Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all VW] pierwsze kroki do profesjonalnego odrestaurowania
PostWysłany: Nie 16 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 08 Wrz, 2007
Posty: 17
Skąd: żychlin - Bydgoszcz
witam mam mk1 i moje pytanko brzmi czy go piaskowac czy nie - mialem to zrobic lecz znajomy lakiernik odradzil mi ten pomysl - ja jednak chce aby cala moja praca była robiona profesjonalnie... wiec co zrobic bo przez piaskowanie oczyszcze cala karoserie nawet w najmniej dostepnych zakamarkach - a jesli juz wypiaskuje to czym najpierw pomalowac itd - jakie kolejne etapy przygotowania budy - nie interesuja mnie pólsrodki tylko to co najlepsze.... dzieki za pomoc i prosze o linki i podobne rzeczy....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Wrz, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
tylko piaskowanie - nic nie wytepi lepiej rdzy i innych takich niz silny strumien piasku a dodatkowo ujawni wszelkie slabe punkty samochodu,odrazu bedzie widac gdzie jest kiepska (cienka)blacha i bedzie odrazu wiadomo co do wymiany,nic nie zastapi piaskowania,pamietac tylko trzeba o tym zeby byla idealna pogoda - nawet najmniejsza wilgoc spowoduje wyjscie korozji (nawet nie widocznej a efekty szybko wyjda po malowaniu) - najlepiej niech odrazu pomaluja auto podkladem - niestety nie moge polecic zadnego gdzyz nie jestem lakiernikiem ale z tego co slyszalem to polecaja podklad epoksydowy , jest jeszcze jeden ale nie pamietam nawet nazwy



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Wrz, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Sie, 2005
Posty: 908
Skąd: Jarocin VWlkp
Gadu-Gadu: 0
piaskowanie ma wady i zalety. zalety praktycznie wszystkie wymienil krzyh. wady to przede wszystkim zmniejszenie grubosci blachy, naruszenie oryginalnej powloki lakierniczej a co za tym idzie, jezeli nieumiejetnie zakonserwowane, mozna sie bedzie spodziewac korozji w bardzo krotkim czasie przez to ze od razu po wypiaskowaniu blacha zaczyna sie utleniac. jezeli oryginalny lakier jest w niezlym stanie to nie ma sensu go zdejmowac bo jezeli wytrzymal ponad 20 lat to wytrzyma jeszcze troche. po wypiaskowaniu najlepiej zakonserwowac blache srodkiem do konserwacji metalu, a potem dopiero malowac podkladem. bo wiadomo, w mk1 blacha nie byla cynkowana...



_________________
[golfmk3cabby]
I :serce: Speedbumps
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Wrz, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
kolanek napisał(a):
wady to przede wszystkim zmniejszenie grubosci blachy


to zalezy czym sie piaskuje - w obecnych czasach uzywa sie łupin orzechów - w zadnym stopniu nie uszkadza blachy a lakier i rdze jak najbardziej , sa tez inne srodki jak szklo,plastik i jeszcze pare innych,szanujace sie zaklady juz od dluzszego czasu juz nie uzywaja tradycyjnego piasku



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 08 Wrz, 2007
Posty: 17
Skąd: żychlin - Bydgoszcz
Witam dowiadywałem sie o to piaskowanie i dostałem taką odpowiedz:

cena ok1800zł. Jeśli podkład ma być reaktywny plus 200zł

duzo to czy nie ??? nie wiem ???

a mam jeszcze pytanko do was gdzie moga piaskowac wlasnie tymi lupinami orzechow - tylko zeby piaskowali cale samochody bo gro osob ktore sie oglasza ma mozliwosc piaskowania tylko malych poszczegolnych rzeczy

Najlepiej jesli warszaty byly by w woj łodzkim i warszawskim mieszkam pod Kutnem - centralna Polska


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
-== BROKER ==- napisał(a):
cena ok1800zł. Jeśli podkład ma być reaktywny plus 200zł


Za taką kasę to ja przyjadę do Ciebie po samochód, załatwię Ci piaskowanie, pomalowanie podkładem i jeszcze odwiozę niee niee :P

za 500 zł możesz mieć to wszystko, naturalnie musisz majstra dopilnować, zeby byle jak roboty nie odwalił



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 19 Sie, 2007
Posty: 989
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk3,mk2,mk1 cab,audi A5
no wiec jak autko bedzie juz wypiaskowane;moja rada jest taka;
firma U-pol 2 lata temu wprowadzila na rynek nowy srodek z przeznaczeniem na rynek amerykanski do samochodow 4&4pick up,mial on chronic czesc bagazowa(pake)przed rdza,uszkodzeniami mechanicznymi,wysokimi temperaturami,jest wodoodporny idzwiekochlonny,nosi on nazwe RAPTOR u nas dostepny raczej tylko na zamuwienie u dystrybutora U-pol.Raptor naklada sie takim samym pistoletem jak tradycyjny srodek do konserwacji(baranek)z ta tylko roznica,ze dodaje sie utwardzacza ;) sprzedawany w komplecie 4 puszki raptora i 1 utwardzacza,super sprawa.
Przed nalozeniem tego srodka proponowalbym na gola blache ETCH PRIMER,czyli podklad na goly metal,rowniez firmy U-pol nie daje sie go za grubo,on ma za zadanie zabespieczyc izwiekszyc przyczepnosc pod RAPTOR,dostepny w spreju i litrowych puszkach.
Raptor kosztuje okolo 80 euro za 4+1 a Etch za 450 ml okolo25 euro,nie jest to moze tanio,ale jak to zrobisz to zapomnij o rdzy. :ok:
pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 08 Wrz, 2007
Posty: 17
Skąd: żychlin - Bydgoszcz
A masz jakies namiary bo szukajac w necie znalazlem tylko kontakt do U POL-u ale w Londynie i w USA i ile tego mam zamawiac zeby do mk1 starczylo spokojnie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Wrz, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 19 Sie, 2007
Posty: 989
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk3,mk2,mk1 cab,audi A5
nie znam zadnych numerow telefonow do przedstawicieli w polsce,ale znam goscia ktory pracowal dla U-pola w zeszlym roku,poprosze go o odswiezenie kontaktow i zobacze co sie da zrobic ;) bede z nim rozmawial w piatek.Pozdrawiam

[ Dodano: Pią 21 Wrz, 2007 ]
witam,udalo mi sie zdobyc nr. telefonu jest to prawdopodobnie filia w gdansku 583033178


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 23 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 08 Wrz, 2007
Posty: 17
Skąd: żychlin - Bydgoszcz
witam wyszło na to ze sam kupuje pistolet do piaskowania sprezarke mam wiec coz ... :-))) moje pytanko brzmi czy korund bedzie odpowiedni do wypiaskowania golfika oczywiscie nie calego tylko miejsc trudno dostepnych ramy i spodu....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 04 Paź, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
lakiernik napisał(a):
no wiec jak autko bedzie juz wypiaskowane;moja rada jest taka;
firma U-pol 2 lata temu wprowadzila na rynek nowy srodek z przeznaczeniem na rynek amerykanski do samochodow 4&4pick up,mial on chronic czesc bagazowa(pake)przed rdza,uszkodzeniami mechanicznymi,wysokimi temperaturami,jest wodoodporny idzwiekochlonny,nosi on nazwe RAPTOR u nas dostepny raczej tylko na zamuwienie u dystrybutora U-pol.Raptor naklada sie takim samym pistoletem jak tradycyjny srodek do konserwacji(baranek)z ta tylko roznica,ze dodaje sie utwardzacza ;) sprzedawany w komplecie 4 puszki raptora i 1 utwardzacza,super sprawa.
Przed nalozeniem tego srodka proponowalbym na gola blache ETCH PRIMER,czyli podklad na goly metal,rowniez firmy U-pol nie daje sie go za grubo,on ma za zadanie zabespieczyc izwiekszyc przyczepnosc pod RAPTOR,dostepny w spreju i litrowych puszkach.
Raptor kosztuje okolo 80 euro za 4+1 a Etch za 450 ml okolo25 euro,nie jest to moze tanio,ale jak to zrobisz to zapomnij o rdzy. :ok:
pozdrawiam



wow... po raz kolejny zadziwiasz.... widac ze znasz sie na rzeczy..... kolejna dobra porada



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [all VW] pierwsze kroki do profesjonalnego odrestaurowan
PostWysłany: Nie 05 Maj, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Maj, 2013
Posty: 1
Skąd: SJZ
Gadu-Gadu: 995626
Auto: mazda323
Wybaczcie że odświeżam czyjś temat
Wie ktoś przypadkiem gdzie w Polsce na dzień dzisiejszy idzie dostać owy baranek U-POL RAPTOR ?
Choćby namiary na dystrybutorów.
Bardzo mi na nim zależy


