Siemanko

Nazywam sie Andrzej i chciałbym przedstawić wam moje pierwsze autko. Samochód w rodzinie od 8 lat z czego prawie 5 stał. W 2005 roku został sprowadzony indywidualnie przez nas z Niemiec od pierwszego właściciela.
- Marka: Vw
- Model: mk II GL
- Rok produkcji: 1989
- Kolor: LA1Z (sahara beige)
- Pojemność: 1800
- Moc: 90 km
- Silnik: 1.8 rp + automat
- Przebieg: 144 000 km
- Wyposażenie: szyber dach, elektryczne lusterka, elektryczna antena, miękka deska, szerokie zdesie, zielone szyby, szyber dach, lampka w bagazniku, wspomaganie, lampka w schowku, pełna ksiażka serwisowa (prowadzona do 2005 roku ), fotel kierowcy z regulacja wysokości, asymetrycznie dzielona kanapa, miękka wykładzina w bagazniku, czarny sufit, mfa, ori radio

MODYFIKACJE:
- Car Audio: Jakoś gra , zestaw Manty

radio + głosniki (przod zwrotnice tweetery i woofery; tył jakies jajka 5x7 + bass) + ori

w desce
- Felgi: bbs RA 15`
- Opony: nankangi 165/50 i 185/45
- Zawieszenie: Gwint FK vr.2 z regulacja twardośći
- Opis zewnętrzny: dokładka Gti orginał, orginalne halogeny przeciwmgłowe hella (w zderzaku), żółte bańki H4, czarna bra, wydech GTI
- Wnętrze: mfa, czarny sufit, zmiana podswietlenia deski (pomarańczowe), pluszowe kostki, radio schowane w półce na książkę servisową(sterowanie z pilota) ;p
PLANY:
- SWAP na 2.3 v5 + automat
-rozporka przod i tył
-bbs rs albo ronale turbo
-kierownica od mk I gti
-negatyw tył
-clean look silnika
-moze air... pssyyyt ;p
Niestety nie znalazlem fotek po zakupie auta, lecz mam parę jak Gulf dostał sie w moje ręce

Tak było kiedyś




Później było tak

Fotki z manii

2012










Cały sezon 2012









No i obecny stan auta
Niestety ale przez ten sezon miałem mało czasu na "Szerszenia", lecz co nie co się zrobiło.
Po pierwsze sprawy mechaniczne takie jak wymiana wszystkich uszczelek i uszczelniaczy silnika, rozrząd, plan głowicy, olej,filtr oleju i powietrza, brok, osłony przegubów, klocki, tarcze, wymiana króćców wody, chłodnicy, zbiorniczka wyrównawczego, świec, przewodów zap., kopułki, palca, kompletu pasków,tuleje na belce, linek ręcznego, cylinderków, szczek i łożysk tył

to chyba na tyle z mechaniki. Ze wszystkim uporałem się przez zimę

Niestety większość fotek, prawie wszystkie zostały usunięte podczas awarii telefonu

Wiec sorki za jakość ale foty robiłem później cegłą.

Następnie udało mi się dorwać błotnik prawy w idealnie pasujący kolorze. STAN IGŁA

Przyszedł czas na wydech bo oryginalny tłumik miał już dość. Więc przy okazji montażu całego wydechu wywaliłem kata:)

Zakupiłem nowe oponki Nankangi NS 2 165/50 15 i 185/45 15. Później spolerowałem ranty felg i wrzuciłem oponki na nie.

Wakacje się zaczęły wiec trzeba było go troszeczkę wyczyścić i posprzątać

Plus pododawać jakieś pierdółki jak np. podkładki anty włamaniowe, czy znaczki w błotniki (zamiast GL - to wobiki).
Na koniec wpadł gwint FK z regulacja twardości i autko wygląda tak

Fotki będę starał się aktualizować na bieżaco;)
Proszę Was o opinie i pomysły na dalsze mody.
