MODEL: jetta mk2 CL
SILNIK:1.6 benzyna na elktronicznym gaźniku + LPG
MOC: 70KM
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: kit -70/60 powertech/supersport/h&R
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: poszerzana stal 8x14 w czranym macie, opony 185/50/14 yokohama A520
NADWOZIE: seria
WNETRZE: seria, beżowa tapicerka i brązowe plastiki
AUDIO: oldschool radio grundig na dwie gałki + dwa oryginalne głośniki w desce rozdzielczej
PLANY: jakieś są, ale nie mogę przesadzą bo to ma być auto na codzień, napewno z czsame wszystkie je poznacie sledzac dalszy opis mojej jetty
to tak jette zanabylem 18 czerwca 2007...
wygladala tak:


historia auta:
1 wlasciciel w Niemcech rocznik 1957, do 01.2005, ks.serwisowa 120 tys km przebiegu
1 wlascicielka w Polsce przebieg 177 tys km obecnie, zaraz po sprowadzeniu założone LPG z butla w kole
czyli jestem 3 włascicilem od nowości
karoseria oryginal oprocz drzwi kierowcy i pasazera, prawdopobnie ktos je wymienil na nowszego typu bez dzielonej szyby, moze tez z ktorejs strony byl bity, ale tylnie drzwi oryginal sa
zmiany na dziendobry juz dokonane
- 3dni po zakupie wymiana rozrzadu, pasek klinowy, filtry, olej, klocki przod, pompa hamulcowa, wezyki hamulcowe przy przednich kolach, sprawdzenie szczek z tylu(sa ok) i odpowietrzenie calego ukladu hamulcowego
- pozbycie sie spojlerka z tylnej klapy bo nie mogelm na niego patrzyc ( nowa klapa sie juz maluje w Kaliszu - dzieki Kolarz), oraz wywalilem nakladki na pedaly z napisem TYPE-R
- wywalenie tylnej polki jakiejs nie oryginalnej (tak samo w Kaliszu na mnie czeka oryginal)
- wymiana zawiasu ( nie obylo sie bez uszkodzen moje twarzy, zreszta kilka osob o tym czytalo napewno), zawais amory i springi powertech przod -60mm obciete o 0,5 zwoju, tyl amory seria tymczasowo plus springi H&R -40mm, ale jak widac przez gaz i kufer tyl siadl rowno z przodem
-montaz oldschoolowego radia grundig na 2 galki
graty ktore czekaja na zalozenie
kiera drewno raid
whitewellsy na oponki
kapsle chrom z golfa mk1
i fota jak to wyglada na stalaku, tylko stalak jak narzie w wersji rost
a tak poza tym zostaje jeszcze wymiana licznika, bo chlopak tej babki od ktorej kupilem auto sie do niego dopadl i zapodal biale tarcze zegarow ( wyzej opisany spojlerek z tylnej klapy i nakladki na pedaly to tez pewno jego dzielo )
naarzie mam tylko takie fotki, jak wyglada po wstepnych zabiegach upiekszjacych

20 lipca 2007
chyba zmieni sie opcja kol jednak, dzisiaj zlaozylem 13stki i to jest cos dla mnie...
gleba i male kolka musza byc
fotka obu moich VWejow
i z mk2 kolegi
i jeszcze sama jetta
teraz mam dylemat co zrobic z whitewelssami ktore nabylem
23 lipca 2007
fotka z przymiarki BBSow RS2 kolegi
24 lipca 2007
no to wyczyscilem srodek na Blasen i wkoncu dodam fotki srodeczka
i nowa kiera wreszcie zawitala
31 lipca 2007
tuning na zlocie Blasen jak mi Kolarz dowiózł maskę
a tu stara maska szukała nabywcy na zlocie
16 sierpnia 2007
amorki na tyl supersporta wkoncu zamiast serii zawitaly, od razu sie lepiej jedzi
19 listopada 2007
że tak powiem maly odkop mojego tematu
nie, zeby nic sie przy jettcie nie dzialo, ale wiecie auto na codzien, duzo rzeczy mechanicznych sie zrobilo w miedzyczasie i nadazyla sie dosc dobra propozycja kupna kol, po przeliczeniu ile na co trezba wydac to stwierdzilem, ze biore...
wiec nabylem stal 8x14 poszerzona z 6x14 et38, wiec na szerokosc powinno byc optymalnie, maly dystans na tyle bedzie i powinno byc dobrze
oponki jak narazie beda 185/50/14 bo akurat mam, dzieki P3emob, moze pozniej rozmiar sie zmini, ale to sie zobaczy...
oczywiscie obecnie to auto na zimowkach smiga, ale jak bedzie pogoda to chyba zaloze sobie dla przymiarki...
jak co dam fotki
9 grudnia 2007






20 grudnia 2007
przymiarka takich tam kolek

6 luty 2008
bag
stalowki wkoncu pozbyly sie czerwonych paskow z rantow
kilka prospektow przybylo
apteczka z ekpoki z full wyposazeniem z epoki
halogen Lucas, byl polerowany zostal pomalowany an czarno
docelowa ma byc zprzodu kolo tablicy pod zderzakiem, ale zobaczymy jak to bedzie wygladac
11 luty 2008
graty na aucie


i takie krotkie nagranie dzwieku nowego wydechu na jednym tlumiku(robic glosno)
http://pl.youtube.com/watch?v=UpS8nvZS4cQ
18 luty 2008
wkoncu sie zebralem i poszedlem do garazu obejrzec dokladnie jette, bo jakos sily na to ie mailem, nie chcailem sie denerwowac...
to tak:
przod(zagiety blotnik,masak minimalnie obdrapana,zderzak porysowany,kierunek wjechal do srodka,grill polegl pekniecie + ulamanie 4 mocowan, nawet znaczek VW pekl, lampa ma pekniete jkedno mcowanie, pas przedni ejst zagiety i maski nie idzie otworzyc poza tym na dole sie rozjechal pas od blotnika,pekl plastik prowadzacy powietrze na chlodnice)






to teraz tyl tu jest gorzej
zaczne od prawej strony, caly tyl przesunal sie troche w lewo pod wplywem strzalu, mozna zobaczyc jaka sie szpara zrobila w drzwiach tyl i jak klapa bagaznika jets ulozona


z lewej gdzie byl glowny strzal to tak, zderzka caly wjechal w pas tylni, mocowanie do podloznicy sie zlozylo, pas jest zdeformowany,prawy tylni blotnik caly pognieciony, wjechal pod drzwi tyl co widac, a tylnie drzwi sie dosunely do przednich i prawie szpary nie am wogole






9 marca 2008
jetta gotowa do sezonu, po prostowaniu na ramie, pozostalo jeszcze wyklepac tylni blotnik...





30 marca 2008
nudzilo mi sie dzisiaj

20 kwietnia 2008
jakos dojechalem do rothenburga na rozklekotanej skrzyni
na miejscu jetta sluzyla jako sauno-suszarka, bo przez deszcz padajacy prawie non stop wszyscy przychodzili sie suszyc, bo co chwiel dorzucalem do pieca
tak to wygladalo w DE


wielkie sprzatanie po zlocie
wywalanie wszystkie z auta i czyszczenie, bo w srodku bylo tyle trawy przywiezionej z Niemiec ze koniec
no i myjka dwoch z trzech VWejow w rodzinie
