Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
no to mamy konkluzje :

JAK SIĘ NIE DA NAPOMPOWAĆ TO SIĘ NIE DA JEŹDZIĆ

z doświadczenia wiem ze sporo zależy tez od samej budowy felgi i np. w schmidtach na 10x16 nie moglem napompować 215/35 Conti ale podejrzewam ze po części to była wina opony która miała bardzo twarde ścianki



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 22 Kwi, 2006
Posty: 397
Skąd: Kamień Pomorski
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf III gt
swap na 1,8 turbo ...
takie pytanie
Jeżeli na tył wrzucę 195/45/16 na 9 cali to na przód mogę wrzucić 165/45/16 na 7,5 cala

Chodzi mi o to czy po naciągnięciu opony będą miały podobną wysokość



_________________
mój golf
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
profil opony to nie jest jej wysokość !
wysokość opony to procentowa wartość jej szerokości

195 x 0,45 = 87,75mm
165 x 0,45 = 74,25mm



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 22 Kwi, 2006
Posty: 397
Skąd: Kamień Pomorski
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf III gt
swap na 1,8 turbo ...
tak ok
ale chce wiedzieć czy przy takim naciągnięciu, wysokość opony na feldze będzie podobna



_________________
mój golf
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
CICHY G60 napisał(a):
JAK SIĘ NIE DA NAPOMPOWAĆ TO SIĘ NIE DA JEŹDZIĆ



nie no napompować sie dalo , ucieczki byly minimalne ale jednak - 2 atm starczały na 4 do 5 dni po czym zostawało około 0,5 - ja tam wciskałem 5 dla spkojnej głowy ale i tak spadła

sawno - nie ciekawie to sie opisuje więc wklejam Ci wszystkie różnice pomiędzy tymi oponami


Image

pamiętaj ze to tylko teoria i w większości wypadków nie sprawdza sie w praktyce więc ciężko ocenić jak to będzie wyglądać na żywca



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 22 Kwi, 2006
Posty: 397
Skąd: Kamień Pomorski
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf III gt
swap na 1,8 turbo ...
czyli duzej różnicy nie ma hm najlepiej kupie oponki i zobacze na żywo pfu

dzieki



_________________
mój golf
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe