Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 5 [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
ładny zadbany golfik ;) zobaczymy co wymodzisz powodzenia :D



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
e tam wszyscy tu słodko pierdzą. Lepiej daj go na dół a pozniej się bedziemsz martwił czy jeżdzi! Rispect! :D :D :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
kolanek napisał(a):
a po ogarnieciu spraw eksploatacyjnych i detali jakie dalsze plany? jakies kółko na oku? :D


Po ogarnięciu tego lekkiego bajzlu sprawę podstaw zamierzam zakończyć pierwszym modem - wizytą u lakiernika :D Zmieni się kolor ale tu myślę potrzymam w niepewności co to będzie. Pierwszym takim typowym modem będzie zbliżenie go do ziemi (60/40, może 60/60, auto do użytkowania na co dzień więc nie będę wariował z max glebą, optimum w zupełności wystarczy). Następnie mam zamiar odkładać środki na kółko w 15" (RA zostają jako te uniwersalne bo do dziś dnia bardzo mi się podobają, ale wiadomo że nie robi to żadnego szału także chcę uderzyć o parę półek wyżej w stajni BBS). Jestem tradycjonalistą więc nie będzie eksperymentów z niewiadomo czym - lampy z tyłu zostają, z przodu wleci grill na 7 żeberek plus lampy z krzyżem, GL StoĂźtangen, a w dalszej przyszłości kiedy tylko finanse pozwolą pakiet olistwowania GTI/G60. Od paru lat mam urojoną koncepcję w głowie, którą z biegiem czasu ulepszałem jakimiś tam detalami i mam zamiar w tej chwili sukcesywnie realizować bez żadnych praktycznie zmian. To by było wsio na dobry początek, potem będzie więcej ;)

Speed napisał(a):
e tam wszyscy tu słodko pierdzą. Lepiej daj go na dół a pozniej się bedziemsz martwił czy jeżdzi!


Nawet mi o tym nie mów, ku**a mać ! :P Zrobiłbym to z dziką rozkoszą w każdej chwili, ale sumienie nie dałoby mi spokoju :D

Swir88 napisał(a):
ładny zadbany golfik ;)


Kłóciłbym się czy taki zadbany... Poprzedni właściciel miał parę kwestii głęboko w środku gdzieś ;)

Jimy89 napisał(a):
normalnie kropka w kropke z moim ;D ^^


Różnią się kolorami - Mój to LP7V, a Twój LA5Y, nie wspominając o moim nieszczęsnym GX'ie na K-Jetronicu i Twoim Mono-Jet'cie w RP ;P


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
rozczarowałeś mnie :P liczyłem że pierwszym twoim auto z rodziny VW bedzie mk2 ale w wersji "Boston" :-D

Komar powodzenia w modach ziom ;)


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 453
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Golfizna daje rade, jako baza. Ogólnie to prawie to samo co u mnie. Ogólnie wygląda na zadbanego w środku i co chyba najważniejsze kompletnego. Oby Ci służył jak powinien. :ok:

PS. Boston faktycznie był by idealnie na miejscu :-D


Ostatnio edytowany przez K I L L E R, Śro 05 Lis, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
ZbiF napisał(a):
rozczarowałeś mnie :P liczyłem że pierwszym twoim auto z rodziny VW bedzie mk2 ale w wersji "Boston" :-D


K I L L E R napisał(a):
Boston faktycznie był by idealnie na miejscu :-D


Co ma być z "Boston'a" to będzie. O tym nie zapomniałem ani przez chwilę :-D Diabeł tkwi w szczegółach :D


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
Komar jak chcesz zrobic glebe szybko i tanio odzywaj sie do mnie, pomoge :)
tak wogole to gratulacje autka, odezwe sie kiedys do Ciebie w pozku i sie jakos ustawimy na oblukanie i pogadamy...


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 23 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: xxx
Komar_Boston napisał(a):
Świece wymienione, a w aucie zaczynają falować obroty na zimnym silniku... no co jest?! Dojechaliśmy do domu, wpadliśmy do mechanika na oględziny - tykający któryś z popychaczy, niewłaściwe świece i kończący się pasek rozrządu (późnym wieczorem trudno wpaść na kanał - fakt wtopa i nauczka na przyszłość

W GX'ie chyba każdy miał lub nadal ma kłopot z falującymi obrotami. Świece, pasek itd oczywiście powinny być jak należy ale do gx'owych przypadłości ma się to nijak...ja też to miałem...niejeden element układu wtryskowego został wymieniony na nówke z pudełeczka z aso vw bo były zajechane po naprawach poprzedniego właściciela...po 6 latach posiadania od dłuższego czasu wolne obroty stoją jak u młodej kozy niezależnie od czasu,miejsca i sytuacji :-D bo na gx'a to i układ gwiazd czasem wpływał ałaa ...
Zacznij os sprawdzenia szczelności podciśnień, dolotu i oringów międzu wtryskiwaczami a gniazdami bo tam bankowo będziesz miał nieszczelność(i nietylko tam), winne są twardniejące oringi i pękające gumowe elementy dolotu i podciśnień na które gx-jest b.wrażliwy :ała:
PS.
Komar_Boston napisał(a):
nie wspominając o moim nieszczęsnym GX'ie na K-Jetronicu

Konkretnie to KE-jet'a masz w aucie, nie K-jet, GX'y oczywiście były także w opcji typowo mechanicznej czyli K-jet.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
dobra baza do modzenia tym bardziej dla zapalenca VW ;) mialem tez taki silnik ale umarl
VwMarcin82 napisał(a):
W GX'ie chyba każdy miał lub nadal ma kłopot z falującymi obrotami.

u mnie bylo akurat inaczej nie skakaly obroty tylko do 3,5 tys obr chodzil jak jak pszczolka a pozniej prychal i sie nie wkrecal i lubial olej w duzych ilosciach no_coment



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
VwMarcin82 napisał(a):
Komar_Boston napisał(a):
Świece wymienione, a w aucie zaczynają falować obroty na zimnym silniku... no co jest?! Dojechaliśmy do domu, wpadliśmy do mechanika na oględziny - tykający któryś z popychaczy, niewłaściwe świece i kończący się pasek rozrządu (późnym wieczorem trudno wpaść na kanał - fakt wtopa i nauczka na przyszłość

W GX'ie chyba każdy miał lub nadal ma kłopot z falującymi obrotami. Świece, pasek itd oczywiście powinny być jak należy ale do gx'owych przypadłości ma się to nijak...ja też to miałem...niejeden element układu wtryskowego został wymieniony na nówke z pudełeczka z aso vw bo były zajechane po naprawach poprzedniego właściciela...po 6 latach posiadania od dłuższego czasu wolne obroty stoją jak u młodej kozy niezależnie od czasu,miejsca i sytuacji :-D bo na gx'a to i układ gwiazd czasem wpływał ałaa ...
Zacznij os sprawdzenia szczelności podciśnień, dolotu i oringów międzu wtryskiwaczami a gniazdami bo tam bankowo będziesz miał nieszczelność(i nietylko tam), winne są twardniejące oringi i pękające gumowe elementy dolotu i podciśnień na które gx-jest b.wrażliwy :ała:
PS.
Komar_Boston napisał(a):
nie wspominając o moim nieszczęsnym GX'ie na K-Jetronicu

Konkretnie to KE-jet'a masz w aucie, nie K-jet, GX'y oczywiście były także w opcji typowo mechanicznej czyli K-jet.


Czytałem już porady na vwgolfie bo dorwałem temacik o GX'ie ook Pytanie idioty skąd wiesz że mam KE-Jet'a a nie K-Jet'a ?? Po czym rozpoznać czy jest mechaniczny czy elektroniczny ?? :((

Squoka narazie muszę zapłacić ubezpieczenie... z modami naprawdę muszę poczekać ;)


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 23 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: xxx
Komar_Boston napisał(a):
Czytałem już porady na vwgolfie bo dorwałem temacik o GX'ie ook Pytanie idioty skąd wiesz że mam KE-Jet'a a nie K-Jet'a ?? Po czym rozpoznać czy jest mechaniczny czy elektroniczny ?? :((

Ke-jet jest to wtrysk mechaniczno elektroniczny. K-jet typowo mechaniczny.
Najprościej to się rozpoznaje po rozdzielaczu paliwa, masz od zewnętrznej strony kosteczke podpiętą pod nastwnik ciśnienia paliwa a od błotnika kosteczke podpiętą pod czujnik położenia luftwagi. Czyli ke-jet.
W k-jecie jest to realizowane typowo mechanicznie bez rzadnej elektryki. Sterowniki silnika są różne w ke/k (w mechanicznym raczej mało co ma do sterowania).


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
PISTON
PISTON

Rejestracja: Czw 31 Sie, 2006
Posty: 1942
Gadu-Gadu: 0
Auto: Auto
Komar_Boston napisał(a):
(60/40, może 60/60, auto do użytkowania na co dzień

Komarek jeszcze pamiętam jak miałem mk2 i mówiłeś, że -80 na mk2 nie robi wrażenia i jest idealne na codzień :D heheheh dotrzymaj słowa ]:-> Sorki za OT


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
VwMarcin82 napisał(a):
Komar_Boston napisał(a):
Czytałem już porady na vwgolfie bo dorwałem temacik o GX'ie ook Pytanie idioty skąd wiesz że mam KE-Jet'a a nie K-Jet'a ?? Po czym rozpoznać czy jest mechaniczny czy elektroniczny ?? :((

Ke-jet jest to wtrysk mechaniczno elektroniczny. K-jet typowo mechaniczny.
Najprościej to się rozpoznaje po rozdzielaczu paliwa, masz od zewnętrznej strony kosteczke podpiętą pod nastwnik ciśnienia paliwa a od błotnika kosteczke podpiętą pod czujnik położenia luftwagi. Czyli ke-jet.
W k-jecie jest to realizowane typowo mechanicznie bez rzadnej elektryki. Sterowniki silnika są różne w ke/k (w mechanicznym raczej mało co ma do sterowania).


Takie buty ook Teraz wszystko wiem, dzięki za radę piwko

Szymoneck chyba byłem spity jak to mówiłem niee niee A zresztą, jeszcze się zobaczy jak będziemy glebić, narazie jutro ubezpieczam swoje wozidło i będę mógł działać przy technice po 15tym już coś :)


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
masz racje nie ma co sie w modzenie bawic skoro trzeba wiele rzeczy najpierw w naszym prawie uregulowac :D kiedy bedziie juz ok to wtedy sie wez sie za robote a wiem po bo Twoim pisaniu zauwazylem ze bedzie gruby projekt i trzymam kciuki za to ;) nie wszystko naraz koledzy ]:->



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 04 Sie, 2007
Posty: 139
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 8166903
Auto: GOLF II GTD GT SPECIAL
Komar_Boston napisał(a):
Squoka narazie muszę zapłacić ubezpieczenie... z modami naprawdę muszę poczekać


tez mnie to czekało ;] pierwsze ubezpieczenie 1500 zł :((



_________________
Ani MAZDA ani MERCA GWIAZDA nie da Ci tego co VW Jazda :D
Offline
 Profil    8166903
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 5 [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 78 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe