Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 6 [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 30 Lis, 2007
Posty: 129
Skąd: Brzesko
hmm a co wg Ciebie znaczy rozsadnie??? bo tak jak wyzej napisalem jestem cienki w temacie zawieszen...

na allegro znalazlem nowy kit firmy GT Cuplina -- warte to jest czegos?



_________________
jest gleba:) sa nowe koła na nast sezon :) przymiarka str 5 ! zapraszam !!
viewtopic.php?t=26287
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
Tomek lepiej używke ale firmową choćby jakieś FK czy Veitec ...."GT cupa" jest taki jak sama nazwa wskazuje :-D



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Gru, 2004
Posty: 625
Skąd: Inowroclaw
Gadu-Gadu: 5915471
Auto: jetta mk2
*daniel* napisał(a):
Tomek lepiej używke ale firmową choćby jakieś FK czy Veitec ...."GT cupa" jest taki jak sama nazwa wskazuje :-D


ile tys km przejechałes na gt cupline ze wydajesz taką opinię? Ja zrobiłem 8 tys na gwincie gt cupline i jest super, a co najwazniejsze zawias nie jest jakims mega betonem, jak na polskie warunki idealny zawias, jeździłem na paru gwintach i kitach. W mk2 miałem gwint FK na wkladach koni reg twardosci i co? było tak zaje...scie twardo ze nie dało sie jechac normalnie, wszystko sie odkrecało, to nie tylko moja opinia fk na koni, pszendza tez sie tego pozbył (fk na koni). Jak słysze taką opinie na forum o gt cupline, oczywiscie pewnie jeżdzisz na jakims kicie -60 z odzysku z allegro i jestes mega zorientowany co jest co.

POLECAM GT CUP LINE, łysy strzelno w swoich mk1 białym i zielonym maja ( czesciowo mieli bo biały sprzedany) tez gwinty gt cupa i są mega zadowoleni. Jak ktos jeździ na codzień tymbardziej polecam. poozdro


Offline
 Profil    5915471
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
wiem każdy chwali to co ma!miałem w dwóch autach gt cupline przód sie 3mał naprawde ok ale tył sie posypał moment o wiele za szybko a był nowy!!!!!!mom zdaniem ten zawias jest naprawde ok jeżeli auto mamy na zloty i jako drugie autko bo do tuczenia na codzien lepiej poszukac czegoś innego!wiem jakie mamy u nas drogi i dlatego Tomkowi proponuje coś innego!!
kolego Chęcik, umnie w aucie mam ciente sprenżyny boshem o 2 zwoje i nawinientego węża gomowego na sprenżyny coby było bardziej sztywno....więc nawet niewiem co to jest kit z odzysku! :smutny:



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 30 Lis, 2007
Posty: 129
Skąd: Brzesko
:) ;) wlasnei o ile dobrze wiem do gtcup line to dawny supersport? czy sie myle?

a powiedzcie mi czy to prawda ze gwint jest duzo twardszy od kitu?
bo na allegro kit - 40 Gt Cup.. za 600 nowke kupie :)
czy to cos warte? :ok:



_________________
jest gleba:) sa nowe koła na nast sezon :) przymiarka str 5 ! zapraszam !!
viewtopic.php?t=26287
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
o gwincie gt cupline powiem ci tyle bo kolega DVW z krakowa ma w swoim mk1 cabrio takowy i jest naprawde betonowo!ale kit z tego co miałem w dwóch autach to przód był taki powiedziałbym średni a tył naprawde lipa miękki! a z tego co wiem to GT cupline to jest odłam supersporta, nikt ci niepowie co lepsze czy ss czy gt bo jest tyle oponi co tych zawieszeń ale słyszałem więcej pochlebnych opini na temat gt cupline niż o ss..



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Gru, 2004
Posty: 625
Skąd: Inowroclaw
Gadu-Gadu: 5915471
Auto: jetta mk2
kita nie miałem więc sie nie wypowiadam ale gwinta polecam. Kumplowi wylał sie niedawno jakze trwały ponoc koni z reg tward. Moge wymienic duzo innych przypadków wylania gwintów u nas w pl uznanych za markowe, kupione za 900 czy za 1000 zl na allegro. Pamiętajmy ze wszystko sie u nas kula za 1 tys za komplet gwintu, ja wolalbym nowy gt cup line taki jak jest dzisiiaj w ogłoszeniu niz kupic na allegro gwint fk , jedna tuleja dorobiona , nic nie cieknie, wystarrrczy go wyczyscic a później lipa jak przychodzi do chaty kupa 12 letniego złomu, nakrętki zapieczone a 1 lub 2 amory wylane. Polskie realia to wydanie 1 tys zł na gwint. U nas wszyscy sie jaraja fk gwintem niebieskim. W niemcowni to jest uwazane za szit a jedyny zawias dla nich zawias to KW.


Offline
 Profil    5915471
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 30 Lis, 2007
Posty: 129
Skąd: Brzesko
no tak.. nawet na aukcjach aut posadzonych wszedzie pisza ze na KW siedzi furka...
cholera no 1200 na zawias to cholernie duzo jak dla mnie :( ale fajnei by bylo gwinta miec w takim razie...

czyli taki kit zólty z allegro jak poniezj GT warto kupic! ??
a tak na marginesie... mam teraz amorki bilsteina maja po 76 % czy moze do nich kupic same springi?-40/-35 ? oczywiscie nowe !? jak to sie ma w jezdzie? powiem ze duzo jezdze i czesto po naszych łatanyc drogach:(
sa rozne opinie- jedni polecaja inni odradzaja ...
poniezej dwie aukcje: kit i same springi..
http://moto.allegro.pl/item287922367_sp ... 40_40.html
http://moto.allegro.pl/item289948684_za ... pline.html
ps. kit jest do MK II ale maja tez taki sam do mk III


acha.. zalezy mi raczej na tym by miekko bylo.. bo alu jak narazie 15 zostaja wiec nie bedzie nic obcierac nigdzie..a nie chce betony bo mi plaby wyleca :)


Ostatnio edytowany przez djtomek, Śro 02 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
jest gleba:) sa nowe koła na nast sezon :) przymiarka str 5 ! zapraszam !!
viewtopic.php?t=26287
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
tomek z tego co wiedze po twoich wymaganiach to takie springi -40 do tych amorków to będzie coś co spełni chyba twoje oczekiwania bo niebędzie bardzo nisko,koszt też niewielki i komfort zostanie po części zachowany na samych springach!jedyna wada to że amorki ci szybciej polecą ale coś za coś ;)



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 30 Lis, 2007
Posty: 129
Skąd: Brzesko
hmmm a co znaczysz szybciej??? o ile szybciej niz na oryginalnym zawiasie gti ? no i pytanie o bezpieczenstwo? czy jest wielkie ryzyko ze ta krotsza sprezyna na oryginalnym amorku cos sie przekreci albo cos?



_________________
jest gleba:) sa nowe koła na nast sezon :) przymiarka str 5 ! zapraszam !!
viewtopic.php?t=26287
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
szybciej sie zużywja amory przy takich sprężynach -40 bo amortyzator ma już skrócony skok pracy i pracuje nie w takim zakresie jak powienien ale napewno niemożna powiedzieć że jak założysz te -40 to za miesiąć sie amory wykończą.. dużo zależy też od ciebie jak będziesz jeżdził ja np kupiłem używany kit zarobiłm nim za rok 30tyś i na przeglądzie wykazały mi 85% sprawnośći coooo tyle że tył wymieniałem bo był wylany jak kupiłem... jak kupisz same springi to nic nietracisz też bo zawsze możesz sportowe amorki wsadzić i będziesz miał kompletny kit ale decyzja należy do ciebie :)



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 30 Lis, 2007
Posty: 129
Skąd: Brzesko
:) no to jak na teraz jestem chyba na tak ze same springi..... :) ale szkoda ze nie mam mozliwosci nizej go dac... tak jak w Twoim GTD ... :( no coz ale dobre i -40 :)



_________________
jest gleba:) sa nowe koła na nast sezon :) przymiarka str 5 ! zapraszam !!
viewtopic.php?t=26287
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 23 Sie, 2007
Posty: 8
Skąd: Toruń
a co mi radzicie koledzy.mam sprężyny KW,przód -60,tył -40 i zastanawiam się jakie amorki kupić:czy GT cupline,czy może Kayaba,a może któryś z was jeździ na takim zestawie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
*daniel* napisał(a):
szybciej sie zużywja amory przy takich sprężynach -40 bo amortyzator


sie usmialem . Wiesz dlaczego pokazalo ci 85% sprawnosci ??Poniewaz amory na krotszych , twardszych sprezynach nie psuja sie szybciej. Pracuja na krotszym skoku , to fakt , ale krotszy skok= mniejsze zuzycie



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
chyba się nierozumieliśmy..bo chodziło mi o zwykłe seryjne amory plus sportowe springi które chce zakupić kolega!a ja mam u siebie kit więc niemożna jednego z drugim porównywać !!ale koniec off topa



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 6 [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe