Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] KR nie trzyma obrotów na zimnym silniku
PostWysłany: Czw 29 Kwi, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 19 Sie, 2007
Posty: 364
Skąd: Sieradz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Gofer mkII 1.8 GTI_KR
Witam. Moje auto to Golf MK2 1.8 16V, silnik KR.
Mam taki problem:
Wcześniej auto odpalało mi bez problemu ale po jakichś 20 może 30 sekundach musiałem trzymać nogą gaz żeby auto nie zgasło ponieważ po tym czasie obroty zaczynały spadać całkowicie i silnik gasł, jak się silnik rozgrzał, tzn temperatura zaczynała wchodzić na tą białą grubą kreskę musiałem zgasić auto, odpalić ponownie i mogłem jechać, tylko najpierw musiał się rozgrzać trochę silnik tak jak to opisałem wyżej z trzymaniem gazu nogą. Byłem ostatnio u elektro-mechanika i przestawił mi coś przy lince gazu w miejscu zaznaczonym na zdjęciu:

Image

mówił że ktoś mi tu grzebał i przestawił coś i w tym miejscu nie było jakiegoś zestyku czy jakoś tak i mówił że przez to trzeba było trzymać gaz,widoczne na zdjęciu:

Image

Teraz jest tak, auto po tym przestawieniu odpala trochę dłużej, tzn trzeba go trochę czasem pochechłać zanim odpali(wcześniej odpalał od razu) i trzyma obroty dopuki nie dotknę gazu. Więc nadal musi się rozgrzewać.
Czyli teraz mam 2 warianty:
1. Jak odpalę auto i nie dotknę gazu, auto się rozgrzeje i jak wskazówka się podniesie delikatnie
do kreski to mogę wrzucać bieg i jechać.
2. Jeśli odpalę auto i tylko choćby delikatnie dotknę gazu a nie rozgrzeje się do wcześniej omawianego miejsca to obroty momentalnie spadają i muszę dalej sam trzymać nogą dopuki się nie rozgrzeje i wtedy jak się zagrzeje to muszę zgasić auto odpalić ponownie i mogę jechać.
Czyli chodzi o to ogólnie, że dopuki mi się auto nie rozgrzeje i wskazówka nie podniesie się do kreski jazda jest nie możlawa bo musiał bym ciągle jedną nogą trzymać wciśniety gaz.
Wie ktoś czym to może być spowodowane ?? Jakie czujniki posprawdzać i jak je posprawdzać ??
Jest przy przepustnicy i lince czujnik (wtyczka na 3 piny), umieszczam poniżej na zdjęciu. Co to za czujnik i za co odpowiedzialny.

Image

Jest jeszcze jedna żecz. Umieszczam na 4 zdjęciu. Co to za ustrojstwo ?? Powiedziano mi że jak przy odpalonym silniku wyciągnie się wtyczkę od tego to silnik powinien zgasnąć a nie gaśnie jak koleś to odłączył na moment.

Image



_________________
mk2 1.8 GTI_KR - http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=34509


VWigwamy Pleszew: 2009,
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] KR nie trzyma obrotów na zimnym silniku
PostWysłany: Pon 03 Maj, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 11 Lis, 2009
Posty: 10
Skąd: Świętokrzyskie
Gadu-Gadu: 0
Tlen: arekwam
Auto: VW golf MK2 1.9TD 213/366Nm i Audi Coupe 2.5TDI AEL +
to ustrojstwo na ostatnim zdjęciu to silnik krokowy, reguluje on obroty biegu jałowego.
i zmień mechanika bo prawdziwy mechanik kazałby Ci kupić silnik krokowy a nie po chamsku otworzył przepustnicę.
zdejmij linkę od gazu to zobaczysz że będzie lepiej odpalał.


i sprawdź czy włączniki krańcowe przy przepustnicach prawidłowo działają


Offline
 Profil    arekwam
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] KR nie trzyma obrotów na zimnym silniku
PostWysłany: Pon 03 Maj, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
A swoją droga to 16V robia rozne akcje takze sie nie dziw, ze nie trzyma wolnych obrotów :P


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] KR nie trzyma obrotów na zimnym silniku
PostWysłany: Pon 03 Maj, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 1907
Skąd: WOB
Gadu-Gadu: 7794324
Skype: ciellak
Auto: Jetta Coupe
Słuchaj tak po kolei:

- to co zaznaczyłes na 2 zdjeciu tam jest taki czerwony cycek i jak puszczasz gaz metal dotyka go i on włancza wolne na biegu jałowym czyli musisz tak wyreg linke czy to mijsce gdzie jest cycek zeby jak wraca linka gazy właczyła go bo inaczej nie będzie wolnych

- to ze na zimnym nie chodzi to może byc generalnie wszystko, ale za prace na zimnym silniku odpowiada regulator termiczny znajduje sie na bloku pod króćcem wody idą do niego przewody paliwa, on jak jest zimny to daje większa dawke paliwa więc jak masz go walnietego to moze byc cały czas otwarty lub zamkniety



Poza tym zeby KR pracował dobrze to wszystko musisz miec igłe tzn reg termiczny, wyregulowany rozdzielacz, kable, świece kopułka, czujniki,a przede wszystkim musi byc szczelny układ ssący i wszystkie podciśnienia sprawne i nie poprzytykane inaczej są dziwne fazy z silnikiem.

powodzenia ;)



_________________
Jetta Coupe robi się ;)
Offline
 Profil    7794324 ciellak
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] KR nie trzyma obrotów na zimnym silniku
PostWysłany: Czw 06 Maj, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 19 Sie, 2007
Posty: 364
Skąd: Sieradz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Gofer mkII 1.8 GTI_KR
arwam napisał(a):

i sprawdź czy włączniki krańcowe przy przepustnicach prawidłowo działają


Które to te włączniki krańcowe, zeby je sprawdzić ??

Cieluś
Ten czerwony cycek o którym mówisz to jest właśnie ten zestyk co mi ten elektromechanik na lince ustawił żeby to właśnie sie dotykało bo wcześniej się nie schodziło i dlatego trzeba było trzymać gaz.

Jeśli chodzi Ci o ten czujnik:
043 906 163A , BOSCH 0 288 130 214 , 12V, 40W, 35 stopni C, 8 sec
występuje pod nazwami:
-termowyłącznik ssania
-termowyłącznik zimnego startu

To jest włożony nowy, kosztuje koło 280 pln (po znizkach dałem 220 pln).

Czyli nie pozostaje mi nic innego jak zacząć po kolei wymieniać wszystko na nowe ??

p.s. a powie mi ktoś co to za czujnik na 3 zdjęciu wchodzący pod przepustnice ??



_________________
mk2 1.8 GTI_KR - http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=34509


VWigwamy Pleszew: 2009,
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] KR nie trzyma obrotów na zimnym silniku
PostWysłany: Czw 06 Maj, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 1907
Skąd: WOB
Gadu-Gadu: 7794324
Skype: ciellak
Auto: Jetta Coupe
Masz wyregulowany rozdzielacz, wtryski dobrze chulaja ?? Musisz od początku leciec, a najlepiej daj go pod dobre łapy np do Jacka to ci wszystko ogarnie bo ma w jednym palcu KRa.



_________________
Jetta Coupe robi się ;)
Offline
 Profil    7794324 ciellak
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe