Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
CZIRI napisał(a):
dzieki za pomoc i chyba zostane przy 215/40 :D


jak nie chcesz hardcore naciagu to 215/35 tez jest kozak :hmm:



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 13 Sty, 2009
Posty: 35
Skąd: Mietków
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4/Corrado
vw.motor.sport napisał(a):

jak nie chcesz hardcore naciagu to 215/35 tez jest kozak :hmm:
tylko cena wieksza za opone :(



_________________
B4 viewtopic.php?f=98&t=67570&hilit=cziri
Corrado viewtopic.php?f=98&t=86030&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
CZIRI napisał(a):
vw.motor.sport napisał(a):

jak nie chcesz hardcore naciagu to 215/35 tez jest kozak :hmm:
tylko cena wieksza za opone :(


niestety cos za cos . ;-) ...

a w uzywkach raczej nie do dostania :hmm:



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 13 Sty, 2009
Posty: 35
Skąd: Mietków
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4/Corrado
vw.motor.sport napisał(a):
a w uzywkach raczej nie do dostania :hmm:
wole nowe :D uzywkom nie ufam :lipa:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Ach te opowiesci z krypty bajko pisazy o spadajacych oponach....

w takim razie CUD ze żyje nie wiedziałem ze to takie ryzyko chyba w tym sezonie założę 245/50....

panowie uwielbiam czytać te legendy na temat naciągów ludzi którzy nigdy na takim nie jeździli albo maja swoje teorie

przejeździłem cały sezon 07 z opona conti 195/40 na 9x16 na przedniej osi (z tylu było 10x16 z 215/40 tylko dla tego ze felga miała taka budowę ze 215/35 nie chciała się napompować) a w poprzednim sezonie na 8 i 9x16 miałem kpl 195/40 dunlopa sp9000
na nadchodzący sezon mam gotowy zmontowany kpl 9 cali na przód i 9,5 na tył tez z kpl opon 195/40 no obie osie i możecie mi wieżyc lub nie ale opony napompowałem bez konieczności strzelana w nie !

foto:
Image

więcej zdjęć tu: http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php ... &start=795

da się? DA



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
CICHY G60,

Ja tez bede naciagal wlasnie sp9000 na 9j . a zastanawia mnie jeszcze jedno pytanie .. przy 195/40/16 jakie cisnienie powinno byc w oponach ?



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
ja jeździłem na 2,4



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Paź, 2006
Posty: 485
Skąd: podkarpacie
Gadu-Gadu: 8937720
Auto: mk4 GTi
To jakies optymalne cisnienie czy jest jakis zakresdo danej opony i naciagu ?



_________________
my mk3
viewtopic.php?p=329634&highlight=#329634
my mk4 GTi US
viewtopic.php?f=98&t=52626&view=unread#unread
Offline
 Profil    8937720
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
dla mnie po prostu takie było optymalne jak cięższy samochód to więcej się pompuje
raz miałem szczęście w nieszczęściu jadać w zakręcie nagle na drodze pojawiła się kostka brukowa taka z jakiegoś podjazdu czy coś sześcian taki 10x10x10cm a leciałem wtedy na RSach 8/9 z 195/40 kpl no i nie miałem czasu już zareagować i przejechałem przednim prawym i tylnym prawym kołem centralnie po tej kostce...
furę trochę podbiło do góry i myślałem już ze felga jak nie popękana to co najmniej pogięta i pewnie pocięta opona...
zatrzymałem się zaraz wychodzę patrze ale nic nie widać powietrze nie ucieka mowie pewnie od wewnątrz trafiłem bęben ale sprawdziłem dokładnie i NIC się nie stało ! musiałem centralnie środkiem kola na nią najechać i cale szczęście nic się nie uszkodziło tylko najadłem się strachu

a tu dobra rada jak czasem można sobie pomóc i czasem po takim 2-tygodniowym leżakowaniu opon obejdzie się bez strzelana

Image



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
CICHY G60 napisał(a):
Ach te opowiesci z krypty bajko pisazy o spadajacych oponach....

panowie uwielbiam czytać te legendy na temat naciągów ludzi którzy nigdy na takim nie jeździli albo maja swoje teorie


konkretnie o ktory post chodzi ??

kultura wymaga cytowania jeśli odpowiada sie w stosunku do czyjejś odpowiedzi



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
CICHY G60, ja się z tobą nie zgodzę. bo Jeżeli masz mocny naciąg to przy ostrej jeździe gubisz dość szybko oponę.



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
krzyh napisał(a):
CICHY G60 napisał(a):
Ach te opowiesci z krypty bajko pisazy o spadajacych oponach....

panowie uwielbiam czytać te legendy na temat naciągów ludzi którzy nigdy na takim nie jeździli albo maja swoje teorie


konkretnie o ktory post chodzi ??

kultura wymaga cytowania jeśli odpowiada się w stosunku do czyjejś odpowiedzi


nie pisałem konkretnie odnośnie twojego postu tylko generalnie nie tylko na tym forum już nie raz padały pytania typu "czy opona nie spadnie" albo stwierdzenia ze "na co dzień się NIE DA "

ja pisze jakie ja mam doświadczenia i jak do tej pory nie miałem ani jednej takiej sytuacji i dlatego napisałem ze denerwują mnie takie zasłyszane LEGENDY
wszyscy w moim otoczeniu którzy jeżdżą na większym bądź mniejszym naciągu nie mieli takiej sytuacji....