Offline
 Profil    995626
 
 Temat postu: Re: [all VW] pierwsze kroki do profesjonalnego odrestaurowan
PostWysłany: Pon 06 Maj, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
napisz do uzytkowania duzy_przemo on sprzedaje raptora


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [all VW] pierwsze kroki do profesjonalnego odrestaurowan
PostWysłany: Czw 23 Maj, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 24 Lip, 2010
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Co byś nie robił jak będziesz jeździł w wilgoci, deszczu czy zimie to wszystko szlag trafi....

Nie zrobisz nigdy takiej konserwacji jak jest w oryginale.... przede wszystkim podkład przygotowanie blachy, wytrawianie itp w kąpielach, po drugie podkład nie natryskiwany na mokro tylko kładziony elektrolitycznie, nie chdozi tu o galwanizacje, ostatecznie środek ochrony podwozia.. poliuretan natryskiwany mechanicznie, jest super na mniej więcej okres gwarancji budy, później pęka wchodzi korozja....

dlaczego mk2 dłuzej wytrzymuje niz mk3? proste.. pobawcie się przy blacharce przy dwóch autach to zobaczycie jak zdrowsze i te gorsze partie konserwacji trzymają się budy..... przy mk2 ciężko cokolwiek ruszyć nawet dłutem i młotkiem..... zaś mk3... nie dość że auto młodsze to konserwacja odchodzi sobie nawet jak się dobrze przyłożysz szpachelką, nie wspominając już o pękaniu tejże i tego że jest jej po prostu w newralgicznych miejscach mniej - powód -> EKOLOGIA

piaskować możesz piaskiem, uważaj na duże powierzchnie i ciśnienie bo potrafi powyginać.. nie piaskuj w jednym miejscu aż wypiaskujesz, tylko obierz sobie jakieś miejsce i piaskuj kołami czy tam zygzakami cały czas przesuwając strumień aż wypiaskujesz dany element, sprawdzaj temperaturę ręką... budę powinieneś powolutku piaskować od 2 do 4 barów...

nie wiem jaki tam masz kompresor ale bez conajmniej 700L na minutę się nie porywaj, jeśli kupiłeś pistolet z dolnym zbiornikiem to będize dobry na zaprawki, na większe piaskowanie na pewno nie... i tak jak ci już napisali, nie piaskuj miejsc na 100% zdrowych, oczywiście sprawdzaj podejrzane miejsca na konserwacji, niekiedy pęknięcie przechodzi do blachy niekiedy nie, wtedy raczej zostaw bo to co zrobiła fabryka i się trzyma tego nie poprawisz jedynie pogorszysz....

Upol raptor zaś to nic innego jak zwykły baranek z utwardzaczem, nalejesz do zwykłego baranka utwardzacza 2k i to samo będzie.... i za 300 zeta masz ile tam 4L... jak ty chcesz tym auto zrobic....

zresztą nie mój cyrk....



_________________
Zapraszam na www.hondacx500.cba.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all VW] pierwsze kroki do profesjonalnego odrestaurowan
PostWysłany: Pią 24 Maj, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 02 Mar, 2006
Posty: 515
Skąd: Wielkopolska
Gadu-Gadu: 0
Auto: BMW e91
MK I GTI
cbr1000RR
vlx600 bobber
na podwoziu mk1 jest tyle konserwacji że piaskować jest ciężko, czyściwo dosłownie wbija się w konserwację i tyle, bardziej sprawdza się opalarka lub palnik i zaostrzona szpachelka, jeśli chodzi o nadwozie to chyba nie ma sensu lepiej szlifierka - tzw bączek i zjechać delikatnie lakier do podkładu, jak na podkładzie nie będzie nic widać to blacha pod spodem jest ok. Są różne szkoły ale co seryjne zabezpieczenie i podkład to seryjne i ciężko poprawić fabrykę nawet po 20 latach. Sam zdzierałem do blachy i tak jak na podłodze, która była zakonserwowana epoksydem, barankiem i masą na pędzel jest ok to buda po jakimś czasie w epoksydzie bez lakieru zaczęła robić się ruda . . .



_________________
Mk1 GTi by ElemenT , zapraszam :
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=67909&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe