MODEL: Golf 4 98' / 00'
SILNIK: 1.4 16v AHW 75KM - > 1.9 TDI ASV 110KM
MODY POD MASKA: Narazie tylko SWAP
ZAWIESZENIE:seria, bedzie gwint
KOLA: CR Tyl: 9,5 CALA et 30, Przód: 8,5 CALA et 35
NADWOZIE: Czarna maska, grill, lusterka. Cleary na tyle. Ciemne wklady lamp. Gładka listwa przednia
WNETRZE: aluminiowa podstopnica + nakladki na pedaly ori VW

, Pasy SCHROTH 3pkt
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Wszystko to co wyzej
PLANY: sporo, nizej, szybciej


26.08.2009Witam,
Po dluzszej przerwie czas na aktualizacje, eMForek nabral troche innego wygladu, paru kontrowersyjnych byc moze szczegolow, ale dla mnie polaczenie tych dwoch kolorow(tj. niebieski + jaskrawy roz) bylo strzalem w dziesiatke
Ale od poczatku, Golf mial mala przygode, niewielka ale wystarczajaco mnie to draznilo, wiec doczekal sie nowego blotnika, lecz najpierw zostal troszke zdemontowany( Wrazliwych prosze o odejscie od komputera
Oto on:


A to stary i nowo polakierowany błotnik

Ale ciągle było mało :food: , a że był już rozebrany poszliśmy krok dalej:
Maska miała dużo odprysków podobnie też jak i lusterka:
Należała się im renowacja z elementem odmiany ale o tym za chwile
Zmatowione lusterka:

ich resztki

:

grill:

Następnie w rozsypkę poszły lampy przednie:


korzystając z okazji, wnętrza zostały zmatowione:

+ detal oświetleniowy:


Reflektory miały pare latek, szkła były dość mocno wypiaskowane;
Należały mu się nowe

kej:
Zmatowione wcześniej elementy zostały polakierowane na kolor czarny :


Tutaj brak fotorelacji, muszę odrazu przeskoczyć do całości

Powstało cuś takiego


Niestety koloru znaczka nie mogłem uchwycić aparatem, jest on dużo bardziej jaskrawy, a kolor nalezy do lakierów fluorescencyjnych.
I w nocy :






W miedzy czasie zostały jeszcze dodane obrysówki oraz przerobione cleary tylne posiadają aktualnie tylko biały kierunkowskaz, a stop w kolorze czerowonym a nie jak dotychczas, białym.



Znaczek rozsypany po klapie

Plany, plany:
*Listwy w kolor, przednia wygładzona
*Tablica bedzie na dole centralnie, wersja zwykła bądź USDM
*gwint
* powróci "pussy wagon" w nieco odmienionej formie

kolorystycznie pasującej do znaczka
*tylne obrysówki
*chlapacze out
I wiele wiele wiecej :helm:
Plany są duże, mam nadzieje, że do zrealizowania
Przy okazji chciałbym podziękować mojej dziewczynie która dzielnie mi dopinguje, ale przedewszystkim bierze udział w przemianie golfa
20.11.2009Wczorajszy prezent urodzinowy ;]

i na swoim miejscu
10 grudnia - zostaje utrzasnieta sruba od rolki - efektem czego zawory przytulily tloki. Wyjecie silnika:


Szybka decyzja, trzeba sie rozwijac, planowany swap musial odbyc sie wczesniej niz planowalem

Brak auta przez 3 miesiace. W miedzy czasie znajduje okazje, a wlasciwie ona sama do mnie przychodzi. Ogledziny i 23 stycznia staje sie posiadaczem nowej czworki:




i rozbieramy:

kej: ojjj duzo tego






W miedzyczasie SESJA - czasu nie za duzo ale w wolnej chwili zawsze cos bylo robione

Takie tam artystyczne

A niebieski marznie - mroz zaatakowal nawet forumowe naklejki

I osłona

Coraz lzejszy:

Teraz czas na niebieskiego


Mycie tapicerek, podsufitka + slupki, na zdjeciu widac roznice

Nie mam czesci zdjecz z braku czasu, wiec odrazu lecimy dalej

jednostka juz czeka

iiiii
iiiiiiiiiiiiiiiii
taaaadam

By
pamusz, shot with
KENOX S730 / Samsung S730 at 2010-03-13

Walentynki, walentynki
Smoked and opening ceremony
video:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pk8SqUL40RA[/youtube]
surprise od kobietki, Martus

a czerwony odpoczywa
Do przełozenia:- silnik
- skrzynia
- sanki
- zwrotnice
- zaciski
- pompa ABS
- serwo
- pedal gazu
- CALA instalacja
- bak + plywak
- komputer silnika
- komputer poduszek
- poduszki
- przedni pas
- chlodnica
- intercooler
- caly wydech
- mechanizm zmiany biegow
- licznik
- filtr paliwa, powietrza
- kola
- elektryczne szyby, alarm, centralny zamek
- stacyjka
itd. Właściwie przy swapie została sama buda goła.
I teraz motto swapa: krocej zajelo przelozenie wszytskiego niz przerejestrowanie na diesla. Wymagaja takich papierow jakbym ten silnik przelozyl conajmniej z czolgu, nie mowiac juz o wazeniu auta, zaswiadczeniach i tlumaczeniach ze to to samo auto. Ale udalo sie, wczoraj dostalem czasowy dowod, wszystko juz w papierach zalatwione. Olej wymieniony, filtry rowniez. Smiga az milo. Powiem jedno: BYLO WARTO. Nie zaluze straconego czasu czy wydanej gotowki, znam jego kazda srubke i wiem co go boli.
Szczegolne podziekowania dla osob ktore wspieraly projekt:
Moja dziewczyna - Marta - gdyby nie ona, nie wiem czy wszytsko by sie udalo tak jak wyszlo. Wieeelkie wsparcie psychiczne w krytycznych momentach, jak i rowniez pomoc przy rozbiorce i skladaniu
Tata - ktory rowniez pomagal przy przekladce silnika i instalacji
Sasiadom z ktorymi wyjechalem golfem jak taczka, a pozniej pomogli nalozyc bude na sanki

:pub:
pogoda nie sprzyjala, ale wszystko sie udalo, teraz pozostala kosmetyka. Mordka zadowolona z kazdym przejechanym kilometrem

Wczoraj pierwszy start z fiatem bravo 2.0 turbodieslem 165km - do 3 biegu rowno
kierownik z fiata tez nie kryl zdziwienia.
Boost pokazuje bardzo ladnie, na maxa laduje ~1.5 bara.
30.03.2010
Nie mialem jeszcze okazji dodac zdjec auta po zlozeniu w calosc

Wiec dzis po kapieli cyknalem pare fotek :food: Jeszcze duzo pracy ale malymi kroczkami coraz blizej celu




[24.04.2010r]
Nowe felgi + gladka listwa przednia w kolorze


Pozdrawiam
Paweł
