Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 7 [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pon 12 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sie, 2008
Posty: 433
Skąd: 49300
Gadu-Gadu: 0
Auto: BoraT
Bako ja dostane z Angli shimsa pomorze ziomek z vwgolfa który tam mieszka ,jak chcesz napisz PW to przyjdą dwa komplety, cena z przesyłką do Pl 220 zł :ok:



_________________
www.low-et.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pon 12 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
oen napisał(a):
Bako ja dostane z Angli shimsa pomorze ziomek z vwgolfa który tam mieszka ,jak chcesz napisz PW to przyjdą dwa komplety, cena z przesyłką do Pl 220 zł :ok:



Z tym akurat nie mam problemu też mam tam ziomka który jest mi to w stanie przysłać, bardziej by mi była potrzebna pomoc przy załozeniu tego i odpowiednim ustawieniu ;)

Ale mimo wszystko wielkie dzieki za chęci i propozycje piwko



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pon 12 Gru, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3004
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 3239572
Skype: vwzone
Auto: Bora Sedan V6 oraz Bora Variant TDI ASZ+ Jetta mk II Coupe Bora Sedan TDi ATD
Bako111 napisał(a):
Z tym akurat nie mam problemu też mam tam ziomka który jest mi to w stanie przysłać, bardziej by mi była potrzebna pomoc przy załozeniu tego i odpowiednim ustawieniu


Zmień na Borę z haldexem i będzie igła, i będzie miotało na mokrym jak szatanem ;)



_________________
Image
Offline
 Profil    3239572 vwzone
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pon 12 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sie, 2008
Posty: 433
Skąd: 49300
Gadu-Gadu: 0
Auto: BoraT
No Bako kto pierwszy ten radzi:)
Takie rzeczy grzebłem w necie ;)

http://www.4130-products.com/step/shim/index.htm

i jakiś filmik szkoda że nie vw ale zawsze

http://www.youtube.com/watch?v=rLggvBqh1uU



_________________
www.low-et.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pią 16 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 12 Paź, 2008
Posty: 545
Skąd: Łdź
Gadu-Gadu: 4700922
Auto: Scirocco TSI++
Też myślałem o Camberze tylko jak jeżdżę z 15-20 tyś rocznie to pewnie opony bym non stop wymieniał ?? czy niekoniecznie ?? :< :<



_________________
Scirocco 2.0 TSI DSG 360ps 450nm, Eibach, 3SDM, Forge, Daily
Offline
 Profil    4700922
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pią 16 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sie, 2008
Posty: 433
Skąd: 49300
Gadu-Gadu: 0
Auto: BoraT
Niekoniecznie ;) najlepiej sprawdzić organoleptycznie :ok:



_________________
www.low-et.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
A co jesli chce zrobić wiekszy negatyw niż -1 załozmy -2. To wtedy rozumiem musze załozyć 2 schimsy -1 na strone tak?



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Frykas napisał(a):
Też myślałem o Camberze tylko jak jeżdżę z 15-20 tyś rocznie to pewnie opony bym non stop wymieniał ?? czy niekoniecznie ?? :< :<


Umnie kumpel na przedzie miał delikatny negatyw i po około 6tys km opony były juz mocno powycierane na krawedzi od środka .Fjnie to wyglada szkoda że tak mało praktyczne.



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pią 27 Sty, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 28 Gru, 2011
Posty: 69
Skąd: Biesko-Biała
Gadu-Gadu: 20315237
Auto: Seat Leon
pany ja czekam an nowe koło 18" 9,5J na tył jezeli wsadze camber -1 to jak finalnie mzoe to wyjsc przy maxymalnym skreceniu gwintu ??


Offline
 Profil    20315237
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pią 27 Sty, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
KKKVAG napisał(a):
pany ja czekam an nowe koło 18" 9,5J na tył jezeli wsadze camber -1 to jak finalnie mzoe to wyjsc przy maxymalnym skreceniu gwintu ??


Jakie ET?



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Wto 31 Sty, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 28 Gru, 2011
Posty: 69
Skąd: Biesko-Biała
Gadu-Gadu: 20315237
Auto: Seat Leon
ET 38


Offline
 Profil    20315237
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pią 03 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Cze, 2009
Posty: 606
Skąd: Zalipie/Tarnów
Gadu-Gadu: 15648984
Auto: VW Bora
KKKVAG napisał(a):
ET 38


Myślę że nie powinno być tragedii, jesli jest oczywiście rozstaw 5x100, nie powinno wystawać



_________________
LESS is MORE !
Offline
 Profil    15648984
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Pią 03 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Gru, 2007
Posty: 527
Skąd: prawie Poznan
Gadu-Gadu: 0
Auto: Była Bora 4motion tdi Caddy mk1 Cabrio mk1
Jest Golf Mk1
Negatyw fajnie wygląda ale opony zżera, u mnie przy borze z tyłu zżarlo szybko i tylko fajnie wyglądało i koło się chowało, ale prz 4motion tylko taka możliwość byla dobrej geleby



_________________
Bora viewtopic.php?f=98&t=40939&start=90
Caddy mk1 viewtopic.php?f=98&t=65503
Golf Cabrio viewtopic.php?f=98&t=80413&p=802920#p802920
jest Golf mk1 viewtopic.php?f=98&t=104517&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Wto 21 Lut, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lut, 2011
Posty: 24
Skąd: WZW
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mkI
odgrzeje troche temat z tym ze to nie camber i nie do mkIV ale moze sie komus przyda.....
Chcialbym pokazac jak nie duzym kosztem zrobic negatyw w golfie MKII oraz MKIII. Postanowilem zrobic to w troche inny sposob, czyli nie na podkladki na sruby a jedna duza podkladka....Foto:
Image
Image
Te dlugie otwory maja nam umozliwic regulacje zbieznosci, roznica grubosci podkladki jaka zastosowalem wynosi 3mm na srednicy 90mm(cienki punkt 2mm, gruby 5mm)


Wiec tak... najpierw podnosimy tyl samochodu z obu stron, zdejmujemy tylne kola i pod belke po obu stronach podkladamy cos o wysokosci +- polowy kola np cegly i opuszczamy na tych "podporach" aby belka znajdowala sie w takiej pozycji jakby samochod stal na kolach. Nastepnie kolejno odkrecamy Zacisk hamulca, jarzmo, tarcze, oslony oraz czop. Foto:Image
Nastepnie aby nie zmienila sie zbieznosc kol nalezy zaznaczyc na belce srodek czopa i przerysowac pion przy pomocy poziomicy:
Image
Image
Image
Image
w dolnym punkcie zrobic bardziej widoczny znak np szlifierka: Image
Taki sam znak robimy rowniez na podkladce w najgrubszym punkcie( nalezy dobrze zmierzyc suwmiarka): Image
Teraz mozemy sie wziac za skladanie, w czop wkladamy sruby, na sruby wkladamy podkladke i LEKKO przykrecamy do belki oraz zgrywamy znaki na becle i podladce aby nie zmienila sie zbieznosc kol: Image
i dokrecamy mocno cztery sruby metoda na "krzyz" czyli po przekatnej. Przy wiekszych katach dobrze byloby zastosowac dluzsze sryby oraz skosne podkladki pod kazda z nich aby sruby sie nie krzywily.
a tak to wyglada na aucie:
Image

Rysunek "techniczny" :mrgreen: z wymiarami jezeli ktos chcialby sobie cos takiego wykonac:
Image

Wedlug mnie jest to duzo lepszy sposob niz zwykle podkladki nakladane osobno na sruby pomiedzy czop a belke bo czop trzyma sie z belka cala powierzchnia a nie na samych podladkach no i na podkladkach nie ma mozliwosci ustawienia zbieznosci.

Wazne tez ze jesli nie chcemy zeby cielo nam opony i auto nie latalo w zakretach musi byc MAX twarde bo z kazdym ugieciem sie amortyzatorow belka zmienia swoje polozenie przez co zmienia sie zbieznosc, oraz przy kazdej regulacji gwintu trzeba przestawic podkladke(chyba ze chcemy szybko pozbyc sie opon).

jesli chodzi o taki czop z np passata VR6(nie zwracajcie uwagi na te strzalki)....
Image

to te sruby sa rozmieszczone w tym samym promieniu od srodka czopa wiec ten patent tez bedzie dobry z tym, ze nalezaloby zmierzyc srednice okregu na ktorym sa rozmieszczone otwory bo moze sie to roznic ale nie jestem pewien. Trzeba tez bedzie pobawic sie troche suwmiarka i wymierzyc dokladnie miejsce w ktorym powinna byc przerwa miedzy otworami aby nie wypadla ona w ktorejs srubie
Image

ta przerwe mozna rownierz zrobic np.2mm zamiast 10mm zeby byla wieksza regulacja ale wg mnie bedzie ciezko to spasowac :-/
Mam nadzieje ze moze sie to komus przyda ;-)



_________________
VAGRADOM.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk4] Camber kit - odpowiednie ustawienie
PostWysłany: Śro 09 Maj, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 28 Gru, 2011
Posty: 69
Skąd: Biesko-Biała
Gadu-Gadu: 20315237
Auto: Seat Leon
JA ZAKUPIŁEM DWA ZESTAWY -1

Czekamy na rpzesłyłke bo to z USA
Ale nie mam zielonego pojecia jak sie uda to zrobic
ale widze ze koła nie tylko patrząc od tyłu robią tak - /\ ale patrząc od góry robią tez Tak- /\
a tego bym na bank nie chciał

zastanawiam sie jeszcze nad zrobieniem samemu camberu na przód a dokąłdnie górne mocowanie .
na ebayu takie kosztuje 900zł :/


Offline
 Profil    20315237
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 7 [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe