Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mk1]-usunięcie ściany grodziowej
PostWysłany: Śro 06 Sie, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
Witam. Zacząłem już prace pod maską, by na wiosnę pomalować komorę na nowo, pomalować skrzynie, silnik i wypolerować co nie co. Mój problem - czy usunięcie części elementu ściany za silnikiem zaznaczonej na zdjęciu kolorem czerwonym nie spowoduje, iż ciepło wytworzone podczas jazdy wpłynie na pogorszenie osiągów w związku z krążeniem po komorze? Jakby nie patrzeć, ściana ta odbija część ciepłego powietrza, które "ucieka" dołem. Proszę o wszelkie konkretne odpowiedzi osób, które tak mają lub wiedzą coś na ten temat, linki z różnych - nawet i zagranicznych stron i nie pisanie postów w stylu - " Nie usuwaj jej, bo Ci woda będzie lecieć po ścianie." Z góry dziękuję Wam za pomoc. Pozdrawiam

Image


Ostatnio edytowany przez Jacek. Czw 07 Sie, 2008, edytowano w sumie 2 razy


_________________
GTI 1976
Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Sie, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
a po chcesz ja wyciac?

moim zdaniem jest to bezsensu no chyba ze nie bedziesz jezdzil w deszcz i w zime

cala woda bedzie leciala na silnik,kolektor wydechowy,polosie,wszytsko bedzie sie rozbryzgallo po komorze


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Sie, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Jacek., tak jak Classic, napisał to prawda, nie wycinaj ściany grodziowej.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Sie, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
Classic, Lucius Snow, jedynka jest i będzie samochodem praktycznie tylko na zloty, bo nie mam takiej potrzeby i mieć nie będę, by jeździć nią na codzień do pracy, a co więcej szkoda by mi było użytkować ją na naszych "polskich pięknych autostradach". Więc stoi i stać będzie cały czas w garażu, a padający deszczu i zima nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Po co chcę ja wyciąć? Bo mi się nie podoba, bo chcę zrobić pod maską clean look'a - oczywiście wszystko "z głową" - ma być kolor czarny, chrom i polerka bez usuwania akumulatora do tyłu - co jest bezsensowne. Mój problem to ciepło z silnika...



_________________
GTI 1976
Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Sie, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
zrobisz jak uwazasz

cieplo akurat ma ktoredy uciekac wiec luzik

jesli nawet nie bedziesz jezdzil w zime i w deszcz to w seoznie wiosenno-letnim zdarzy sie pare dni gdzie bedziesz jechal na zlot lub na przejazdzke i zacznie padac,wtedy cala komora uwalona i czyszczenie,polerowanie od nowa

aaaaaa
jeszcze oslabisz konstrukcje,a golf mk1 nie nalezy do twardzieli

pzdr


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Sie, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
Classic, myślę, iż wstawienie rozpórki zniwelowałoby usunięcie tej ściany, a ja mam ogromną radochę, jak mogę cokolwiek zrobić w jedynce, także polerowanie i czyszczenie nawet i co dwa tygodnie to dla mnie frajda :) Do wiosny jeszcze sporo czasu, by podpytać i podejrzeć kilka projektów tu i tam, więc wszystko będzie przemyślane na spokojnie. Pozdrawiam



_________________
GTI 1976
Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Sie, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
jak byś to chciał wywalić to odrazu trzeba wywalić wentylator i zaspawać po nim otwór , a poza tym będą siedostawały zapachy z komory silnika i moze to być nieprzyjemne


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Sie, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 17 Maj, 2006
Posty: 172
Skąd: 3city
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2 WOB 20v
gdzie masz nr nadwozia ??
jezeli na tej wlasnie sciance to czekaja cie niezle koszta
1- rzeczoznawca ktory przyjedzie oceni czy mozesz usunac orginalny nr. nadwozia
2- wystawienie kwitu o przeniesienie nr. nadwozia
3- urząd komunikacji musi przyznac ci nowy nr. nadwozia oraz go gdzies nabic (atest , papier , powrot do urzedu)
ogólnie na dzien dzisiajszy jakies 1500/2000zl



_________________
http://img158.imageshack.us/img158/9471/avayj6.jpg
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Sie, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
z tego co widze to ma tabliczke zastepcza na pasie przednim wiec luzik


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 07 Sie, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
Balast napisał(a):
poza tym będą siedostawały zapachy z komory silnika i moze to być nieprzyjemne
Już się dostają przez niektóre "wolne" otwory w ścianie za silnikiem, które będą zlikwidowane.
jacekGT napisał(a):
gdzie masz nr nadwozia ??
Przyjrzyj się uważnie...



_________________
GTI 1976
Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 08 Sie, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Image
Takie coś chcesz mieć? :) Nie powiem bo wygląda ładnie, a jeśli ma to być autko na zloty to czemu nie :D


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 10 Sie, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
sundecade, tak na pewno nie zrobię jeśli chodzi o umieszczenie akumulatora z tyłu (bezsens). Silnika na dwóch gaźnikach nie wstawię, bo mój spełnia w sam raz swoje zadanie, tym bardziej, że na wiosnę dojdzie trochę mocy. Jak już będę malował całe auto za jakieś 2-3 lata to o ile będę musiał wstawić inny silnik (w co wątpię, bo ten ma przebieg około 110 tys. km) to będzie to tylko 1.8 T. A tak poza tym, ma być przyjemne z pożytecznym - polerka, czysto i schludnie pod maską - max w trzech kolorach. A co z tego wszystkiego wyjdzie, to nie wiem? Nie spieszy mi się wogóle, bo jedynke mam zamiar sobie zostawić na zawsze, a robię ją dla siebie, a nie pod publikę, co to niektórzy...



_________________
GTI 1976
Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Sie, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Jacek Mi nie chodziło o to jaki silnik na tym zdjęciu tylko efekt tego jak to wygląda. A swoją drogą jeśli ma to być auto na zlotu to czemu miałby to nie byc totalny clean lock ? ;) ładnie wygląda tak pusto :]


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Sie, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
Moim zdaniem najładniejszy efekt clean'a jest właśnie ze 16-tkami na dwóch gaźnikach, a ja nie mam narazie takiej potrzeby, by wstawić takie rumaki pod maskę. Co więcej, koszty takich modów pod maską są spore(policz sobie ten chrom), a ja mam zamiar cieszyć się mk1 już od wiosny, więc szaleć nie będę, by pokazać wszystkim czego to nie zrobiłem-to nie w moim stylu. Postaram się wycisnąć najlepszy efekt z tego co mam, coś tam wyjdzie, chyba... :) PS. Koniec pisania bzdur...



_________________
GTI 1976
Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Sie, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Sie, 2007
Posty: 169
Skąd: Ostrowiec Św.
Gadu-Gadu: 2074461
Auto: Passat 2.0 4motion
Chcesz zrobić to samo co ja :D tylko, że ja jeszcze chce przenieść akumulator do bagażnika :D u mnie jest tak samo, autko mam tylko na słoneczne niedziele, więc jak sie będzie coś brudzić :D to woda, z magicznym płynem i pucowanie. Tylko, że wyjazd mojego autka przewiduje, za jakieś 2 lata no_coment

PS. dasz rozpórkę i będzie cacy.


Offline
 Profil    2074461
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe