Uwaga. To auto na pewno nie jest przykładem jak powinno się zaczynać. Nie zostało wyszukane w idealnym stanie, koło i gleba i koniec. Wyglądało źle, choć środek był bardzo dobry i ogólnie technicznie był niezły. Dużo rdzy, dużo wydatków na start, stąd efekty idą w o wiele dłuższym tempie. Czemu tak? Jak go kupiłem, to wcale nie myślałem kategoriami gleba, koło, dobry styl, tylko oszczędność i auto do jazdy. Z niedługim czasem zachorowałem na znaną chorobę VAG.
Autko kupione w kompletnej serii, na stalówkach i z masą rzeczy do zrobienia.
MODEL: mk3
SILNIK: 1Z
MOC: 90KM
MODY POD MASKA: brak
ZAWIESZENIE: Gwint TA
UKŁAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: szeroka stal 14/8J,8.5J, Opony 175/50 na przodzie i na tyle 195/45/14
NADWOZIE: Lampy przednie hella smoked, dołożony komplet halogeny,kierunki blendy dymione od helli, bra, hella silver
WNĘTRZE: seria od GT, podgrzewane fotele, klima.
AUDIO: Wzmacniacz Blaupunkt GTA 280 i skrzynia basowa JBL 1000W
Zmiany przeprowadzone:
- Radio Sony cdx GT-424U
- Alarm z imobiliserem i modułem comfort z domykaniem szyb
- Wzmacniacz Blaupunkt GTA 280
- Skrzynia basowa na głośniku JBL 1000W
- gwint TA Technix
- Hella silver
- Lampy hella smoked
- Halogeny i kierunki dymione oryginalne HELLA
- Bra
- szeroka stal
Plany:
środek:
-obszycie boczka fotela kierowcy
-obszycie lewarka skrzyni biegów
jest!-obszycie kierownicy
jest!-ręczny z wysokim tunelem od vento
jest!-brakująca zaślepka w konsoli
jest!-prowadnica szyby kierowcy
jest!zewnątrz:
-wymiana drzwi pasażera
jest!-wymiana klapy bagażnika
jest!-listwa pod grill
jest!-kratka w zderzak
jest!-wymiana kloszy halogenów
jest!-spinka w drzwi pasażera do listwy
jest!-wymiana błotników
-gwint
jest!-opony na niższym profilu
jest!-purchle na drzwiach kierowcy,dachu i pod lampą prawą tylną
jest!-hella silver
jest!-lampy ori przód dymione
jest!-blenda hella dymiona (jedną mam helli,a drugą FER)
-prostowanie felg tylnich
jest!-zerwanie czerwonych pasków w listwach
jest!Tak było na początku:




8.05.2008r.
Zakupione sprężyny -60/-40. Jeszcze na tylnym siedzeniu, ale mam nadzieję, że już jutro w odpowiednim miejscu

Auto juz na sprezynach! Fajnie go posadzilo.. Fotki Escobara:

20.05.2008 Golfik w Niemczech


No i glebunek:

Radio:


W sesji udział wzięli: Mk3 czerwone - Sebaw28, Mk2 - Tyqs, Mk3 czarne - Lulek.
28.07.2008r.

29.08.2008r.Mała sesyjka w niebieskim świetle

15.01.2010r.Cały rok 2009 to pasmo niepowodzeń. Dużo wątpliwości przez spory czas. Golf mało robiony, bo cały czas męczy mnie w nim rdza. Poza tym powiększyła się rodzina i marzył mi się golf 5-drzwiowy. Dziś zapadła ostateczna decyzja. Mimo tego, że jest wiele roboty przy golfie, to zostaje on u mnie. Odżyła we mnie pasja.
Poprzedni rok to pasmo wielu planów, a bardziej nawet marzeń. Różnie z tym było. Teraz do tematu podchodzę zupełnie inaczej. Patrzę realnie na to, na co mnie stać i robię golfa tak, jak mi portfel pozwala.
Więc tak:
Na razie kupione końcówki drążków, amortyzatory weiteca na przód używki, żeby dojechały jeszcze zimę. Niestety kolega od amortyzatorów mnie oszukał i zarobił na mnie śmieszne pieniądze, bo amortyzatory po prostu nie doszły.
Następnie liczenie strat po zimie. Zamarzł mi bagażnik i oderwałem trzy zaczepy od listwy. Jakiś miły osobnik na dzielnicy powbijał mi punktakiem dziury w klapie i strzelił w oba halogeny..
Razem z klapą będę robił drzwi prawe przerdzewiałe pod listwą.
27.04.201027 kwietnia 2010 to dzień, w którym na nowo odżyły moje nadzieje odnośnie golfa. Zmieniło się moje szczeniackie podejście o to, czego to nie zrobię z samochodem i w ogóle.
Zakupiłem szeroką stal 14 cali. Oczywiście bez problemów być nie może, lewe tylne koło bije na potęgę i trzeba będzie to zrobić.
Dziś przyszły koła:

I fotki prosto po założeniu, później zrobię więcej:




Tak właśnie wygląda na tej stali. Wydaje mi się, że kontrast jest ciekawy. W poniedziałek rano jadę po drzwi pasażera i wreszcie skończy się problem baaardzo przerdzewiałych drzwi.
Plany na najbliższy czas. Wstawić na tył hella silver.
Oczywiście także wymienić drzwi.
Zastanawiam się także poważnie nad powrotem do normalnych lamp, ale przyciemnionych. Z prostego powodu. Chcę grill ze znaczkiem, a wydaje mi się, że z tymi lampami to się kłóci. Znaczek planuje pomalować w biały mat.
W środku natomiast zabieram się za przepalony boczek fotela. Kupiłem materiał na regenerację i rozmawiałem już wstępnie z krawcową, która się tego podejmie.
Mam też brakującą listwę progową kierowcy, ale najpierw muszę podnieść drzwi, bo opadły i podczas otwierania ocierają o nią.
Liczę także, że zdążę do manii z gwintem, żeby tyłek trochę posadzić. No i planuje też założyć nakładki na wydech.
I jeszcze trzy fotki:


15.05.2010Wymieniłem klapę i drzwi pasażera zardzewiałe (wreszcie!).
Prace w deszczu, ale efekt dobry

Nowa klapa, trzeba było czyścić z folii po poprzednim właścicielu:

Zaczęło się łatwo - trzeci stop przełożony:

Klapa na aucie, ale jeszcze bez listwy (zaśniedziałe śruby itd, trzeba było odwiedzić sklep budowlany:

Tu już całość, jedynie bez zaślepki w miejsce wycieraczki:

A tu zabrałem się za drzwi:

Wygłuszenie zdjęte i zabieramy się za szybę:

Drzwi wyjęte:

Kończy się zdjęciem bez drzwi, bo zaczęło padać i zwinąłem aparat

Teraz już są wstawione nowe, pasują ładnie. Wreszcie pozbyłem się tego dużego problemu jakim była rdza.
Teraz polowanie na Hella silver i będę kombinował nad grillem do przodu z białym znaczkiem i zobaczymy co z lampami się stanie.
05.06.2010Nowe foto:



05.06.2010Zainstalowane lampy na przodzie.
06.06.2010Dziś kolejne frykasy z listy, z okazji dzisiejszych urodzin od najbliższej osoby:


Ze środka w takim razie zostało tylko: boczek fotela kierowcy i podnośnik szyby.
Fotki wnętrza:


08.06.2010rzezba w felach:

09.06.2010Wczoraj doszło też to:


A dziś pomalowałem na raz to:


I tak trzeba malować drugi raz, bo słabo pokryło. Idę do pracy, czekam aż wyschnie i po powrocie psiknę drugi raz.
09.06.2010Felgi pomalowane drugi raz:

175/50 naciągnięte na 8J:
10.06.2010iiiii to co najważniejsze:
12.06.2010Dziś był wypad na Mrówki, więc trzeba było gwint odpowiednio dopasować i jechało się tak:

I na koniec słiiit focia na nk z cyklu ja i moje mk3


Więcej fotek z Mrówek, jak wrzucą inni.
24.07.2010Tak aktualnie wygląda front, czyli doszła listwa w kolor i zmieniłem halogeny jednak na białe

A tak mniejsze oponki 195/45 ;] Oczywiście pokręcone będzie jak się troszkę pogoda poprawi.

A tu mały detal:

Obecnie trwa walka z dachem. Będzie w białym macie, bo folia się kompletnie nie udała. Wiem już na pewno, że do Manii nie wymienię błotników, bo nie mogę znaleźć w moim kolorze.
Za to przez ten tydzień chcę jeszcze założyć prowadnicę szyby, może uda się wszyć ten materiał w boczek, pomalować dach na biało, poprawić trochę stan lakieru i założyć ultery na wydech.