Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] |
| Strabek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 03 Lut, 2008 Posty: 86 Skąd: Poznań |
|
||||||
|
|
|||||||
| bercik201 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Maj, 2008 Posty: 16 Skąd: Szczecin Gadu-Gadu: 4474870 Auto: VW Passat B6 2.0TDI 16V 140KM |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strabek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 03 Lut, 2008 Posty: 86 Skąd: Poznań |
|
||||||
|
|
|||||||
| bercik201 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Maj, 2008 Posty: 16 Skąd: Szczecin Gadu-Gadu: 4474870 Auto: VW Passat B6 2.0TDI 16V 140KM |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strabek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 03 Lut, 2008 Posty: 86 Skąd: Poznań |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |





Pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego , tak prawie za kielichem amorka jest wejscie. To jest jedyne miejsce gdzie wiązka kabli wchodzi do środeczka. Trudny dostęp ale spróbuje jeszcze dzisiaj się tam przecisnąć.
pierwsze slysze, zeby 3L mial akumulator pod maska













