Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk1] obniżanie zawieszenia
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2008
Posty: 15
Skąd: wałbrzych
Witam jakiś czas temu kupiłem używane "sportowe" zawieszenie obniżające o 40/40mm. Na początku myślałem, że to oryginalne amortyzatory z innymi sprężynami (springi są żółte nie wiem jakiej firmy) Ale okazało się, że amorki są twardsze od oryginalnych jeździ mi się na tym dość dobrze ale chciał bym posadzić autko niżej i tu moje pytanie czy mogę po prostu przespawać dolne talerzyki podtrzymujące sprężyny?? Czy po takim zabiegu nic mi się nie rozleci w zawieszeniu?? Chcę tak go obniżyć żeby na kołach 13" między oponą a nadkolem było ok 1cm... Czy amortyzatory się nie rozpadną?? wydaje mi się, że jak są twardsze to i skok mają inny niż oryginał.
Pozdrawiam i czekam na info.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Lis, 2007
Posty: 263
Skąd: Zakopane
a jak po przespawaniu przedniego talezyka nizej chcesz zamontować kolo? (pozatym amorki nie lubią grzania i to raczej kiepski pomysl), Sprzedaj to, doloz troche i kup gwint od Matiego, to najlepsze rozwiązanie. Zeby mk1 siadło do 1cm nad 13 z jakims sensownym kapciem to jest chyba z -100 mm potrzebne :)



_________________
Volks!! Ich liebe meine Wagen!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2008
Posty: 15
Skąd: wałbrzych
No fakt o przednim talerzyku nie pomyślałem. Z kupnem czegoś innego się wstrzymam do lata bo to na razie nie jest złe a tak poza tym teraz całe fundusze idą w silnik hamulce itp.

Ps. żeby na 13" i normalniej oponie było ok 1cm luzu miedzy kołem a nadkolem potrzebne jest aż -10cm myślałem, że z -8cm i koło już będzie wchodziło w nadkole??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
nie schowasz 13" w nadkolu w mk1



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
benson napisał(a):
nie schowasz 13" w nadkolu w mk1


Jak nie, jak tak :)

Image

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2008
Posty: 15
Skąd: wałbrzych
No w sumie to nie zależny mi na tym aby samochód był nisko tylko na tym aby koło było mniej więcej na równo z nadkolem więc trzeba będzie pomyśleć nad 14" albo 15" i tyle.
Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
kup do tego krotsze sprinig skoro masz sportowe amorki to bedzie dobrze :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2008
Posty: 15
Skąd: wałbrzych
no właśnie myślałem o spawaniu bo to bym zrobił za grosze a springi to zawsze jakaś kasa a nie chce inwestować bo na lato i tak kupie gwint:P To miała być opcja na parę miesięcy... A co myślicie o spięciu np 2 zwojów takimi zaciskami np. jak się liny zaciska. Widziałem, że na www.vw-youngtimer.pl ktoś tak zrobił z santaną. Jak myślicie jak to wpływa na prowadzenie się samochodu?? Bo wiem, że w obniżanych springach jak autko stoi na kołach to i tak kilka zwojów leży na sobie.

Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Lis, 2007
Posty: 263
Skąd: Zakopane
kowal, NIE POLECAM sciskania spręzyn, to najgłupszy z mozliwych sposobów, Jak widziałeś to na Vw-youngtimerze to musiało to tam byc dość mocno znegowane. NIe kombinuj tylko do lato pojezdzij tak a potem sie bedziesz cieszyl glebą. Skołuj sobie w miedzyczasie rozporki bo golf mk1 do twardzieli nie nalerzy i gleba sie doś mocno odbija na budzie.



_________________
Volks!! Ich liebe meine Wagen!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 06 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2008
Posty: 15
Skąd: wałbrzych
No moim zdaniem gorszym pomysłem jest ucinanie sprężyn:P heh no ale jak nie polecasz to znaczy, że nie ma sensu i dam sobie z tym spokój. A co do rozpórek to już mam wszystkie oprócz tej do tylnego zawiasu.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Ucinanie sprężyn w tym momencie jest dużo bezpieczniejsze niż takie ściągacze... wyobraź sobie... jedziesz 100 km/h i wyprzedasz kogos, w tym momencie wpadasz w dziurę po czym jeden ze ściągaczy się rozrywa i sprężyna `strzela` o jeden zwój do góry ? Co robisz ? Lecisz w rów ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2008
Posty: 15
Skąd: wałbrzych
No w sumie co racja to racje:P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Sty, 2008
Posty: 127
Skąd: Ruda Śląska
ściskanie sprężyn to głupota, cięcie tak samo.... kupuj zestaw spręzyn obniżajacych , najlepsze rozwiązanie to GWINT! wcale nie są drogie a sprawują sie wyśmienicie! pozdrawVWiam



_________________
My loVWe --> viewtopic.php?t=29179&start=0
http://picasaweb.google.pl/RogerosTattoo
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Sty, 2009 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
ciecie springow dopoki nie sa luzne w amorach po skreceniu nie ma zadnego wplywu, auto zachowuje sie tak samo jak na krotszych springach...
przerabialem juz to wiele razy, wazne zeby springi nie byly luzne i nie bylo mozliwosci zsyniecia sie sprezyny z talerzyka bo mzoan zlamac tloczysko amortyzatora


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 437
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 4912787
Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk)
dokładanie tak jak pisze squoka, jezdzilem tak dwa lata .

jak cos to mam taki zawiac do mk1 cabrio koni z regulacja twardosci.



_________________
__________________________________
Volkswagen Klub Polska #822#
Offline
 Profil    4912787
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe