Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 3 [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Wto 08 Lis, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006
Posty: 934
Skąd: SPALDING UK
Gadu-Gadu: 2371329
Auto: lupo golf mk1 cabrio
nie wiem czy wiesz ze ten samochod ze zdjecia nie jezdzi raczej
jest to anglik przy silniku nie wydaje ci sie ze czegos mu brakuje?? aparatu zaplonowego nie ma
za miast serva ma dwie pompy tak jak ja
ja bede staral sie o dobry klin pod maska zobaczymy co z tego wyjdzie


Nie piszemy drukowanymi
pczerniej



_________________
moje rodzynki!!!!!
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=32588" byl passat
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40731" golf mk1 cabrio
viewtopic.php?f=98&t=77893&view=unread#unread audi a8L 4.2
Offline
 Profil    2371329
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Wto 08 Lis, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
wdłg mnie niema sesnu robic clean jak auto niejezdzi bo wtedy taki clean to nie clean bo kazdy moze wyrzucic wszystko z pod maski i wozic auto na lawecie clean ma byc taki zeby bylo czysto ale auto poruszalo sie o swojich silach


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Śro 09 Lis, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Cytuj:
nie wiem czy wiesz ze ten samochod ze zdjecia nie jezdzi raczej
jest to anglik przy silniku nie wydaje ci sie ze czegos mu brakuje?? aparatu zaplonowego nie ma

raczej, to jesteś daleko od prawdy - nie trzeba aparatu zaplonowego zeby jeździć

Image
tylko mi nie pisz "...przy silniku nie wydaje ci sie ze czegos mu brakuje?? świec i cewek nie ma"

Cytuj:
wdłg mnie niema sesnu robic clean jak auto niejezdzi bo wtedy taki clean to nie clean bo kazdy moze wyrzucic wszystko z pod maski i wozic auto na lawecie clean ma byc taki zeby bylo czysto ale auto poruszalo sie o swojich silach

Masz 100% racji, ale uważam, ze można zrobić clean'a jak w tym białym MK1 i auto bez najmniejszego problemu będzie się poruszało o własnych siłach, tym bardziej gdy robi się auto na gaźnikach



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Śro 09 Lis, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006
Posty: 934
Skąd: SPALDING UK
Gadu-Gadu: 2371329
Auto: lupo golf mk1 cabrio
to kolego wytlumacz nam jak mozna jezdzic bez aparatu zaplonowego
nie wierze tez w to ze golf pali 8litrow na 100km
cbr 900 zgodze sie ze na tych gaznikach pali 8 litrow ale tam jest o polowe mniejszy silnik i 8razy mniejsza waga :]



_________________
moje rodzynki!!!!!
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=32588" byl passat
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40731" golf mk1 cabrio
viewtopic.php?f=98&t=77893&view=unread#unread audi a8L 4.2
Offline
 Profil    2371329
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Śro 09 Lis, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
Apsik napisał(a):
Zawsze można pójść grubo z czyszczeniem komory, ale jeszcze nie spotkałem osoby, która miała by na tyle duże "jaja" żeby się na ostry minimalizm zdecydować. Jestem w stanie w komorze zostawić sam silnik ze skrzynią 02A, pytanie tylko kto się decyduje? Nawet nie będzie linki sprzęgła jak na poniższym zdjęciu



minimalizm ale za razem prostota :P sprzęgło na linkę to prostota , hydraulika wypada według mnie gorzej ;) - no chyba że masz na myśli jazdę bez użycia sprzęgła jednak wtedy to już całkowity hardcore i nawet dla mnie nie do przejścia ]:->

co do Waszego auta .... akumulator , kable po prawej z przegrody i nagrzewnica mogły wypaść - wtedy było by już baaaardzo dobrze :-D , cewkę też można było by ładniej schować :-D

teraz jest już dobrze jednak ta prawa strona za bardzo rzuca się w oczy :P


Apsik napisał(a):
raczej, to jesteś daleko od prawdy - nie trzeba aparatu zaplonowego zeby jeździć



można coś więcej w tym temacie się dowiedzieć ? chętnie bym się pozbył graciarstwa :$


rafalgolf cabrio mk1 napisał(a):
nie wierze tez w to ze golf pali 8litrow na 100km




w takich auta spalanie jest najmniejszym problemem :-D :P



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Śro 09 Lis, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006
Posty: 934
Skąd: SPALDING UK
Gadu-Gadu: 2371329
Auto: lupo golf mk1 cabrio
krzyh napisał(a):
rafalgolf cabrio mk1 napisał(a):
nie wierze tez w to ze golf pali 8litrow na 100km




w takich auta spalanie jest najmniejszym problemem :-D :P

tak wiem ale kolega pisze ze pali 8 litrow i dlatego sie wypowiedzialem



_________________
moje rodzynki!!!!!
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=32588" byl passat
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40731" golf mk1 cabrio
viewtopic.php?f=98&t=77893&view=unread#unread audi a8L 4.2
Offline
 Profil    2371329
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Śro 09 Lis, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Gru, 2007
Posty: 235
Skąd: zza pieca
Gadu-Gadu: 0
Auto: ABF mit ITB
MOj ABF na ITBkach palił 12l po miescie przy jezdzie 40% palowania 60% spokojnie, wiec nie palujac mozna zrobic 9-10l



_________________
Racing in a Honda is like the special olymipics, even if you win you are still retarded.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Śro 09 Lis, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Lis, 2010
Posty: 572
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro
myśle że nie ma co gadać o spalaniu jednemu pali tyle drugiemu tyle, jak dla mnie temat dotyczy golfa i prace idąw dobrym kierunku a bedzie jeszcze lepiej na pewno


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Pią 11 Lis, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Cytuj:
to kolego wytlumacz nam jak mozna jezdzic bez aparatu zaplonowego

Halotron na wałku lub nawet bez... bann
Image
Powyższe zdjęcie to mój 2.1 16vT który nie ma aparatu, nie ma czujnika na wałkach, a odpala i nawet jeździ :cfaniak: i pali 20-25l/100km

Uczepiłeś się jak..., a widzę że wiedza kończy się na Digifancie.

Cytuj:
cbr 900 zgodze sie ze na tych gaznikach pali 8 litrow ale tam jest o polowe mniejszy silnik i 8razy mniejsza waga

na iglicach są podkładki 0,5mm, my je usunęliśmy - dysze są faktycznie większe, ale główne dysze grają pierwsze skrzypce dopiero od 4000rpm
Jak silnika nie poganiasz, a lecisz do 4000rpm to 8, może 8,2l spokojnie. I nie zapomnij, że ja na codzień TDI jeżdżę, więc pewne przyzwyczajenie jest.


Cytuj:
minimalizm ale za razem prostota :P sprzęgło na linkę to prostota , hydraulika wypada według mnie gorzej ;) - no chyba że masz na myśli jazdę bez użycia sprzęgła jednak wtedy to już całkowity hardcore i nawet dla mnie nie do przejścia ]:->

Jeździłeś kiedyś MK2 z sprzęgłem hydraulicznym? Podejrzewam, ze nie, bo wtedy byś zupełnie co innego napisał. Sprzęgło 228 z hydrauliką to moim zdaniem najlepsza opcja, bo niedość, że homoseksualista miękko chodzi, to pompę można ukryć w aucie, a węża do skrzyni można poprowadzić w dowolny sposób.
Jeżeli chcesz skrzynię do której nie musisz używać sprzęgła, to też takie robimy :-D

Cytuj:
co do Waszego auta .... akumulator , kable po prawej z przegrody i nagrzewnica mogły wypaść - wtedy było by już baaaardzo dobrze :-D , cewkę też można było by ładniej schować :-D

O takich rzeczach zazwyczaj decyduje właściciel, a jak już pisałem akumulator miał być mniejszy, ale po drodze wysypało się sprzęgło, a budżet z gumy nie jest. Kable ... no można je było w podłużnicy puścić, ale miało to wyglądać jak seria, bo to od początku NIE MIAŁ być CLEAN, tylko SERIA.



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Pią 11 Lis, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
Apsik napisał(a):
NIE MIAŁ być CLEAN, tylko SERIA.




spokojnie spokojnie , to tylko dyskusja - nie stresujemy sie :P :P :P ;) ja oczywiście żadnego nacisku nie wywieram co do samochodu bo wiadomo każdy robi po swojemu :ok:


Apsik napisał(a):
Jeździłeś kiedyś MK2 z sprzęgłem hydraulicznym? Podejrzewam, ze nie, bo wtedy byś zupełnie co innego napisał. Sprzęgło 228 z hydrauliką to moim zdaniem najlepsza opcja, bo niedość, że homoseksualista miękko chodzi, to pompę można ukryć w aucie, a węża do skrzyni można poprowadzić w dowolny sposób.
Jeżeli chcesz skrzynię do której nie musisz używać sprzęgła, to też takie robimy




nie nie jezdziłem ale lukałem wizualnie na to wszystko , patrząc pod swoim ,,zapotrzebowaniem,, stwierdziłem że linka zdecydowanie lepiej wypadnie (mniej graciarstwa i mniej do psucia ;) ) - co do lekkości chodzenia to akurat dla mnie najmniej istotne , więcej powiem - wolę jak bedzie chodzic twardziej bo nie lubię w modowanym aucie lekko chodzących damskich dodatków :-D (hamulce oczywiście też bez serwa) ... w sumie czekaj przecież w audi mam hydrauliczne więc coś tam jezdziłem ;)

