Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Passat B3 SYNCRO ?
PostWysłany: Nie 08 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
Witka, rozglądam się za passatem B3 może być sedan albo kombi, w wersji syncro.

Możecie mi powiedzieć coś o napędzie? Jest on dość idioto-odporny czy trzeba się przyszykować po kupnie na jakiś remont?


Najlepiej jak ktoś podeśle jakąś stronkę o passku b3
Wolał bym wiedzieć czego w nich szukać. Z jakim wyposażeniem występowały by nie kupić jakiegoś sierściucha...

Już wiem że montowano SYNCRO z 2.0 8v 115KM 2E i G60
Więc czy to będzie G60 czy 2E to obydwa silniki to dobre propozycje. 2E bardziej ekonomiczna wersja i raczej tej będę poszukiwał.

Pytanie, czy jest to gra warta świeczki? Zalety napędu na 4koła są wiadome, a wady?
większe spalanie, mniejsza dynamika (przy G60 pewnie bym nie narzekał, ale to ma być auto do jazdy na co dzień) i najważniejsze czy przeniesienie napędu jest wolne od usterek czy nie?

Pozdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Lut, 2009 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
mak777 miał takiego passka z 2E! popytaj jego ;)



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Lis, 2005
Posty: 5
Skąd: ZS, NRD
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk3 syncro, ADZ
syncro jest prawie bezawaryjne jak sie przestrzega instrukcji

tzn wszystkie kola ta sama srednica i tyl pompujesz 0.2-0.4 bara wiecej zeby naped pieknie chodzil

problem to kupic sprawne bo czesto padniete wisko jest jak ludzie zakladaja inne kolka no i uklad podcisnien musi byc sprawny


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Lis, 2005
Posty: 646
Skąd: TROJMIASTO
ja mam Syncro w Passacie B5 ale most jest taki sam jak w B3

sprawdzenie poziomu oleju w moście + ewentualna dolewka co 60 000 km i tyle
wszystkie koła muszą mieć taką samą szerokość i średnicę
często napęd nie działa na wstecznym, u mnie akurat działa :D
spadek dynamiki praktycznie nieodczuwalny
trakcja znakomita
POLECAM ;)



_________________
MÓJ GOLF II RALLYE viewtopic.php?f=98&t=77574&p=774095

MOJA JETTA II COUPE VR6 viewtopic.php?f=98&t=21957
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
O tej samej wysokości kół słyszałem ale o szerokości już nie...


arturro napisał(a):
często napęd nie działa na wstecznym

Czy to jest uszkodzenie czy po prostu jest taka konstrukcja że nie działa na wstecznym?


I czy naprawa / wymiana wisko to duża kasa?


sfiq napisał(a):
uklad podcisnien musi byc sprawny

Mowa o układzie podciśnień samego silnika? Przy syncro jest powiązane z ukł przeniesienia napędu?


Dziękuję za info: √


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Lis, 2005
Posty: 5
Skąd: ZS, NRD
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk3 syncro, ADZ
w0jta5 napisał(a):
O tej samej wysokości kół słyszałem ale o szerokości już nie...


arturro napisał(a):
często napęd nie działa na wstecznym

Czy to jest uszkodzenie czy po prostu jest taka konstrukcja że nie działa na wstecznym?


I czy naprawa / wymiana wisko to duża kasa?


sfiq napisał(a):
uklad podcisnien musi byc sprawny

Mowa o układzie podciśnień samego silnika? Przy syncro jest powiązane z ukł przeniesienia napędu?


Dziękuję za info: √


sprawny naped ciagnie w obie strony warunek sprawny uklad podcisnien (a takze czujnik wstecznego w skrzyni)

uklad idzie od zbiorniczka w lewym nadkolu przy podszybiu do tyl mostu

co do wisko to naprawa raczej duza kasa pytanie tylko gdzie znalesc kogos kto naprawia :hmm:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Lis, 2005
Posty: 646
Skąd: TROJMIASTO
w0jta5 napisał(a):
O tej samej wysokości kół słyszałem ale o szerokości już nie...


koła muszą być identyczne kropka w kropkę

Cytuj:
Czy to jest uszkodzenie czy po prostu jest taka konstrukcja że nie działa na wstecznym?


jest to wina ewentualnego uszkodzenia


Syncro to stały napęd więc wsiądz do auta i spróbuj się pokręcić na śliskim albo na piachu, potem rozpędz się do ilu zdołasz ( przy wysokich prędkościach napęd może hałasować), rusz gwałtownie do tyłu i do przodu na piaszczystej nawierzchni, bedzie widac po sladach czy napęd działa... to najlepszy test sprawności napędu



_________________
MÓJ GOLF II RALLYE viewtopic.php?f=98&t=77574&p=774095

MOJA JETTA II COUPE VR6 viewtopic.php?f=98&t=21957
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe