Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
[mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa
Moderator: ProjektMOD
| Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] |
| bob.r | Temat postu: Re: [mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa |
||||||
Rejestracja: Nie 11 Lip, 2004 Posty: 1012 Skąd: o. Gliwic Gadu-Gadu: 0 Auto: Audi &VW |
|
||||||
|
|
|||||||
| Roni | Temat postu: Re: [mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa |
|||||
Rejestracja: Czw 04 Lis, 2010 Posty: 296 Gadu-Gadu: 7089247 Auto: mk2 F&I,mk2 vr6 jetta IV vr6 usa |
|
|||||
|
|
||||||
| Vw_Seba | Temat postu: Re: [mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa |
||||||
Rejestracja: Wto 13 Mar, 2007 Posty: 43 Skąd: 84-240 Gadu-Gadu: 9153142 Auto: MK3 Cabrio Cllasic Edition |
|
||||||
|
|
|||||||
| _ZaBa_ | Temat postu: Re: [mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa |
||||||
Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008 Posty: 157 Skąd: Lignowy Szlacheckie Gadu-Gadu: 5752869 Auto: Golf Mk1 & Jetta A1 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




. Srokę wypatrzyłem na portalu w DE, opis był krótki ale klarowny, coś w stylu- stan jak na zdjęciach, elementy konstrukcyjne bdb. Środek bdb. Ąuto kompletne. Znajomy z de przedzwonił, Niemiec zapewniał ze wszystko zgadza się w 100% z opisem, szybka zaliczka i auto czekało. Po pewnym czasie znajomy odebrał auto i zwiózł do siebie, stan zgadzał się z opisem telefonicznym. W kwietniu tego roku auto zjechało w końcu do Polski przez ten czas było cały czas garażowane. Historia tego auta wygląda następująco, zjechało z taśmy produkcyjnej w 1977r. Samochód trafił do dilera w Luneburg w 1979r. Pierwsza rejestracja nastąpiła w 1980r. Pierwszym właścicielem był pan (1920r) następnie w 1993r pani (1947r). W 1994r auto zostało wymeldowane i przygotowane do zmiany koloru o czym świadczy żółty podkład. W takim stanie stało w szopie aż do zeszłego roku. Sroka legitymuje się przebiegiem 52.537km i co najważniejsze jest kompletna, a części dostałem nawet nadto . Jeszcze przed przyjazdem sroki był plan na zmianę silnika, ponieważ nie dawałem mu za dużych szans ze względu na tak długi postój, lecz rzeczywistość była inna i silnik zostanie w aucie. Po zalaniu cylindrów i odczekaniu 1 dnia, wał przekręcił się bez żadnego oporu, akumulator na pokład, pierwsze kręcenie w celu opróżnienia cylindrów jest ok, druga próba i nie kreci, rozrusznik rozebrany wyczyszczony działa, iskry brak- kopułka, palec i przerywacz skorodowane, szybkie czyszczenie, iskra jest, ale paliwa dalej brak. Zapchany smok w zbiorniku, czyszczenie, paliwo jest, odpala. Ssanie się wyłącza, auto gaśnie, gaźnik na stół. Tyle syfu nie widziałem jeszcze w gaźniku. Wyczyszczony gaźnik do auta, nowy filierek (poprzedni jeszcze oryginał), nowy olej i filtr bo również był tak skorodowany że kapał z niego olej. Po tych ekscesach auto do dziś chodzi. Jazda próbna wszystko super, silnik żwawy, automacik pracuje jak powinien (olej wygląda w nim jak nowy). Troszkę hamulce zastałe, oczywiście zostało już to usunięte.




























































powodzenia 



























