Witajcie
moja historia z golfem zaczela sie kilka lat temu, kiedys kupilem golfa mkII i wlozylem w niego sporo pracy i pienidzy, srobilem swapa na 2.0 16v ale niestety po jakims czasie buda zaczela pekac, okazalo sie ze cwiara byla zmieniana, dlugo nie czekalem i kupilem kolejnego golfa mkII gti 16v na dosc fajnym wypasie, dlugo sie nim nie nacieszylem...
http://ratownictwo.opole.pl/index.php?o ... d=99999999 ale 3 miesiace po wypadku kupilem kolejnego golfa mkII
oto on :
rok produkcji: 1991
wyposazenie: szyberdach, wspomaganie kierownicy, wzmocnienia w drzwiach przednich,szyby elektryczne,ori centralny zamek + pilot, elektryczna regulacja wysokosci swiatel, lampka w schowku, elektryczne lusterka
Opis samochodu:SILNIK: 1.8 -> 2.8
MOC: 90 -> 176km
MODY POD MASKA: swap na 2.8 lekki clean, stożek
ZAWIESZENIE: kit -80/60?
UKLAD HAMULCOWY: przód 280mm tył tarcze i zaciski z mkIV
KOLA: borbet A 15cali
NADWOZIE: kierunki przednie fift
WNETRZE: elektryka szyb, elektryka lusterek, wspomaganie, Votex, szyberdach
AUDIO: radio kenwood, z przodu system trójdrożny, basy 13 w drzwiach, srednie w desce, tweetry w trójkatach drzwi
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
Swap na 2.8, blacharka w komorze, pomalowanie komory w kolor, dolozona elektryka szyb, elektryka lusterek, centralny ori + pilot, zmienione hamulce, gleba, felgi kierunki z przodu, wygłuszenie podłogi, rozpórka przód góra, tylna belka ze stabilizatorem, wydech 55mm na 2 tłumikach 16v, lotka na tylnej klapie, wsadzenie votexa
PLANY:zawieszenie: , rozporki; przod dol, tyl; gora,
układ hamulcowy: przod tarcze 256 lub 288 tył tarcze na zaciskach z golfa IV -ZROBIONE
wnetrze: elektryczne fotele recaro z rozbitka z przeszytym srodkiem od Fire&Ice, elektryczny szyberdach, komputer pokładowy, moze klima, dodatkowe wskazniki,
audio: byle co, byle cos gralo,
buda;, doprowadzenie do perfekcji, elektryczna antena w blotnik, przednie kierunki dymione,
silnik: swap na 2.8 VR6 - ZROBIONE
-dodatkowa chlodniczka oleju
-kompetny uklad wydechowy z nierdzewki 2,5 cala na 2 ,,pustych'' tlumikach
-clean pod maska
-skrzynia, prawdopodobnie z vr5
Auto zosaje w oryginalnym stanie, bez zadnych tuningow lexusow, krysztali szpijlerow itp itd
Mam nadzieje ze ten bedzie u mnie juz dluzej i moze doprowadze projekt do konca.
Zmiany przeprowadzone:
elektryka szyb, centralny zamek +pilot, brak instalcji gazowej, brak folii na szybach, lotka na tyle, felgi borbet A, konsola Votex, gril na waskim zeberku, gril na 4 lampy, elektryka lusterek, obrysówki w migaczach, swap na vr6, przednie kierunki fift dymione
jednak znalazlem jakies fotki:
kompletowanie gratow:
ori centralny zamek:
kierownica Raida kupiona na gieldzie za 30PLN
:
i takie narazie brzydkie na szybko :
wiazka do eletkrynczych szyb, pierdolki z ASO, Joy elektrycznych luster
rozbiorka:
brobet A
troche rudego:
nowa szyba zielona z ciemnozielonym paskiem o gory
Votex prawie na gotowo, brakuje guzika od szyberachu>
parapety w materiale
elektryka szyb,
miejsce pracy:
nowe fotki golfa
kolektor w trakcie szlifowania:
Dodano: 22:19 18.12.2011 w koncu, kompletny rozrzad i komplet uszczelek, jutro przyjda sruby do glowicy i mozna dzialać z motorem
golf w burdelu:
sam burdel i czesci z 2 passatow i golfa:
prawie rozlozny golfik, gdyby nie jedna poloska silnika juz by nie było:
dopiero po zdjęciu błotnika zobaczyłem jak mało sprężyny pracuje:
i mój śpiący towarzysz, RAMBO
mam nadzieje ze w przyszlym tyg w koncu pojedzie do blacharza i lakiernika.
tarcze przód, tarcze tył, klocki przód, klocki tył, łożyska tył, zestaw regeneracyjny pompy hamulcowej i linki ręcznego:
kolejne części pomalowane:
golfik powrócił
komora:
i lewa podłużnica z wyprofilowanym miejscem na kolo pasowe od vr6:
Dodano: 21:22 31.01.2012 zamówilem tuleje na tylna belke i poduszke silnika
belke tylna zmieniam na taka ze stabilizatorem, dzisiaj psiknalem ja w podklad jutro czarny kolorek na nia pojdzie
dzisiaj chcialem zrzucic sanki i niestety, 2 śruby sie ukręci...
wymienilem pedaly, wycialem dziure a pompke do wysprzeglika
Dodano: 19:57 06.02.2012 pomalo sie cos sklada...
prawie sanki zeszly...
Dodano: 22:47 a i dzisiaj pękła kwota 5tys PLN na swap
dalej juz nie bede liczyl
no dobra, jako ze w TUNINGSZOPIE zimno jak cholera, to wziąłem sobie dzisiaj prace domową:
po rozpakowaniu:
wiazki i zbedne z nich kable:
i to co zostało potrzebne:
tasma do wiazek:
Dodano: 15:29 11.02.2012 tak pomodzilem wiazke ze na lewej podłużnicy nie bedzie ani jednego kabelka, na prawej pojdzie dyskretna wiazka
no to troche o sercu:
główka juz na swoim miejscu
Dodano: 21:10 15.02.2012 co by nie bylo ze sie nic nie dzieje:
-wiazka wentylatorow juz przerobiona, nawet nie wiedzialem ze sa 3 biegi ale zostawilem tylko dwa
troche lutowania dzisiaj bylo z kabelkami
zdjec nie mam bo aparatu zapomnialem
Dodano: 15:33 16.02.2012 dzisiaj chcialem isc tuningowac ale tak mi szope zasypalo ze nie mam jak wejsc
brzydkie foto z kom:
vr wrzucony do golfa, tylko przypadkowo wyrzucilem przednia belke pod silnik na złom i przednia lapa jeszcze wisi w powietrzu, elektryka spieta, zostal wydech, półosie, układ paliwowy, i poskładanie przodu,
foto niebawem
Dodano: 21:47 03.05.2012 foty:
skrzynia spieta, biegi wchodza jak w maselko
i zabawa z kabelkami, kilka kostek zostalo luznych i bedzie dochodzenie do czego one:
Dodano: 15:34 04.05.2012 duperelki do ogarniecia kabli w komorze:
Dodano: 22:50 dzisiejsze upychanie chłodnicy, mialo podejsc P&P ale cos nie podeszlo:
dosc ciasno...
a dzisiaj przyszly: pompa hamulcowa 22mm, przewody gietkie hamulcowe, osłony przegubow wewnetrznych, osłony przegubów zewnętrznych, przeguby zewnetrzne, plyn do wspomy atf 220 Mobila, płyn chlodniczy oraz olej mobil 10W40
oraz dostałem od kuzyna filtr powietrza:
Dodano: 22:30 10.05.2012 vr odpalony, pali na strzała, niestety przewód od wspomy mi roz...walilo i jutro musze jechac zarobic na nowo, zostal wydech do zrobienia, przykrecenie polosiek, odpowietrzenie hamulcow i sprzegla i zalanie go woda
a tu golf wybiera sie do blacharza na spasowanie przodu:
rozpórka OMP zamontowana:
wydech gotowy do zamontowania:
i takie dwa ogólne:
wymienie jeszcze tylko zbiorniczki na nowe i porządnie wymyje komore i bedzie finito
Dodano: 23:16 22.06.2012 króciutki filmik prezentujący dźwięk spod maski, wydech cichutki tak jak chcialem
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xKy99a5-4nI&feature=youtu.be[/youtube]
czysta seria po kompletnym remoncie glowicy, nowym rozrządzie, filtr K&N i 2 tłumikach z 16v
seria 174km
235NM
Uploaded with
ImageShack.usprzerobiona przednia poducha silnika aby silnika nie rwało do góry:
kompletny tempomat:
Grzane dupy, przekazniki mam, musze tylko mat poszukac gdzies w burdelu:
zrobiłem w koncu panel od nawiewow i go podswietlilem po swojemu:
podgrzane lusterka:
nowa kiera ATIWE:
oraz przednie slupki w materiale, na foto widac tez papransko zamocowane tweetry (tymczasowo) Tonsila
Pozdrawiam Pączek!!