Ale to nie istotne co ja wolę a czego nie więc nie spamujmy już w temacie ;)

zwykłą skrzynią bez sprzęgła też da się śmigać ;) , problematyczny jest tylko start ... no ale jak ruszy to problemu dla chcącego nie ma ;)


Apsik napisał(a):
który nie ma aparatu, nie ma czujnika na wałkach, a odpala i nawet jeździ



kurde męczy mnie to zagadnienie :$


jak teraz i to :-D :


Apsik napisał(a):
Jeżeli chcesz skrzynię do której nie musisz używać sprzęgła, to też takie robimy



coś mi się wydaje że jak będe tak daleko to sie odezwę :-D



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Pią 11 Lis, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
uu sie zrobił spam myśle ze jak na auto ktore iemiało miec clean to wyszło dobrze choc nieukrywam ze i mnie ciekawi jak jest rozwiązne auto bez aparatu :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Pią 11 Lis, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
radzio_hzr napisał(a):
uu sie zrobił spam myśle ze jak na auto ktore iemiało miec clean to wyszło dobrze choc nieukrywam ze i mnie ciekawi jak jest rozwiązne auto bez aparatu :)

No to pospamujemy :)
Normalnie w znanych z VW rozwiązaniach mamy aparat zapłonowy gdzieś do roku 1997 (tak ogólnie) potem jest już tylko halotron na wałku (znowu tak ogólnie), ale np. system który ja mam w 16vT (SDS) jest tylko czujnik na wale (który jest niewidoczny w komorze). Czujnik odczytuje 0*, 80* i 180* dzięki tym wartościom ECU wie dokładnie jakie jest położenie wału, a jakie wałków, i moduł odpowiednio podaje iskrę, stąd tez niepotrzebny jest halotron na wałku czy aparat zapłonowy.
Jedyny minus to cena tego ECU - $1500

Cytuj:
nie nie jezdziłem ale lukałem wizualnie na to wszystko , patrząc pod swoim ,,zapotrzebowaniem,, stwierdziłem że linka zdecydowanie lepiej wypadnie (mniej graciarstwa i mniej do psucia ;) ) - co do lekkości chodzenia to akurat dla mnie najmniej istotne , więcej powiem - wolę jak bedzie chodzic twardziej bo nie lubię w modowanym aucie lekko chodzących damskich dodatków :-D (hamulce oczywiście też bez serwa) ... w sumie czekaj przecież w audi mam hydrauliczne więc coś tam jezdziłem ;)
...
coś mi się wydaje że jak będe tak daleko to sie odezwę :-D

Skrzynię z hydraulicznym sprzęgłem można zrobić "na golasa" :cfaniak:
A skrzynia w której nie musisz używać sprzęgła to tzw. dog-box. Zrobienie takiej skrzyni u nas to koszt 3100 Euro (tylko 02A, 02C, 02J i 02M)



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Sob 12 Lis, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
zajawka jest i o ile cyferki były by znośne o tyle E już rozwiewa na dośc trochę czasu marzenia :smutny: - ale dobrze wiedzieć że da się i kto może zrobić :ok:



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Sob 12 Lis, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006
Posty: 934
Skąd: SPALDING UK
Gadu-Gadu: 2371329
Auto: lupo golf mk1 cabrio
podziwiam cie apsik za to co mowisz nie wiedzialem ze masz takie pojecie o cleanie pod maska
jezeli mozesz zaloz temat o cleanie pod maska w innym dziele
a moderatorow prosze o podwieszenie tematu o cleanie bo jak widze nie tylko mnie to interesuje ......



_________________
moje rodzynki!!!!!
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=32588" byl passat
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40731" golf mk1 cabrio
viewtopic.php?f=98&t=77893&view=unread#unread audi a8L 4.2
Offline
 Profil    2371329
 
 Temat postu: Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune
PostWysłany: Sob 10 Mar, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Mar, 2010
Posty: 136
Skąd: Nowe
Gadu-Gadu: 3209702
Auto: vw polo 6N
tak siedze i podziwiam autko,tez mam cleana prawie o tylko mi zostało pospawanie i schowanie cewki i mam takie pytamko gdzie mozna schowac aby nie było widac kabla a takze cewki ;)



_________________
POLEROWANIE,PIASKOWANIE FELG ORAZ LAKIEROWANIE
Offline
 Profil    3209702
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 3 [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 73 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe