Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 6 [ 89 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Gru, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Gru, 2005
Posty: 3
Skąd: Radom
..Witam - moj Golf to MKII GTi WolfsburgEdition - mam na pokładzie MFA ale - no własnie - nie działa mi cześć kontrolek (kontrolka kierunków,cisnienia oleju, kontrokla cieczy chłodzącej, obrotomierz) a wyswietlacze MFA pokazuje tylko godzine - wyjołem zegary, sprawdziłem kostki i all jest podpiete :( ..Nadal nic nie działa - HELP :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 22 Gru, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Gru, 2005
Posty: 1
Skąd: Małopolska
Mam pytanie czy w ASO występują jako części zamienne lub można je sprowadzić emblematy GTI na wąskie listwy drzwi do MkII oraz Wolfsburg Edition na błotniki i jaka by była ewentualnie ich cena? jamajama


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Gru, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 27 Lip, 2005
Posty: 4
Skąd: małopolska
Rzycze wam wsztkim durzo pomsłuw na jeszcze leprze tuningowanie waszych fur na te świeta i kabony.

moje ptanie brzmi takie czy ma pan LordKris ma jakieś programy serwisowe do wv a czy jest jakaś morzliwości tego ścignoci od pana albo jakieś linki do ściogniecia takiego programu.


z gury dzienkuje za odpowiedzi i przepraszam za moje pismo :o :o :o


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 28 Gru, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 28 Gru, 2005
Posty: 1
Cos takiego samego do WV PASSATA z 97r z sil 1.8 20V wersja limousinebym prosil w miare mozliwosci.
Slyszalem, ze jesli komputer wyswietla inspekcje, to rownoczesnie tez obniza moc silnika, prawda to?

LordKris napisał(a):
Specjalnie dla radek GT3 - opis

Kasowanie inspekcji na desce: VW GOLF 3
Na desce mamy 2 przyciski - nazwijmy je lewy i prawy (tak naprawde to trzy bo ten po prawej stronie jest podwójny - górny i dolny).

Aby wykasować inspekcje musisz:
1 - wcisnąć lewy przycisk i trzymając go musisz włączyć i wyłączyć zapłon
2 - deska jest w tej chwili w trybie serwisowym
3 - naciskając lewy przycisk przeskakujesz pomiędzy: OEL; IN01; IN02
4 - wybierasz pozycję która Cię wkurza i przytrzymujesz przycis prawy dolny tak długo aż pokażą się kreski - - - -
5 - włączasz zapłon i czekasz aż deska sama przeskoczy na kilometry
6 - wyłączasz zapłon i włączasz ponownie aby upewnić się że już nie ma komunikatu.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 13 Sty, 2006
Posty: 1
Może to dziwne ale nie wiem jak wyłączyć klimatyzację w passacie VR6 B4(climatronic), przyciśnięcie przycisku OFF powoduje całkowite wyłączenie systemu nawiewu. W passatach B5 jest przycisk ECON który powoduje wyłączenie sprężarki klimy a nawiew i ogrzewanie działa dalej i właśnie o to mi chodzi.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Maj, 2004
Posty: 1
Tomek- E-g napisał(a):
dzieki za odpowiedz....( której oczywiscie nie otrzymałem ) :[

tak ma być własnie wykasowałeś wszystki komunikaty o przegladzie.teraz powinno się pokazywąc tylko in00 czyli wszystko ok


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 2
witam mam pytanko czy mozna zamontowac halogeny oryginalne do golfa 3 jezeli i ch nie było w standardzie?? co trzeba zrobic no haligeny bym wsadził tam gdzie sa te zaslepki < blendy> trzeba miec ten przełacznik od swiateł tan na dwa czyli halogeny p przeciwmgielne do siebie i w zwiazku z tym czy to bedzie działac tak jak przedstawiłem czy trzeba jeszcze zastosowac jakies przeróbki????


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 23 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 2
to jak podpowie mi ktos????? HELP


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 26 Mar, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 26 Mar, 2006
Posty: 1
Skąd: Podlasie
fachowa pomoc :ok:


Ostatnio edytowany przez Mrwi, Nie 26 Mar, 2006, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 26 Mar, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 26 Mar, 2006
Posty: 2
Witam!! jak zdemontowac skrzynie biegow w golfie IV bo nie wiem od czego zaczac!!! nie chodzi o naprawe a wymontowanie i pospawanie nadpeknietego dna obudowy... pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Nawiew
PostWysłany: Śro 29 Mar, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 29 Mar, 2006
Posty: 1
Skąd: Wodzisław Śląski
mam problem otóż kiedy uruchomię nawiew na szybę przednią, po jakimś czasie widać że prawa (od pasażera) strona szyby odparowywuje a lewa dalej jest zaparowana tak jak by wogóle nie wiało powietrze na nią co można zrobić i jak sprawdzić co jest.

inne pytanie dotyczy kontroli nawiewu mimo iz są 4 opcje nie moge przekręcić pokrętła na nawiew spod deski rozdzielczej na nogi, rozbierałem pokrętło i mimo to nic nie wiem co jest.

kolejne pytanie zmieniałem jakiś czas temu pasek klinowy rolke itp. wszystko ładnie pieknie ale piszczy, pojechałem do mechanika zapiął go bardziej, ale dalej piszczy znów pojechałem do mechanika stwierdził ze potrzebna jest osłona na silnik albo na sam pasek by bród i piach nie powodował ślizgania się paska, czy to pomoże ?

Golf III, 1.6, klimatyzacja (informacja z powodu nawiewu)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 31 Mar, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 26 Mar, 2006
Posty: 2
siema jaki jest rozmiar klucza-gwiazdki, ktorym sie odkreca przegubu w golfie 4?? :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: cóz to takiego...
PostWysłany: Nie 16 Kwi, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 21 Sty, 2006
Posty: 2
witam,posiadam golfaVI z 2003 roku 1.9 TDI 74 KW ATD
mam dwa pytania;

1. po zapaleniu (auto zimne ) z rury wydechowej jest wyrzucana niewielka ilość wody .. cóż to takiego ,awaria? jesli tak to czego ,a płynu nie ubywa ze zbiorniczka

2.miga mi kontrolka hamulca ręcznego i brak jakiego kolwiek komunikatu (trzy dzwieki wcześniej),płynu jest max, czujnik przy ręcznym działa..
dzieki


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Kwi, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Lut, 2006
Posty: 2
Skąd: Starogard
Witam wszystkich.
Mam nadzieje ze nitk sie nie orazi jesli porusze temat o troche innej marce niz VW.W sumie jest to bratnia marka Vw. A wiec zakupilem nie dawno Seata Ibize z 95 roku 1.9 TD.Z samochodem jest wszysko ok ale predkosciomierz nie dzialal i postanowilem go wymienic na inny.Zakupilem taki na allegro.Na bank jest sprawny bo srawdzalem w innym aucie ale u mnie nie dziala teraz obrotomierz i wariuja kontrolkI.Dodam ze zakupiony licznik ma elektroniczny wyswietlacz km jak i godziny.Stary mial tylko elek. godzine a km analogowe.Nie wiem co teraz mam zrobic.Wiem ze napewno dziala bo sprawdzalem w MK III i jest ok.Wychodzi na to ze trzeba pozmieniac polozenie kabli we wtyczce ale czy to bedzie dzialalo i czy jest warte tego???Potrzebowalbm schemat elektryczny PINOUT licznika z MK III jak i z Seata Ibizy z roku 95.Jesli ktos Posiada takie schematy lu schemat ktoregos z w/w aut to bylbym wdzieczny za przeslanie.A moze zna ktos jakies inne rozwiazanie???


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Kwi, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Lut, 2006
Posty: 2
Skąd: Starogard
vauer6 napisał(a):
Witam.Mam takie pytanko odnosnie ukladu dodatkowego obiegu plynu chlodz.pompka elektryczna.Jest to golf III 2.8 vr6 AAA,1992 rok,skrzynia manual,vin nie podaje poniewaz robilem swap.Konkretnie chodzi mi o to jak i kiedy jest sterowana to pompka i kiedy ma pracowac? Wiem ze do tego jest sterownik przy lewym McPhersonie(cos jak automat grzania swiec zarowych).Auto do swapu jezdzilo we francji,czyli upal,od poczatku ten silniczek nie byl podlaczony a ten modul przegnity,ale auto jezdzilo i nie przegrzewalo sie.Ja teraz tez cale lato jezdzilem i nic,temp wody na wsk.pokazuje dziwnie malo bo max 75 st.C.Oleju natomiast w normie czyli na razie max to bylo99.
Podejrzewam ze jest tam wsadzony tzw.sportowy term.i wlacznik went.
Pytam bo niby jest ok ale nie trzyma mi poziomu plynu chlodz.Zawsze jest ciut ponizej min.i na zbiorniczku zawsze swiezy lekki wyciek.No i woda jest goraca,nie jest to na pewno 75stop.Chcialbym doprowadzic to do porzadku.
Prosze o info,zarazem z gory dziekuje i pozdrawiam.


Wymiana termostatu powinna pomoc :ok:


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 6 [ 89 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe