Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] Zawieszenie gwintowane a obciążenia auta.
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Wrz, 2008
Posty: 262
Skąd: Tarnów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Witam!

Mój pierwszy post na forum, wcześniej byłem tylko obserwatorem, więc tymbardziej serdecznie witam wszystkich forumowiczów.

Kolega mnie prosił (on sam nie jest zarejestrowany) żebym na forum zapytał się o pewną kwestie. Jego auto to VW Golf MK3. Rozważa kupno zawieszenia gwintowanego (z tego co mi wiadomo, nie wybrał jeszcze firmy), celem obniżenia przodu o 60mm i tyłu o 40mm. Problem polega na tym, że często zdarza mu się jeździć z kompletem pasażerów na pokładzie, więc czy przy gwincie i pełnym załadunku nie będzie problemu z np. progami zwalniającymi, driurami itp? Dużo jeszcze w dół "pójdzie" auto z pasażerami w stosunku do pustego?

Zdaję sobię sprawę z tego, że nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie i że najlepiej było by samemu sprawdzić, ale jednak lepiej zapytać kogoś kto ma pojęcie w temacie przed wydaniem tych 1,5 tys.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
KocurKRZ, Wszystko zależy od tego jakie ma felgi i opony. Jeśli ma prawidłowe ET to nie ma prawa nic ocierać. Dla przykładu ja miałem jakieś -70/60 z felgami 16x7 ET43 i oponami 215/40 i nie było mowy o żadnym obcieraniu przy komplecie osób. No wiadomo na progach zwalniających zawsze hokej miał ciężkie życie, ale to tylko kawałek tworzywa. Generalnie gleba -60/40 to nie jakaś mega gleba, żeby przejmować się takimi rzeczami jak progi zwalniające :D Ale mówię - spytaj kolegi dokładnie jakie ma felgi to będzie można ocenić czy będzie obcierało.

P.S Z tego co pamiętam to tył szedł mi w dół jakieś 1-2cm z kompletem.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Wrz, 2008
Posty: 262
Skąd: Tarnów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Kuman napisał(a):
Wszystko zależy od tego jakie ma felgi i opony. Jeśli ma prawidłowe ET to nie ma prawa nic ocierać. Dla przykładu ja miałem jakieś -70/60 z felgami 16x7 ET43 i oponami 215/40 i nie było mowy o żadnym obcieraniu przy komplecie osób.


No właśnie, szczerze mówią, nie wiem jakie on ma tam felgi założone (tzn. narazie są zimówki na stalowych bo zima)... Wiem, że będzie się nosił z zamianą na jakieś nowe na sezon 2009. Pokazałem mu parę ciekawych projektów z forum i z tego co rozmawialiśmy to wstępnie będzie "celował" w Porsche C2 albo jakieś Mercedes'y (na pewno 16stki).

Kuman napisał(a):
No wiadomo na progach zwalniających zawsze hokej miał ciężkie życie, ale to tylko kawałek tworzywa. Generalnie gleba -60/40 to nie jakaś mega gleba, żeby przejmować się takimi rzeczami jak progi zwalniające :D


Wcześniej jeździł na jakiś tam delikatnych sprężynach (prawie jak seria) więc na początek -60/40 będzie chyba dobrze (a może za dużo? to już sobie sam musi ocenić), wiadomo że musi się przyzwyczaić i później ewntualnie zawsze można skręcić tak żeby było jeszcze niżej. A hokej zawsze można wymienić hehe.

Kuman napisał(a):
Ale mówię - spytaj kolegi dokładnie jakie ma felgi to będzie można ocenić czy będzie obcierało.


Dzięki wielkie Kuman za pomoc! Na pewno mu powiem "ocb" w temacie. Z tymi felgami to myślę, że już na starych nie będzie jeździł więc po prostu musi dobrze dobrać te nowe...

Kuman napisał(a):
P.S Z tego co pamiętam to tył szedł mi w dół jakieś 1-2cm z kompletem.


To jeszcze znośnie, tym bardziej, że tył "pójdzie" tylko -40 w dół, ale wiadomo też, że to zależy od tego kogo się wozi hehe.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
KocurKRZ napisał(a):
więc na początek -60/40 będzie chyba dobrze


Ja w golfie popełniłem mały błąd a mianowicie zamiast gwintu kupiłem firmowy kit. Po jakimś czasie było mało i chciało by się obniżyć jeszcze :D Gewinde ma taki plus, że kręcisz jak Ci się podoba więc jak mu coś nie będzie odpowiadało to szybko to skoryguje. Jeszcze jedno co to można byłoby zainteresować się gwintem z regulacją twardości - im twardszy gwint tym mniej będzie "siadał" i mniejsze prawdopodobieństwo ocierania. Jeśli celuje w miety lub porszaki to tylko trzeba będzie dobrać adapter o odpowiedniej grubości i będzie ok.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Wrz, 2008
Posty: 262
Skąd: Tarnów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Kuman napisał(a):
Ja w golfie popełniłem mały błąd a mianowicie zamiast gwintu kupiłem firmowy kit. Po jakimś czasie było mało i chciało by się obniżyć jeszcze :D Gewinde ma taki plus, że kręcisz jak Ci się podoba więc jak mu coś nie będzie odpowiadało to szybko to skoryguje. Jeszcze jedno co to można byłoby zainteresować się gwintem z regulacją twardości - im twardszy gwint tym mniej będzie "siadał" i mniejsze prawdopodobieństwo ocierania. Jeśli celuje w miety lub porszaki to tylko trzeba będzie dobrać adapter o odpowiedniej grubości i będzie ok.


Też właśnie myślę, że gwint to dobre rozwiązanie, wiadomo że może nie najtańsze, ale ma swoje zalety, których nie dają gotowe zestawy obniżające. Zawsze na zimę można podkręcić w górę a latem w drugą stronę.

A dużo droższe są gwinty z regulacją twardości? Na pewno fajnie było by coś takiego mieć, więc powiem znajomemu żeby za takim czymś się rozglądał.

Z tymi felgami to ja nie za bardzo jestem w temacie (szczerze mówią laik jestem hehe), ale to już on będzie się nad tym głowił. Moja rola jedynie ograniczy się do sprowadzenia ich z USA. Patrzyliśmy już i na amerykańskim ebay'u można już kupić C2 z oponami (wiadomo, że i tak opony muszą być inne bo z regóły są straszne balony) za jakieś 1300zł... Dobra cena?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 17 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 17 Gru, 2008
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: vwvwvw
Moze ja sie podepne do tematu z pytaniem jaki byscie polecali gwint do 1500PLN max tz z tylu beda kółka 9" r16 pfu no i szukam jakiegos gwintu betonu zeby mi twardo siedzial i nie bylo "wiekszego" problemu bo problem byc musi :D przy 9 calach wydaje mi sie ze MTS techniks lub jakies FK za 1000PLN moze mnie zawiesc .. co sadzicie o takich gwintach podajcie swoje propozycje czekam na odpowiedzi
Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 17 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
TA technix jest tani i dosc twardy



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
benson napisał(a):
TA technix jest tani i dosc twardy

a tych wszystkich Gt cupline itp cena jest atekwantna do jakości

Szek polecam Supersporta tylko musisz troche $ dozbierać


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 11 Lip, 2008
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: ....
ZbiF napisał(a):
polecam Supersporta tylko musisz troche $ dozbierać

sorry za OT,ale szukajac zawieszenia gwintowanego supersport znalazlem taki opis:
Nowy zestaw zawieszenia
gwintowanego do samochodu Vw Golf
III na os przednia i tylna
niemieckiej firmy Supersport,
seria GT CupLine.

I moje pytanie jest takie czy supersport to jest to samo co GT Cupline ?? Bo juz nie kumam :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
medigda napisał(a):
ZbiF napisał(a):
polecam Supersporta tylko musisz troche $ dozbierać

sorry za OT,ale szukajac zawieszenia gwintowanego supersport znalazlem taki opis:
Nowy zestaw zawieszenia
gwintowanego do samochodu Vw Golf
III na os przednia i tylna
niemieckiej firmy Supersport,
seria GT CupLine.

I moje pytanie jest takie czy supersport to jest to samo co GT Cupline ?? Bo juz nie kumam :(



kup sobie ta-technix za 900zl i na pewno bedziesz zadowolony



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
medigda napisał(a):
supersport to jest to samo co GT Cupline


Na pewno Supersport to nie to samo co GT Cupline i pochodne. Mój wyglądał tak :

Image Image


Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
Powiem ci tak mam VR na gwincie TA Technix jezdze szybko czesto mam komplet w aucie. Jestem zadowolony z niego za duzo nie siada jest dosc twardy spisuje sie niezle ;)



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 19 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 17 Gru, 2008
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: vwvwvw
Swir88 napisał(a):
Powiem ci tak mam VR na gwincie TA Technix jezdze szybko czesto mam komplet w aucie. Jestem zadowolony z niego za duzo nie siada jest dosc twardy spisuje sie niezle ;)

super ale jakie masz kola z tyłu? chowaja sie w nadkola? bo ja obecnie mam kit jakies -40 na tyle i waskie kolka i nawet jak mi 4 na tyl wejdzie to nie obciera ale kolo sie chowa ze robi sie gleba -80 :D

PS. a co myslicie nad uzywkami z niemiec typu KW, FK ?? przykladowo LInk 1 cena porównywalna z nowym supersportem

i jakies tanszy Link 2


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
Szek od tego pana (dawniej Sławe777) z allegro to nie polecam kupowac gwintów, który jest tylko "picowany" dla fotek, sam kiedyś kupiłem od niego taki gwint koleś gwarantował ze jest wszystko ok a tym czasem okazał się zapieczony i wyrąbany jak stary tapczan totalne scierwo :<


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 17 Gru, 2008
Posty: 11
Gadu-Gadu: 0
Auto: vwvwvw
oo dzieki za info bym wtopil :ała:

zna ktos kogos kto zajmuje sie dystrybucja gwintu marki "SUPERSPORT" ?? bede wdzieczny za info jamajama jamajama


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe