Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 4 [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] SQL Car Audio,17x8 wheels and more/KOŁA str4
PostWysłany: Wto 22 Cze, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
Cześć wszystkim :) moje auto może być znane niektórym z vwgolf.pl - jako, że jestem też na tym forum (raczej jako "czytacz") postanowiłem i tutaj je zaprezentować :)

MODEL: vw golf III
SILNIK: 1.8 8v AAM
MOC: 78 KM
MODY POD MASKA: filtr kn, dolot bonrath
ZAWIESZENIE: mts technik
UKLAD HAMULCOWY: przód przerobiony na wentyle, tył seria
KOLA: dezent "C" 17x8 et 35 + 3mm dystans
NADWOZIE: progi, lotka, grill, hokej od vr6
WNETRZE: kanapa i fotele bon jovi, kiera skórzana vr6, klamki metalowe, boczki od gti, podłokietnik obity fabrycznym materiałem vw, gałka od audi s3
AUDIO: kompletnie wygłuszony samochód, głośniki na dystansach, tweetery w trójkątach, kable dls sl 5pro, głośnikowe 2.5mm, woofer 4mm. Deck clarion 788, wzmak helix db four, przód morel tempo 6, tył u-dimension jr 1004 v2

Zmiany przeprowadzone:


Na początek histioria moich golfów:

Pierwszy z nich został sprowadzony z niemiec przez mojego brata. Wyposażony był w silnik 1.8 AAM, sportowe zawieszenie i 17' felgi dezent. Przez około 2 lata gdy właścicielem był brat auto przeszło kilka zmian i we wrzesniu 2007 zakupiłem je w takim stanie:

Image Image

niestety nie dane było mi się nim nacieszyć, bo jeszcze we wrześniu ktoś zrobił sobie z dupci mojego auta garaż i nie nadawało się już ono niestety do jazdy:

Image

zapadła decyzja: kupuję następnego golfa III i z 2 robię jeden :P Traf chciał że akurat na allegro pojawił się... błękitny golf III trzy drzwiowy z silnikiem 1.8 AAM :) w stanie bardzo średnim, ale za to stabilnym (bezwypadkowy :) ) I tak w moim zyciu pojawił się on:

Image Image Image Image

Image Image Image Image

auto ściągane z niemiec (podobnie jak "pierwsza edycja"). Silnik i wyposażenie takie jak w rozbitym, auta różnił kolor tapicerki oraz szyberdach, którego "pierwszy" nie miał. Rozbitek posłużył jako dawca, tak więc w "nowym" zaszły następujące zmiany:

-swap silnika
-swap skrzyni biegów
-swap układu wydechowego
-swap zawieszenia
-przełożenie przedniej części (tj. zderzak, gril, lampy)

Image

i tak z 2 aut powstały 2 auta ;) stare poszło na sprzedaż, a nowe było początkiem nowej historii. W takim stanie poszedł "pierwszy"

Image

od razu zrobiłem porównanie obu :)

Image Image Image

jakiś miesiąc pojezdziłem takim autem, a poźniej zaczęło się to co wszyscy kochaja - nowe modyfikacje :)

_________________________________________________________________________
OPIS WSZYSTKICH MODYFIKACJI


LAKIER / BLACHARKA:

- gruntowna odnowa blacharsko - lakiernicza (wiosna 2008)
- kolejna blacharka wiosna 2010 - założona klapa z 3 światłem stop
- pomalowanie całego auta + wymiana zderzaków na wersję po face liftingu ( z jednym rowkiem) + listwy boczne od mk4 cabrio + malowanie klamek (wiosna 2011)
Image Image Image Image
- kolor auta błękitny ;)
- zaklepane ranty w nadkolach - aby 17' nie obcierały (wiosna 2008)
Image

stan lakieru (maj 2010)

Image Image Image Image Image

i to które mi się najbardziej podoba :)

Image

Auto po malowaniu (wiosna 2011)

Image Image Image
Image Image

docelowo miał być highline look - i w zasadzie jest ;)

Pakiet GTI

- grill GTI (maj 2009) wcześniej 2 żeberka bez znaczka, na początku GL
Image Image Image
- "szeroki hokej" - oryginał vw (wrzesień 2007)
Image
- lotka od GTI (marzec 2009)
Image
- Progi GTI (marzec 2009)
Image

LAMPY:

