Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [86C i 86C/2F G40] Stuki w przednim zawieszeniu...
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
Szukam, szukam i znalezc nie moge... Metaliczny stuk, na nierownosciach, drobnych wybojach..

W 86C tylko z prawej strony [zostal mi tam do wymienienia jeszcze wahacz, ale nie sadze zeby to bylo przyczyna...], na nierownej drodze, przy wpadnieciu w dziure, wypuklych "liniach" - jeden wybuj - jeden metaliczny stuk... Jezeli nie stuka na laczeniu wahacza z mc personem [sworzniu] to sam nie wiem... Gumy stabilizatora , odboje/oslony, drazki wymienione, lozyska amorkow mimo ze ch..oinkowe [delphi] tez sprawne... Amorki Bilstein'y B4 + Weitec'i, ale to bez roznicy bo na serii tez stukalo..

W 86C/2F stuka ogolnie wszystko ^^ Ale stawialbym, ze ten sam problem, jako ze jeszcze nawet nie zajrzalem co tam nie halo [tylko pobierznie i wyglada, ze wszystko sie w miare trzyma]. Zawiesze z tego co widzialem KONI.

Obie zawieszki -60 [w 86C/2F strzelam, ale wyglada na -60], jesli mialo by to miec jakies znaczenie..

Po za konkursem: w 86C/2F jest wsadzony silnik jak i bebechy G40 [ poprzedni wlasciciel - dopiero co nabylem w sumie...] i jest taki knyf... Przy prawie/maxymalnym skrecie kol, drazek kierowniczy trze o ta "dziurke" przez ktora dochodzi do mc persona...
I teraz pytanie, czy G40 ma grubsze drazki, czy ktos cos spartolil przy przekladce ?

Za wszelka pomoc z gory dziekuje!



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Hmmm... jak masz mocowane klocki hamulcowe z przodu? Czy aby w skład mocowanie nie wchodzą takie dwie śmieszne blaszki na każdą ze stron? Jeśli tak to wymień te blaszki na nowe (koszt dosłownie kilku złotych za komplet na dwie strony) a metaliczne stukanie zniknie jak ręką odjął ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Mi w Polówie `strzelało` przy każdej pojedyńczej nierówności, co się okazało? Za słabo dokręcony wahacz do mcpersona (sworzeń).

Co do tego drążka... berdzo dziwne, że tak się dzieje... Czy oby na pewno to drążek wali w grodź czy może przekładnia ma luzy na zębatkach ?
Może buda jest krzywa ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
B_O_N_K - jasne ze mam :D juz dzisiaj sprawdze - jesli tylko dostane gdzies te blaszki
rolek - w 86C na 100% mam "dokrecone sworznie", a w 86c/2f nie dam glowy... powiem wiecej, obawiam sie ze wlasnie tam moze stukac, ale bedzie to spowodowane tym, ze mc persony sa od G40, ale wahacze juz od zwyklej...

Co do drazka, na 100% ociera o grodz [brakowalo mi wczesniej tego slowa], ale co dziwniejsze... Jest znacznie grubszy niz zwykly [od np 86c] i nie jest tak zgiety, a raczej prawie prosty...



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Hmmm dziwna sprawa z tym drążkiem, że nie jest zgięty tylko prosty...

Jestem raczej na 100% pewny, że powinien być wygięty przy końcówce do tyłu.

Co do Mcpersona i sworzni...
Obawiam się, że do wymiany masz wahacz bo były dwa rodzaje wahaczy:
Ze sworzniem bodajże 10mm i z 12mm średnicą.

Obstawiam, że masz 10mm w 12mm i jest luz, dlatego puka.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
rolek napisał(a):
Może buda jest krzywa ?


Ten tego... przy okazji zdjecia zderzakow widzialem slady jakiegos dzwonka, ale wydawalo mi sie, ze raczej nie takiego zeby pokrzywic komore silnika ;)
Co lepsze, autko ogolnie bardzo dobrze sie prowadzi i nie sciaga w zadna strone [86C/2F]

rolek napisał(a):
Hmmm dziwna sprawa z tym drążkiem, że nie jest zgięty tylko prosty...

Jestem raczej na 100% pewny, że powinien być wygięty przy końcówce do tyłu.


Dokladnie. Nie mialem wczesniej 86c/2f, ale widac na oko + to co powie ETOS, ze sporo czesci jest tych samych [zeby nie powiedziec wszystkie] co w 86C, dlatego poprostu przeloze drazek od 86C i zobacze jaki da efekt.

rolek napisał(a):
Obawiam się, że do wymiany masz wahacz bo były dwa rodzaje wahaczy:
Ze sworzniem bodajże 10mm i z 12mm średnicą.


Tez sie tego obawiam.



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2005
Posty: 2522
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 5849155
Skype: ericmk2
Auto: Passat B3 Variant
Sprawdz przekładnie kierownicy,tam an ślimaku wyrabiaja sie zeby i to własnie przy takich wybojach lubi stukac...u mnie w 86c tak było wymieniłem przekładnie i cisza :)



_________________
Image
Passat B3 Klik
Nie masz jeszcze konta na stronie głównej? Rejestruj się na co czekasz.
Offline
 Profil    5849155 ericmk2
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
A luz na przekładni bardzo łatwo sprawdzić, trzeba chwycić za drążek (najlepiej lewy patrząc od przodu auta) i poruszać nim góra, dół, jeżeli coś puka to na 99% magłownica


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Lip, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
B_O_N_K - Twojego rozwiazania nie bylo mi dane sprawdzic - ponoc te blaszki sa do dostania jedynie z nowymi klockami... Za to sprawdzilem stare - maja sie calkiem dobrze, chociaz leciutki luz na klocku jest

rolek- wahacz [sworzen] dokrecony mocno... ale wiecej powiem po zdjeciu mc person'a - moze bedzie luzny sam sworzen, bo tuleja wahacza jeszcze daje rade

eric_polo - stuki w przekladni/kolumnie kierownicy [jesli to samo mamy na mysli] namierzyl moj mechanik jakis czas temu.. tyle, ze "stuk" o ktorym mowie wychodzi ewidentnie z prawego mc person'a.. A tak po za konkursem - ile dales za przekladnie ?

A co do drazka, na 90% jestem pewien ze to jakies cudo z innego VW albo w ogole innego auta, czwartek piatek bede obie rozbieral wiec sie okaze na 100% :]

Tak mnie jeszcze tknelo... Pamietam, ze przy pierwszym dlubaniu w zawieszeniu i wymianie amorkow, a pozniej i sprezyn - za kazdym razem mialem problem z odkreceniem koncowki drazka kier. - moze tam jest luz na sworzniu ? Tyle, ze chyba sprawdzalem go jakos ostatnio i wydawal sie wporzadku, a jak mowilem, ten stuk towarzyszy mi tak na dobre od samego poczatku przygody z 86C :<:



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Lip, 2008 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2005
Posty: 2522
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 5849155
Skype: ericmk2
Auto: Passat B3 Variant
czapioch napisał(a):
A tak po za konkursem - ile dales za przekladnie ?

Szefi eu mnie jest taki kolo z używkami w kaliszu.mnie wyniosła 80zł stan idealny.



_________________
Image
Passat B3 Klik
Nie masz jeszcze konta na stronie głównej? Rejestruj się na co czekasz.
Offline
 Profil    5849155 ericmk2
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Lip, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
to prosze was aby pytań poza konkursowych tutaj nie było ;) bo po klapsie:)

Spokojnie, moderatorzy Technicznego czuwają nad działem.
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez cocoloco, Śro 30 Lip, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe