MODEL: golf MK II CL
SILNIK: 1.3 MH teraz 1,6 TDiC na wiekszym turbo i pompie
MOC: 55KM teraz nie mierzona
MODY POD MASKA: instalacja LPG teraz IC i chrom
ZAWIESZENIE: GWINT: przód WEITEC tył SuperSport na wkladach alkoa
UKLAD HAMULCOWY:konwers 5x100 z passata VR6
KOLA: teraz TH line 15/8 et 25 prozd 5mm tyl dystans 15mm 165/45/15 srankang
NADWOZIE: chwilowo rost maska i czarny front (winter edycjion) gril z chromami i polerowany znaczek polozona wycieraczka lampki hella color magic(czerwone)
westmoreland kompletny US z zewnatrz zderzaki lampy obrysy
WNETRZE: komplet brązów
pelny US pasy zegary ochronka kolan etc
AUDIO: radio pioneer deh 3500MP wzmacniacz 800W i tuba(nieznam sie na tych gagetach) alpina z epoki
Wiec tak na poczatek.Autko kupiłem dzieki forum forumVWgolf.pl(tam to autko tez jest obecne) gdyz poszukiwałem silnika do
swojego MK II białego przez przypadek wszedłem w dział
auta i zauwazyłem ogłoszeni o MK II z 86 roku z silnikiem 1.3 w koloze kawy z mlekiem i
piekna tapicerka. wszedłem w link do aukcji no faktycznie zdjecia były sliczne autko piekne
tylko miejsce jego parkowania mi nie odpowiadało SZCZECIN(jak sie okazało 740 km od
mojego domu)Wachałem sie troszke ale zalicytowałem kij 850 byłem pierwszy 3 dni potem
ktos mnie przelicytował. Mówie daje sobie siana ale akurat kumpel był na GG i
mnie podpuszczał daj wiecej itp.. i dzieki niemu zalicytowałem i wygrałem aukcje.pozostało
ie ugadac zadzwoniłem i mówie BIORE.poskładałem kase do kupy naraiłem sobie transport
do szczecina (dziekuje firmie NIJMAN ZETTANK z ich kierowcaj jechałem) jechalismy ponad
24 godz (pauzy tirów)dojechałem obejzałem i kupiłem wyjezdzajac ze szczecina cos
stuykało chuczło ale autko dojechało do mnie do domu w 13 godzin.Na miejscu okazało sie ze opona była wybulona i wywalila łozysko spalony byl przelacznik od swiateł(podpiołem na krótko)
oto fotki z allegro niestety:
tu fotka po zmiania lamp:
To fotki z allegro wiec na poczatku tak to wygladało.
Po jakims czasie zalozylem Zawieszenie felgi no i LPG :
na fotkach razem z golfem mojej dziewczyny:)
dokupiłem tez takowy bajer:)
jakis czas tak wygladało winter edicione
Z nudów pobawiłem sie scansolem i wiartareczka (bez obaw orginalna
maska lezy w garazu.
zMIENILEM TEZ FRONTA NA black
Zimy nie było i nie było a za kupiłem okazyjnie BBSy to postanowiłem je zalozyc a zimowe
opony sprzedac gdyz trafila mi sie okazja kupic zimówki w takim rozmiarze jak jezdze w lato:
a to oponka naciagnieta na przednia OS 145/65 R15 conti
Miedzy czasie spadł u nas snieg i musiałem sie przeprawiac przez podwórko:
Po sprzedazy RMów zastanawiałem sie jakie fele kupic wiec zamienilem sie za Power tech
mangels 13/7 et 20 i et 3
potem przyszły oponki 175/50 i na autku tak to wyglada:
przed WOŚP postanowiłem zalozyc moje 13" .