-hella clear (a'la mk4) wraz z żarówkami (od postojówek) typu "blue crystal" (jesień 2007)
Image Image
- przerobiona instalacja przednich świateł na przekaźniki (wiosna 2011)
-migacze i halogeny clear (jesień 2007)
Image
-tył początkowo clear dymiony (najpierw decante, później katuning), później HELLA MAGIC COLOURS BLUE, obecnie HELLA RED WHITE (od kwietnia 2009)
Image Image Image Image
-migacze boczne dymione - chwilowo były niebieskie, jednak wróciłem do pierwszej opcji (wrzesień 2007)
Image

SILNIK:

Image Image Image
-swap na 1.8 AAM (wrzesień 2007), który został w niemczech "zgrzebany" (niestety brak dokładnych informacji co było zrobione). Wykres z hamowni prezentuje się następująco (moc na kołach 17'):
Image
-wkładka filtru powietrza k&n (jesień 2008) http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2069
Image
+12HP +14NM i +5 do odporności na magię ;)
-dolot Bonrath z nierdzewki - wiosna 2010
Image
-wygłuszenie maski z gti tdi (kwiecień 2009)
Image


przyspieszenie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lZ8OQclIx0o[/youtube]

WYDECH:

ogólnie kompletny układ wydechowy sygnowany przez REMUSA (wrzesień 2007)
-tłumik wyliczony na ten silnik /2 końcówki "prostokątne" 92x78 mm (na jesieni 2010 założyłem fabryczny tłumik - co się będzie działo w sezonie jeszcze nie wiem sam - albo wypoleruję ori, albo wróci remus)
Image
-strumienica

ZAWIESZENIE:

- Gwintowane ustawione na ok. -100mm przód -80 mm tył (przód i tył 57.5 mm do błotnika od ziemi) - maj 2010 (wcześniej był H&R "Cup Kit Sport Suspension Kit" -60/-40 mm)
- dołożony drążek stabilizatora z GTI, niestety w AAM seryjnie brak (wiosna 2010)
- rozpórka stalowa regulowana OMP (wiosna 2010)
Image


HAMULCE:
-tył seria, przód przerobiony ze zwykłych tarcz na wentylowane
Image

KOŁA:

- DEZENT model C /CUP/ 17" x 8" ET 35 ,na sezon 2009 zostały wypolerowane ranty - pierwsze foto przed polerką, kolejne już po (wiosna 2008)
Image
Image Image Image Image
- dystanse 3mm
Image Image Image
- opony UNIROYAL RAIN SPORT 205*40*17
Image
-bębny w czarnym macie (before -> wyczyszczony -> w podkładzie -> after :) )
Image Image Image Image

na zimę koła 13 z oponkami 175x65x13, oryginalnymi kołpakami vw i rantami plastikowymi

Image

WNĘTRZE:

-było czarne welurowe wnętrze... a teraz są pół kubełki i kanapa profilowana z wersji bon jovi :) (wiosna 2008)
Image Image Image Image
-Tylna kanapa przerobiona na kanapę z zagłówkami i podłokietnikiem
Image Image Image Image
- dywaniki welurowe grube (ok 10 mm) (maj 2009)
Image Image Image
- tapicerki drzwiowe z gti z wersji po lifcie (lato 2008)
Image
-elektryczne szyby /dodane przezemnie/ (lato 2008)
Image
-kierownica była standard z gl, teraz jest z mk3 VR6 (lato 2008)
Image Image Image
-gałka zmiany biegów od audi s3 oraz mieszek z golfa vr6 w skórze - z końca '97 (lipiec 2009)
Image Image
-daszki z lusterkami od xx jahre
Image Image Image
-licznik w serii był zwykłym licznikiem z zegarkiem (nie mam fotki) , zamiast niego trafił do auta licznik motometer z obrotomierzem, następnie natchnęło mnie ma MFA, i tak w aucie zagościł ostatni model licznika MOTOMETER MFA do golfa3, ostatecznie uzbrojony w tzw ringi (wiosna 2009)
Image Image Image Image
-elektryczny szyberdach - piszę tu, gdyż był reanimowany przezemnie i od tego czasu działa :) (wiosna 2008)
-el. sterowane i podgrzewane lusterka
Image
-elektrycznie podgrzewane dysze spryskiwaczy (czerwiec 2009)
Image Image
- chromowane klamki (lato 2008)
Image
-stojak na telefon (ori vw :bajer: ) (zima 2008)
Image Image
- rygielki wolfsburg edition (wiosna 2008)
Image
-podłokietnik dedykowany (zima 2008)
Image Image
-obicie podłokietnika materiałem fabrycznym vw - tym samym co fotele (wiosna 2010)
- lampka (świeci na biało, poświata niebieska na 3 fotce to niedoskonałość aparatu)
Image Image Image
- zaślepki z "pink floyd" (wrzesień 2007)
Image
- bagażnik (było - czarny dywanik, gumowe (podniszczone) nadkola i "osłonka (osłoneczka)" progu bagażnika z czegoś na kształt grubej folii -> jest - welurowe boczki, welurowy (popielaty) dywanik, plastikowa obudowa bagażnika nowego typu, pompka centralnego schowana pod lampą (była na wierzchu jak to w <94) i ogólnie jest dużo lepiej
Image Image


BAJERY:

-bagażnik dachowy thule 404 + uchwyty na rower thule 530 (na foto same belki, gdzieś na górze strony zdjęcia całości) + uchwyty na narty thule snow pro 747 + owiewka thule
Image Image Image
Image
Image
-Podgrzewane dysze spryskiwaczy (lato 2009)
Image Image
-siłowniki pod maską (zima 2008)
Image Image
-bra na maskę
Image Image Image
- ramka pod tablicę vwgolf.pl
Image



AUDIO: (powstawało etapami, począwszy od jesieni 2008)

SCHEMAT
Image


STROJENIE
takie trzy wykresy (kolor zielony - pik, nie ma znaczenia, kolor niebieski - aktualny sygnał, nie ma znaczenia, kolor czerwony - uśredniony periodogram, czyli to co ma znaczenie ;) ).

Parametry - nałożone okno czasowe hamminga, transformata furiera (czyli podstawowe widmo czasowo częstotliwościowe). Z racji tego, że mikrofon jest jaki jest to charakterystyka jest nachylona pod pewnym kątem.

charakterystyka z liniowymi parametrami decka:
Image
Jak widać sygnał ma 2 dołki w okolicach 500 Hz oraz "górkę" w okolicy 1,6 KHz

tak było ustawione na oko do tej pory (a w zasadzie na ucho ;) )

Image
czyli trochę lepiej niż czysta charakterystyka, ale dalej zniekształcona w tamtych miejscach ;)

Po strojeniu
Image
Względnie liniowo :P


Jednostka sterująca:
-CLARION DXZ788RUSB
Image

co do montażu nie ma się co rozpisywać... ;)

Wzmacniacze:
-HELIX DB FOUR i HELIX DB TWO
Image

Zależało mi na tym, żeby "nie przeszkadzały"... fotki z ostatecznego wyglądu mocowań nie mam, ale tak wyglądało to z db four "w trakcie prac". Oba wzmacniacze schowane są za tylnymi boczkami.
Image

a tak się prezentuje na gotowo ;)
Image

cel został osiągnięty - nie widać, że są i zajmują zero miejsca użytkowego ;) natomiast miejsce montażu ma taką malutką wadę - trudny dostęp



Głośniki:
przód - Morel Tempo 6
Image Image

tył- μ-Dimension μ-Jr. 1004 v.2 w obudowie zamkniętej
Image Image

Przewody:
- zasilanie 20mm2 + bezp 60A, rozdzielacz zasilania na 2 x 10mm2 i 2 bezpieczniki po 40 A
- sygnałowe przód - DLS SL - 5PRO
- sygnałowe subwoofer - NO NAME podwójnie ekranowane
- głośnikowe przód - 2.5mm2 no name - skręcone w celu samoekranowania
/fotka "w trakcie wymiany kabli" żeby porównać z standardowymi/
Image
- głośnikowy subwoofer - DLS 4.0mm2

głośnikowe puszczone progami do zwrotnic schowanych w desce rozdzielczej. Sygnałowe idą prawym progiem - ale w pewnej odległosci od fabrycznej wiązki. + zasilania puszczony lewym progiem, - zasilania przymocowany do karoserii w "prowadnicy pasu bezpieczeństwa", poprawiona masa samochodu z akumulatora (dodatkowe 20 mm2)

"Instalacja" wszystkiego:
wytłumienie zrobione za pomoca taśmy dekarskiej + dystanse głośnikowe POWE
Image Image Image Image

Przewody w drzwiach dodatkowo owinięte "tasmą - gąbką"

Image

a tak wyglądają złożone do kupy drzwi ;)
Image

tapicerki drzwiowe od wewnątrz są obłożone gąbką z materaca, nie wygląda to zbyt pięknie dlatego tylko zaznaczam, że coś takiego jest ;)

Wygłuszenie bagażnika:


pierwsza fotka "przed"
Image
później odtłuszczony bagażnik
Image
oblepione lewe i prawe nadkole
Image Image
klapa wewnątrz (zrobiona jest też klapa na zewnątrz (za ramką na rejestrację), nawet tablicy się oberwało ;) )
Image
no i całość bagażnika :)
Image Image Image

Wygłuszenie dachu, podłogi itd


Image Image Image Image

Łącznie wygłuszone zostały: dach, podłoga od klapy bagażnika do przednich foteli (podłoga pod nogami "z przodu" jest na tyle dobrze fabrycznie wygłuszona, że nie ruszałem tego), bagażnik, drzwi, tylne boczki, nadkola tylne, klapa tylna

trochę pracy a efekt :bigok:

na zewnątrz cisza, nie słychać subwoofera, w środku auta zdecydowanie ciszej niż w serii, nie słychać większości odgłosów ulicy :)

tweetery zamontowane w trójkąciki maskujące lusterka wsteczne:
Image Image Image Image


Image Image Image Image

Bajery:

-antena elektryczna, z dodatkowym wyłącznikiem (nie zawsze jest potrzeba jechania z rozłożoną anteną)
Image

-cd box w konsoli środkowej
Image

Zdjęcia & Filmy:

aktualny setup:

Image
Image
Image
Image


a tutaj z moją drugą "furą" ;)

Image
Image
Image
Image

wersja zimowa (zima 2010)

Image Image Image Image

Image Image Image Image

________________________________________________________________________

Kilka filmików "jak sobie radzi auto i właściciel":
http://www.youtube.com/watch?v=mJbXWHILC94
http://www.youtube.com/watch?v=qX8flDbqaPU
http://www.youtube.com/watch?v=4NhdW-EqCbw
http://www.youtube.com/watch?v=8HJxyLBEMAE
http://www.youtube.com/watch?v=WqMXW0KMMdI
http://www.youtube.com/watch?v=gmz1hIaxTFo

________________________________________________________________________

PLANY

w kolejności "spełniania"

- montaż klimatyzacji (mam już kupioną kompletną, czekam z montażem na cieplejsze dni)
- zmiana opon z 205/40 na 195/40 i zejście przodem jeszcze niżej
- nowe koła w tym samym rozmiarze co stare
- tarcze z tyłu i większe z przodu
- ABF 16v
- ?


Na koniec ;)
W opisie skupiłem się na zmianach dokonanych w samochodzie, nie opisuję tutaj napraw, części zamiennych itd, bo uważam to za naturalną rzecz, że auto się naprawia i dba o nie ;)
na sezon 2011 trochę się pozmieniał samochód, jakąś lepszą sesję zrobię dopiero jak go poskładam do kupy, plan jest taki, aby był w 100% gotowy na 17 kwietnia (rozpoczęcie sezonu małopolska & śląsk)

Dzięki za przebrnięcie przez temat :pub:

jak coś się zmieni to dam znać, zapraszam do komentowania i dawania własnych pomysłów :)


Ostatnio edytowany przez ..:VoyteQ:.. Wto 05 Lip, 2011, edytowano w sumie 5 razy


_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 290
Skąd: Wodzisław
Swietna historia :ok: Gratulacje za ogrom pracy. Brakuje mi jeszcze tutaj mocniejszego silnika :hmm: Planujesz jakis swap?



_________________
Corrado G60+
Passat B5 TDi
A4 B6 1.9TDI Avant Quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
Tak, chcę w okolicy września dać ABFa pod maskę, w zasadzie planuję kupić cały samochód z ABF-em jakiegoś z bitym tyłem czy po dachowaniu i przełożyć cały układ jezdny z niego



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 25 Kwi, 2004
Posty: 257
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk3 GTi
Ladny golfik wszystkie zmiany na plus, przód troche niżej bym widział.

Na jednym z ostatnich zdjec widze mk3 na DKL, blachy z mojego miasta :>

Pozdro :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
Kociek napisał(a):
Ladny golfik wszystkie zmiany na plus, przód troche niżej bym widział.

Na jednym z ostatnich zdjec widze mk3 na DKL, blachy z mojego miasta :>

Pozdro :)



słuchaj na fotkach trochę krzywo auto stoi, przód i tył ustawiony jest na tą samą wysokość (tj wysokość od asfaltu do nadkola, w obu przypadkach jest to 57.5 cm - wiem że dużo, ale niżej na tych oponach z przodu się nie da... zmienię przód na 195x40 to ładnie się naciągną na 8 calach i wejdą głębiej w nadkole. Zrobię jakieś lepsze fotki, tylko znajdę chwilę czasu, bo walczę z sesją aktualnie...
http://img30.imageshack.us/i/dsc04823u.jpg/ - ta fotka jest najbardziej wiarygodna


a co do auta na DKL, to brat tam parę lat temu kupił swoje xx jahre i fotka była zrobiona zanim przerejestrował pewnie :) swoją drogą od tego czasu też się "trochę" zmieniło:

Image
Image

swoją drogą auto jest do sprzedania :)



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 25 Kwi, 2004
Posty: 257
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk3 GTi
No ładne to mk3 Twojego brata..

Co do opon, też mam mk3 (tyle ze GTI) i felgi 8x17 ET po dystansie będzie 30, opona tez 205/40 (wszystkie pzero nero), i myślałem ze spuszczę go troche niżej niż Twój chociaż zdjęcia tak jak mówisz nie oddają całkowitego efektu (na zdjęciu w linku który podałeś wygląda elegancko), jutro albo pojutrze montuje całość do kupy i zobaczymy jak to wyjdzie :)

Pozdrawiam :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
Oj uwierz mi, że ciężko Ci będzie z przodu zejść niżej niż to co mam ja - a i tak ile walki było, żeby tyle opuścić... ranty zaklepane są na zero, nadkola pocięte na kawałki, mocowanie zderzaka do błotnika przeklepane, podcięte zderzaki wewnątrz a i tak czasem koła przytrą - z drugiej strony to samo, przy pełnym skręcie opony trą o budę

taką fotkę na równym zrobiłem po ustawieniu wszystkiego:

Image



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 23 Cze, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 25 Kwi, 2004
Posty: 257
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk3 GTi
Hmm kurcze to troche mnie zmartwiłeś, do tego mam plastikowe nakladki na nadkola takze bedzie troche roboty zeby ranty zagiac. No nic bliżej weekendu bede walczył i zdjecia beda w temacie ;)

Nie zasmiecam Ci juz tematu ;)

Pozdro :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 30 Cze, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
fotki na płaskim... widać co i jak :)

Image
Image
Image
Image



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Wto 06 Lip, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
wczoraj po paru godzinach walki zamontowałem drugi wzmacniacz... oczywiście styl cicho ciemny musi być, tak że jest zakamuflowany tak jak pierwszy. Teraz db four napędza przód, a db two tył :) i co tu dużo mówić - gra świetnie :) Od razu wymieniłem kable zasilające na dwukrotnie grubsze, dołożyłem 2 bezpieczniki, poprawiłem masę samochodu...



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 07 Lip, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Sie, 2008
Posty: 146
Skąd: Kraków/Ustrzyki Dolne
Gadu-Gadu: 4435987
Auto: Golf III
To teraz pozostalo mi poczekac do wrzesnia na odsluchanie sprzetu ;D



_________________
Fantazja -> viewtopic.php?f=98&t=43720&view=unread#unread
Offline
 Profil    4435987
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 14 Lip, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
hehe zapraszam :) tylko weź jakieś swoje płytki, bo nie wiem, czy moje Ci podejdą ;) poza tym uważam, że najlepiej oceniać jak brzmią te utwory, które się zna :)



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Pią 30 Lip, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
W aucie pojawiła się "full wypas" kanapa - z podłokietnikiem i z zagłówkami, zrobiona z połączenia mojej starej kanapy i kanapy z vento :)

było:

Image

w trakcie:

Image

i po :)

Image Image



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Śro 25 Sie, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
do audio doszedł kondensator, oczywiście jest schowany tak jak cała reszta... pomału brakuje miejsca na upychanie gratów ;) efekt jest taki jakie były zamierzenia - prądu jest pod dostatkiem i co ważniejsze wyeliminowany został delikatny szum słyszalny przy niektórych wokalach :)

a z innych spraw to auto zaliczyło debiut w prasie, na początek jest to 2/3 strony w GT ale zawsze coś :)



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 
 Temat postu: Re: [mk3] SQL Car Audio, 17x8 wheels and more ..:VoyteQ:..
PostWysłany: Nie 05 Wrz, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 42
Skąd: Wieliczka
Gadu-Gadu: 7457622
Auto: Golf Mk3
Widzę, że chyba nikt nie czyta/ nie interesuje się tym tematem... doszła do mnie paczka z nowym bagażnikiem thule 404, daję fotki jak teraz auto wygląda, aczkolwiek nie jest to element "wizualnych modyfikacji" - po prostu po wyleczeniu wszystkich kontuzji wracam do freestyle / freeride / downhillu rowerowego i muszę jakoś przewozić moją drugą furę :)

dodatkowo ostatnia fotka z wczoraj z Summer Cars Party...

Image Image Image

Image Image Image



_________________
moje skromne 4 kółka
Offline
 Profil    7457622
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 4 [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 85 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe