Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] |
| Autor | Wiadomość | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Woncek | Temat postu: [Golf Mk3] ustawienie zaplonu silnik AGG |
||||||
Rejestracja: Nie 04 Paź, 2009 Posty: 257 Gadu-Gadu: 4148695 Auto: GTI XX Jahre |
|
||||||
|
|
|||||||
| matys9 | Temat postu: Re: [Golf Mk3] ustawienie zaplonu silnik AGG |
||||||
Rejestracja: Czw 09 Sie, 2007 Posty: 312 Gadu-Gadu: 26665790 Auto: Passat B3 GT Kombi VR6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Woncek | Temat postu: Re: [Golf Mk3] ustawienie zaplonu silnik AGG |
||||||
Rejestracja: Nie 04 Paź, 2009 Posty: 257 Gadu-Gadu: 4148695 Auto: GTI XX Jahre |
|
||||||
|
|
|||||||
| evolution | Temat postu: Re: [Golf Mk3] ustawienie zaplonu silnik AGG |
|||||
Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005 Posty: 538 Skąd: Wrocław Gadu-Gadu: 9453175 Tlen: evolution1980 |
|
|||||
|
|
||||||
| donkiszop | Temat postu: Re: [Golf Mk3] ustawienie zaplonu silnik AGG |
|||||
Rejestracja: Nie 25 Paź, 2009 Posty: 15 Gadu-Gadu: 0 Auto: VW Passat B5 1.9 TDI ATJ |
|
|||||
|
|
||||||
| viper1982 | Temat postu: Re: [Golf Mk3] ustawienie zaplonu silnik AGG |
|||||
Rejestracja: Nie 25 Maj, 2008 Posty: 195 Skąd: Stary Sącz Gadu-Gadu: 7133226 Auto: Golf MK2 VR6 Syncro, Golf MK2 GTi, Corrado 16V, Passat B3 Variant VR6, |
|
|||||
|
|
||||||
| Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 9 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |






Mam problem tego typu, że mój golf 2,0 bardzo dużo pali. teraz w zimę nie schodzi poniżej 14 litrów w mieście, a potrafi wziąć i 16 litrów i nie mówię tu o wskazaniach komputera tylko o rzeczywistym zużyciu benzyny. w lato pali mi w mieście 11-12 litrów. Dodam, że na Vagu nie pokazuje żadnych błędów, auto, czy w lato, czy w zimę pali od strzału, nie kopci, obroty nie falują, ssanie wyłącza się po ok 3 minutach od odpalenia, motor jest rozgrzany do 90 stopni po przejechaniu około 4-5km (teraz w zimę) silnik pracuje równiutko zaraz po odpaleniu nawet przy mrozach -20 stopni. Ma moc i dobrze przyspiesza, kręci się do katalogowego odcięcia, również oleju nie bierze do tego stopnia, że od wymiany do wymiany (1 rok) 11k km na bagnecie ubywa 1,5-2,0mm poziomu oleju. wydech nie jest przepalony, nie wiem jak katalizator ani jak go sprawdzić, wyczytałem, że przyczyną wysokiego spalania może być sonda lambda, ale również nie wiem jak ją sprawdzić. Jeśli ktoś wie jak mi doradzić to będę wdzięczny za pomoc.