Jestem zadowolony spokojnie wyjezdzam z podwórka na asfalt. ale przy wyjezdzie z garazu tlumiki cos nazekaja ale jest wyjscie wytne srodkowy :green_fuck:
tu na kolpaxach
co do zmian w moim Golfiku to:
napewno wieksza gleba gwint juz lezy(to taki zimowy kit)
lakierowanie autka(troszke tam korozji jest wiec trzeba to poprawic)
kupno przejsciówki na waski wieloklin z szerokiego do golfa(naba mi nie pasuje)
zalozenie rejestracji z tylu na US bo ta ni w zab nie pasuje
a nie napisałem maska jest tak chwilowo bo orginalna nie pasuje do rdzy na lewym blotniku jak to poprawie wróci orginał
kompletowanie brązów::
url=http://img444.imageshack.us/my.php?image=fotka008jm5.jpg]
[/url]
rozbierałem auto do lakierowania bo i tak miałem dawac cała tapicerke do prania wiec
fotele wymontowane czekały na pralnie:
w takim stanie odprowadziłem auto do lakiernika(orginalna maska)
wstawilem fotel od auta które kupiłem na częsci:
po kilku dniach wyglądał tak:
a do mnie cały czas dochodziły coraz to nowsze dodatki do auta:
na poczłatku przyszedł westmoreland:
lampki tył made in mexico:
tylny zderzaczek:(tak na margi ten zdeś juz był kiedys na forum na ponckowym golfie)
nastepnie przyszedł przedni zderzaczek(stan tragiczny ale... .)
udało sie go uratować odrazu tylny dostał nowa beleczke.
doszła też nowa kierowajka MOMO(raid narazie bedzie jeździł u ojca w autku)
kilka dni później odebrałem fotele z pralni:
i całość czekała u mnie w pokoju bo szkoda by było by coś sie pobrudziło
czekało również radio i sub ale nie pasowało mi trochę do klimatu wnętrza:
Miałem dylemat jaki dać końcowy wydech był plan na TDI ale stwierdziłem że zrobię coś czego jeszcze nie widziałem w PL.
Ponieważ miałem wcześniej żółte lampki to i tych szukałem żółtych:
radio wielu osoba moje nie pasowało wiec kupiłem nowe(stare)
a autko cały czas nabierało rumieńców:
na początku źle sie dogadałem z lakiernikiem i źle mi zaspawał pas:
lecz sie poprawił
początkowa opcja wydechu:
musiałem też kupić nowe wydechy :
na dzień dzisiejszy autko wygląda tak:
przymiarka wizualna wydechu:
są 2 opcje(tj 3 bo mangelsy zostają)felg:
ats 15/7 et 30
oraz RH 15/7.25 et 25
tak auto wygladało jak odbierałem od lakiernika
tu juz w domu.
po chwili:
i składania najpierw środeczek:
na 2 gi dzień
radio nowe lepiej pasujace do wnetrza
mały wypadzik na kilka fotek
kilka fot z autem mojej kobiety(golf MK II rok 90 1.6 PN 140 000 przebiegu 1 własciciel)
przez kilka dni smigałem na kilka setupów
felgi z F&I(opona 195/50)
mangels 13/7 et 20 i 3(opona 175/50)
tu szybka fotka bez dekielków:
tu ze starszym bratem
Tu już fotki na zlocie vwgolfa w Mostkach koło Skarzyska :
normalna rejestracja z tyłu
i moje ulubione foto z kolegą Gwiazdorem
tu z serdecznymi przyjaciółmi
sesja w salonie VW
pierwsza przymiarka felg:
Vag Event 2009:
vag event 2010:
zmiana oponek:
wywalone negatywy dzieki nowej oponie:
z wojny wschód zachód :lol:
vag event 2011:
majóVWka 2012:
pare fot z majóVWki:
coraz więcej brązu
Jako że w moim radio nie było oryginalnego pokrętła od głosu postanowiłem kupić kolejne radio (takie samo) własnie dla tego pokrętła:)
Sresy eReSy
Witojcie dano mnie tu nie było
Jako że parę dni temu miałem .. urodziny a kolega forevwers, uparł się i mnie przelicytował na allegro by mi zrobić prezent urodzinowy
tak więc dziś on trafił do mnie a ja zabrałem się za jego reanimacje:
panelik wylizalem
tu jest zasadnicza różnica pomiędzy nimi:
Nie tylko wieksza i inna wneka do potencjometr obrotów ale i odcien plastyku jest inny, tylne plastiki sa inne też zdecydowanie jak i same manometry.
Podświetlenie jest podobne jak w wersji euro za pomoca światlowodu.
A tak wygląda poskładany wyczyszczony i gotowy do montażu :
Nie będę ukrywał że jestem z tego zajebiaszczo zadowolony
Tyle na dzis dzień