Wiadoma rzeczą jest ze jeśli ktoś naciąga hardcorowo opony to nie skacze potem po krawężnikach albo nie zapier..... 180km/h po zakrętach na KJSach czy jakimś track day'u

[ Dodano: Sob 07 Lut, 2009 ]
cocoloco napisał(a):
CICHY G60, ja się z tobą nie zgodzę. bo Jeżeli masz mocny naciąg to przy ostrej jeździe gubisz dość szybko oponę.


KONKRETY proszę co się stało na jakich oponach na jakich felgach przy jakiej prędkości na jakiej drodze "zgubiłeś" oponę? ? ?



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
CICHY G60 napisał(a):
nie pisałem konkretnie odnośnie twojego postu tylko generalnie nie tylko na tym forum już nie raz padały pytania typu "czy opona nie spadnie" albo stwierdzenia ze "na co dzień się NIE DA "



nie bede ukrywał że czytając :


CICHY G60 napisał(a):
Ach te opowiesci z krypty bajko pisazy o spadajacych oponach....

w takim razie CUD ze żyje nie wiedziałem ze to takie ryzyko chyba w tym sezonie założę 245/50....

panowie uwielbiam czytać te legendy na temat naciągów ludzi którzy nigdy na takim nie jeździli albo maja swoje teorie



odberałem to jako odpowiedź na mojego posta z poprzedniej strony,były dwie odpowiedzi ,,na nie,, a jako że nie żyjemy w najlepszych stosunkach odebrałem to jako ,,atak,, właśnie na mój post


CICHY G60 napisał(a):
ja pisze jakie ja mam doświadczenia i jak do tej pory nie miałem ani jednej takiej sytuacji i dlatego napisałem ze denerwują mnie takie zasłyszane LEGENDY
wszyscy w moim otoczeniu którzy jeżdżą na większym bądź mniejszym naciągu nie mieli takiej sytuacji....

Wiadoma rzeczą jest ze jeśli ktoś naciąga hardcorowo opony to nie skacze potem po krawężnikach albo nie zapier..... 180km/h po zakrętach na KJSach


taka odpowiedź zmienia całkowicie istote rzeczy w porównaniu do tych trzech pierwszych linijek z pierwszego Twojego postu

nie ma co ukrywać i sam o tym pewnie wiesz że dla wielu jesteś autorytetem i wzorem godnym naśladowania ale pewne rzeczy są dla osób myślących , jedni wezmą wypowiedź tak jak powinna być odebrana a inni ponaciągają gumy i ogień - bo przecież nic sie nie stanie , bo CICHY G60 na vwzone napisal że opony nie spadają a ci co tak twierdzą to bajko pisaze


CICHY G60 napisał(a):
cocoloco napisał/a:
CICHY G60, ja się z tobą nie zgodzę. bo Jeżeli masz mocny naciąg to przy ostrej jeździe gubisz dość szybko oponę.


KONKRETY proszę co się stało na jakich oponach na jakich felgach przy jakiej prędkości na jakiej drodze "zgubiłeś" oponę? ? ?


może ja sie podpisze też do tego

w tamtym roku (lub dwa lata temu dokladnie nie pamietam) na tym forum były foty felgi i rozerwanej gumy z boku oraz wymiana zdań przeciwnikow i zwolennikow

mi osobiscie tez spadla opona podczas jazdy po rondzie z prędkościa lekko powyżej 60km/h - opona Yokohama A520 - 205/40/17 na feldze o szerokości 26 cm (bez pomiaru rantu) - felga podobno ma mieć 9,5 cala ale wiadomo teoria a praktyka to dwie rozne sprawy , cisnienie 5 atm ( a i tak uciekało spod rantu )
Image



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
foto z rozerwana opona kojarzę i z tego co pamiętam było to 195/40 na 8x14 TH line
notabene były to koła na których jeździł wcześniej Fabian przez dobre 2-3sezony
przyczyna rozerwania opony z tego co pamiętam było to ze nowy właściciel przejechał na kapciu spory odcinek drogi co jak wiadomo nie służy oponie i potrafi się uszkodzić właśnie z boku....

co do twojego przypadku który opisałeś z opona 205/40 musiałeś mieć uszkodzony kort opony lub inna usterkę skoro powietrze uciekało....



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lut, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
CICHY G60 napisał(a):
foto z rozerwana opona kojarzę i z tego co pamiętam było to 195/40 na 8x14 TH line
notabene były to koła na których jeździł wcześniej Fabian przez dobre 2-3sezony
przyczyna rozerwania opony z tego co pamiętam było to ze nowy właściciel przejechał na kapciu spory odcinek drogi co jak wiadomo nie służy oponie i potrafi się uszkodzić właśnie z boku....


chyba o tym samym mowa - swita mi ze to mk1 cabrio bylo ale glowy nie dam , wymiana zdan tez byla ostra ale jak to sie skonczylo to nie pamietam co do jazdy na kapciu to po 3 km mozna opone wywalic , przynajmniej mi tak przecielo gume na calym obwodzie

a co do :

CICHY G60 napisał(a):
co do twojego przypadku który opisałeś z opona 205/40 musiałeś mieć uszkodzony kort opony lub inna usterkę skoro powietrze uciekało....


to guma jest OK , po prostu nie chciala dojsc do rantu , przez szpare okolo 1 mm uciekało jak i z jednego tak i z drugiego koła



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe