew VWigwamy, VAG EVENT 2009
Sezon '10- Cult-style.de Rothenburg, VAG EVENT 2010
Sezon '11- Cult-style.de Rothenburg
Offline
 Profil    9857419
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pią 06 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Było już o AP w tym dziale. Coraz więcej ludzi je kupuje. A wychodzi z tej samej fabryki co Weitec i KW, ma takie same wkłady ale inną kolorystykę.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Pią 06 Kwi, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
dm414 zagadaj do pawlaka bo założył właśnie nówke AP do paska b4 i jest mega zadowolony ...zresztą cena praktycznie taka jak za 2technixy także o czymś to chyba świadczy . Ten link powinien ci rozjaśnić troche w głowie

http://passwordjdm.pl/printview.php?t=2 ... 2ea50fe505



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 462
Skąd: WSC / WE
Gadu-Gadu: 0
Auto: 2.5 tdi
Mi się podoba i kupiłbym to samo drugi raz i jakoś nie widzę różnic w stosunku do najtańszego odpowiednika weiteca,ja akurat śmigam głównie po mieście i naprawdę fajnie to pracuje zarówno na dobiciu jak odbiciu,nie zależne jak skręcony niema efektu betonu ani pontonu.Taka niby pierdoła ale podoba mi się pojedyncza nakrętka z kontrowaniem imbusem fajna sprawa.

W skrócie zdecydowanie wart dołożenia paru stówek niż pchanie się w używki :ok:



_________________
oem + Love it or f@ck off
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Wto 10 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Kwi, 2011
Posty: 183
Skąd: Buk/Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: W Dobrym Smaku
jak sie ma "tuning art" do "ta technix"-bo cena na korzysc tego pierwszego ale szalu nie bedzie,czy lepiej brac "mts technik"-bo niby lepszy(komfort,wykonanie)od technixa

chodzi mi o gwint do mkII

mialem kiedys w mkIV ta technix-ale po okolo 1,5 miecha puszcil uszczelniacz i kwiczal jak swinia-na wertepach



_________________
połowa sukcesu to dobra gleba-druga połowa to dobre koło
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Wto 10 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Wrz, 2010
Posty: 91
Gadu-Gadu: 31195378
Auto: Oak Green mk2 GT Special
tuning art to jest taki TA z gorszymi sprężynami. jak do mk2 to mts wystarczy


Offline
 Profil    31195378
 
 Temat postu: Re: [all vw] Jakość i trwałość gwintu TA Technix
PostWysłany: Wto 10 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
slawas90 napisał(a):
jak do mk2 to mts wystarczy

Dla jednego wystarczy, dla drugiego nie :)



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 4 [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe