Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk 2] Przegub
PostWysłany: Śro 28 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 21 Cze, 2006
Posty: 8
Mam pytanie chce wymienić przeguby w golfie tylko wiem że są wewnętrzne i zewnętrzne. I który mam wymienić który jest ważniejszy ten przy kole czy przy skrzyni. Bo troche mi puka ale nie wiem który.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 28 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Przeważnie psują się te przy kole, zewnętrzne


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 21 Cze, 2006
Posty: 8
A żeby wymienić zewnętrzny przegub trzeba wyjmowac całą póloś??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Paź, 2008
Posty: 496
Skąd: Gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: fun Golf II R32, daily Golf V R32
defin, nie trzeba odkrecasz śrobe centralna, i 3 sruby od sworznia wahacza [klucz13] ociagasz zwrotnice i probujesz wyjac poloske :P przynajmniej ja tak robie :P poźniej wkrecasz spowrotem śrube centralna w polos, demontujesz opaska z osłony przegubu i trzymajac za wkrecona srube [klika zwoi] wybijasz przegob :P zapamietaj dobrze ulozenie wszytkich tulejek i zabesieczen i nie zapomij zamontowac spowrotem :D powodzonka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
fOniK napisał(a):
3 sruby od sworznia wahacza

Tak się nie robi, odkręca się jedną śrubę mocującą sworzeń wahacza do zwrotnicy, to jest lepsze zamiast wykręcania sworznia z wahacza.

fOniK napisał(a):
trzymajac za wkrecona srube [klika zwoi] wybijasz przegob

Tak się tez nie robi, bierzesz mło.tek miedziany zdejmujesz osłonę przegubu i jednym mocnym, zdecydowanym puknięciem wybijasz przegub z półosi. Puknięcie mocne nie znaczy oczywiście przyjebanie na siłę.
Dobrze byłoby, gdyby w zbijaniu przegubu ktoś Ci przytrzymał półoś, wtedy jest łatwiej.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Paź, 2008
Posty: 496
Skąd: Gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: fun Golf II R32, daily Golf V R32
Lucius Snow napisał(a):
ak się nie robi, odkręca się jedną śrubę mocującą sworzeń wahacza do zwrotnicy, to jest lepsze zamiast wykręcania sworznia z wahacza.


Hmm wydaje mi sie ze jak kumu wygodniej ale okej piwko

Lucius Snow napisał(a):
Tak się tez nie robi, bierzesz mło.tek miedziany zdejmujesz osłonę przegubu i jednym mocnym, zdecydowanym puknięciem wybijasz przegub z półosi. Puknięcie mocne nie znaczy oczywiście przyjebanie na siłę.
Dobrze byłoby, gdyby w zbijaniu przegubu ktoś Ci przytrzymał półoś, wtedy jest łatwiej.

wydaje mi sie ze wlasnie chyba tak to opisalem.. chodz moze Ty zroibiles to bardziech fachowo ;]


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Z tą śrubą mocującą sworzeń do zwrotnicy, to się odkręca dlatego, że gdy składasz to z powrotem, to tam się tylko sworzeń wkłada w zwrotnicę i skręca śrubą. Natomiast na mocowaniu sworznia w wahacz są otwory tzw. "fasolki" i można kąty na zwrotnicy zepsuć.

Co do przegubu łatwiej puknąć w jego obudowę niż w nakrętkę centralną, bo jest mniejsza ;)



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 30 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Paź, 2008
Posty: 496
Skąd: Gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: fun Golf II R32, daily Golf V R32
Lucius Snow napisał(a):
Z tą śrubą mocującą sworzeń do zwrotnicy, to się odkręca dlatego, że gdy składasz to z powrotem, to tam się tylko sworzeń wkłada w zwrotnicę i skręca śrubą. Natomiast na mocowaniu sworznia w wahacz są otwory tzw. "fasolki" i można kąty na zwrotnicy zepsuć.
w sumie masz racje piwko

Lucius Snow napisał(a):
Co do przegubu łatwiej puknąć w jego obudowę niż w nakrętkę centralną, bo jest mniejsza
a co do tego to oczywiscie ze nie w srobe ;p srobe wkrecam zawsze by bylo wygodnie przytrzymac przegub :P


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe