Witam! Audi sprowadzone z DE kupiony od prywatnej osoby nie Turasa, książka serwisowa prowadzona do samego końca.
MODEL: Audi A4 99 Lift
SILNIK: 1.8Turbo 20v
MOC: 110/150km
MODY POD MASKA bloo off + Virus 194,1km 310,9nm, KPLSprzęgło AJL, świecew NGK pfr7q
ZAWIESZENIE: 1BE sportowe zawieszenie / wstrząs absorpcji
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: Obręcz koła ze stopów lekkich 7 jx16h2 et45
NADWOZIE: Seria
WNETRZE: Climatron, wspomaganie, regulowana kolumna kierownicza w 2 płaszczyznach, immo, 3 ramienna skórzana kierownica S4, wykończenia drewnem, pełen FIS, tempomat, ele szyby 4x + domykanie z kluczyka, ele podgrzewane i sferyczne lusterka, kluczyk scyzoryk + centalny i bagażnik pilot, 4x Airbag, skórzana czarna tapicerka, grzane dupy, elektryczna regulacja lędźwia, przednie siedzenie regulowane w dwóch płaszczyznach + pasażera tak samo, skórzany podłokietnik, dzielona kanapa tylna + podłokietnik, ESP, ABS
AUDIO: Radio Audi Concert 8 głośników system Boss + 6CD zmieniarka
Plany: Za dwa dni jedziemy do WST Grudziądz i zakładamy Blo Off properfekt II może wpadnie jakić Fmic + bost zobaczymy co wyjdzie przy rozmowie na ten temat, następnie lecimy na Hamownie i Chip do BRK. Oczywiście na sezon 2014 planuje założyć gwint no i felga jakaś wpadnie, ale już nie 9,5J
Zdjęcia robione kalkulatorem, ale jakiś podgląd jest, ogólnie samochód nadaje się do czyszczenia generalnego łącznie ze środkiem
Byliśmy na Virusie Audi wypluło na serii 147,9 i 242mn po chipie 194,1 km i 310,9nm
żeby było mało wrażeń na powrocie wieśniak wymusił pierwszeństwo i by ratować audi poszedłem poboczem zahaczając lewą stroną o znak uszkadzając interculer i połamane plastiki nadkole błotni, zderzak po czym auto straciło na mocy, jedno nas uratowało nie jechaliśmy szybko inaczej była klęska
Tak żeby nie było że nic się nie dzieje w audiku jutro zmieniamy sprzęgło docisk + dwumas SACHS' by AJL mocniejsze, zakładamy Downpipe + Tip kwas, wkład filtra powietrza KN, filtr paliwa, po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu pompy hamulcowej i sterownika ABS oraz wszelkie podciśnienia na zbrojone, szukamy gwintu i to chyba na tyle mam nadzieje, że do lata zdążę z założeniem Fmic i strojeniem.
No i doszły jeszcze poduszki jedna silnika i jedna skrzyni + przegub wewnętrzny, a i spróbujemy nowości żarówki Philips ColorVision
http://www.philips.pl/index.page i oczekuje na wskaźnik doładowania (bost)