Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all VW]Urwana swieca , gwint zostal w glowicy
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 232
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Witam chcialem wykrecic swiece bo kolega zaoferowal mi tanio nowy komplet swiec ale musialem zobaczyc jakie mam , wiec zabralem sie za odkrecenie swiecy , swieca byla dosyc mocno zakrecona i przy probie odkrecania zostal mi gwint w glowicy a swieca wyszla ale bez tego gwintu , i tak stalo sie z dwiema nastepnymi siwecami ;( ostatnia poszla tez z oporem ale sie odkrecila. Odkrecilem kolektor i pokrywe zaoworow zeby miec lepszy dostep , jedne gwint udalo mi sie odkrecic nabilem tam torx i jakos sie okrecilo ,ale reszty juz sie tak nie da . :(:( , i tutaj pytanie jak wykrecic te gwinty ktore tam zostaly :( bo krew mnie juz zalewa . A corrado chyba obleje benzyną i podpale .


Ostatnio edytowany przez stachu, Pią 06 Cze, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Witam
Sprobuj dobrze spryskc to WD40 lub czyms podobnym a pozniej przyspawać kawałek preta lub twardego drutu i wtedy spróbuj.

Innym sposobem może byc użycie specjalnych srób z lewym gwintem, które wlasnie słóża do odkrecania zerwanych srob.

PozdraVWiam


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
ale bzdury napisales turpik

jesli zerwalo gwint ze swiecy to nic sie nie martw, musisz wyskubac z glowicy resztki gwintu i tyle, jesli kawalki gwintu wpadna ci do cylindra istnieje marginalna szansa na to ze moze cos sie z gładziami cylindrowymi stac, ale bardzo bardzo mala.

grunt ze gwint w glowicy caly, pamietaj ze swiece wkreca sie z odpowiednim momentem, a nie na pałe jak to wiekscosc mechanikow.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
turpik napisał(a):
Witam
Sprobuj dobrze spryskc to WD40 lub czyms podobnym a pozniej przyspawać kawałek preta lub twardego drutu i wtedy spróbuj.

Innym sposobem może byc użycie specjalnych srób z lewym gwintem, które wlasnie słóża do odkrecania zerwanych srob.

PozdraVWiam

ciekawe jak przyspawa jak ma 12 cm gleboko swiece.. nie odzywaj sie :P


co do samego wykrecania, to co zrobiles jest jedynym rozsadnym sposobem do odkrecenia urwanej swiecy, w innych przypadkach skonczy sie na wymontowaniu glowicy wbiciu torxa od strony komory spalania i wkrecenie w prawo pozostalosci, ( w tedy swieca od wlasciewj strony sie wykreci) polej sliskim w spray(wd40 lub inny wynalazek) i kombinuj nic innego nie zostaje



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
no ale swiece wyszly, tylko ze gole bez gwintu, jedynie co zostalo to gwint ze swiecy w gwincie w glowicy. trzeba go wydlubac i tyle.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 232
Skąd: Jastrzębie Zdrój
nezzo napisał(a):
no ale swiece wyszly, tylko ze gole bez gwintu, jedynie co zostalo to gwint ze swiecy w gwincie w glowicy. trzeba go wydlubac i tyle.


Ok ale czym to wydlubac ??, ten jeden gwint mi wyszedl bo nabilem tego torxa ale z pozostalymi jak tam robie to torx objezdza wyciagam go i jest w stanie nienaruszonym, a wiekszego nie da sie tam nabic .??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
puknij fotke resztek swiec, to bedziemy dumac, trzeba wiedziec ile tej swiecy w kazdym z gniazd zostalo.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 232
Skąd: Jastrzębie Zdrój
W kazdym z gniazd zostal caly gwint , doladnie ze swiecy zostala sama elektroda , bez gwintu calego .



_________________
http://www.corradodatabase.com/index.ph ... do&id=3842
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
trzeba bylo napisac ze połamałes swiece w poł i polowa zostala w glowicy a druga odpadla. To co napisales w pierwszym poscie sugeruje ze wyjales (bo wystepuje slowo wyjalem) swiece (nie czesc swiecy) bez gwintu (czyli z zerwanym gwintem).

jak tak to po pierwsze, jestes tylna część ciała, bo sie swiec na hama nie wykreca tylko ewentualnie na rozgrzewajacym sie silniku tak zeby sie swieca rozszerzyla od temperatury.
po drugie, turpik sorry, miales racje ze swoja metoda, zwracam honor
po trzecie, czapki z glow panowie! - co oznacza tyle co zdejmujesz glowice, i dlubiesz od strony cylindra/bloku.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Paź, 2007
Posty: 232
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Tak wiem to moja wina , ale co teraz mam zrobic , przeciesz nie zostawie tego tak , a glowicy nie usmiecha mi sie sciagac , jutro bede probowal z tymi torxami tak jak zrobilem z tym pierwszym gwintem . No to sobie narobilem roboty ałłłłł



_________________
http://www.corradodatabase.com/index.ph ... do&id=3842
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Cze, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 23 Maj, 2008
Posty: 11
Witam.. nie znam tematu osobiscie..ale moj znajomy zrobił sobie podobne kuku. Z tego co mi mowił poradził sobie uzywajac gwintownika z lewym gwintem. Pzdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
gwintownik to sliska sprawa, z jednej strony jesli to swieca pekla ze starosci i przepracowania to moze i to cos da, z drugiej strony jesli swieca sie wlepila w gwint z glowicy to taki patent albo pokruszy resztke swiecy i wpadnie to wszystko do cylindra, albo rozpieprzysz glowice bo wykretak tylko rozeprze resztki swiecy na gwincie w glowicy, jako ze glowica ma tendencje do bycia miekka aluminiowa konstrukcja to moze wiecej zaszkodzic niz pomoc.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Maj, 2005
Posty: 557
Skąd: rybnik
Gadu-Gadu: 1441903
Auto: ibiza 6k, F2 monte carlo
widzę że jesteś z jastrzębia więc masz niedaleko do sanecznika - najlepszy mechanik od głowic, znajdziesz go w Rybniku przed marketem Carrefour skręć w lewo i po przejechaniu jakiś 400-500m po lewej stronie ma warsztat, koleś naprawdę zna się na rzeczy a nie zedrze z ciebie pieniędzy



_________________
Mein TAXI mkII RIP
zwykły Passat 3B
Offline
 Profil    1441903
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Paź, 2004
Posty: 1138
Skąd: GliVwice
Gadu-Gadu: 3049999
Auto: VW Polo G40/ Audi A4 TDI Avant :)
kaspelek, dobrze mówi gwintownik z lewym gwintem i takim małym palnikiem nagrzewac tylko gwint tej świecy i kręcic jeśli nie wyjdzie to trzeba sciągac głowice.



_________________
Strona: http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1296

Były temat Byłe Projekty: viewtopic.php?f=112&t=26617

Passat B4: viewtopic.php?f=98&t=83276

Audi A4: viewtopic.php?f=98&t=89587

Aktualnie
Projekt Polo STYLE-G40: viewtopic.php?f=98&t=56997&p=612615#p612615
Offline
 Profil    3049999
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Albi napisał(a):
kaspelek, dobrze mówi gwintownik z lewym gwintem i takim małym palnikiem nagrzewac tylko gwint tej świecy i kręcic jeśli nie wyjdzie to trzeba sciągac głowice.


taaaaa, nagrzej gwint swiecy, niech sie rozszerzy od temperatury, bedzie latwiej wykrecac jak sie zrobi wieksze ałaa


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe