MODEL:
VOLKSWAGEN GOLF III
SILNIK:
1.9 TDI (AHU)
MOC:
66kw/90KM
MODY POD MASKĄ:
(Znikome) Zaślepiony EGR, grzebnięty i wyczyszczony nastawnik, skorygowane łopatki turbiny (turbina ciągnie od 1500 obr/min)
ZAWIESZENIE:
Gwint Tuning Art
UKŁAD HAMULCOWY:
Hart Sport przód tarcze 256 wentylowane,nacinane i nawiercane, tył bębny
Klocki Hart Sport
KOŁA:
Rial Viper d50 15", szerokość 7" opony na nich to Nankang NS-2 Ultra Sport 195/50 R15
Rotor pomalowany w czerwień meksykańską, rant w polerkę
NADWOZIE:
Czarny metalik, wąskie listwy od Cl-a, tył lampy Hella Black, zderzaki i lusterka całościowo malowane, zielone atermiczne szyby (ori)
WNĘTRZE I WYPOSAŻENIE:
2x elektryczne szyby (przód)
Domykanie i otwieranie szyb z kluczyka
Wspomaganie kierownicy
Immobiliser w kluczyku
Centralny zamek w kluczyku
Elektryczna regulacja świateł
Pełna regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera
Białe zegary (ori GTI)
Kubełkowe fotele (GTI)
Tempomat
Gałka zmiany biegów, mieszek i rękaw od ręcznego w skórze
AUDIO:
Radio CD/mp3 Pioneer DEH 2900 MPB
Głośniki (półka tył): JBL CS 3196 210x2 W (140 W RMS)
Głośniki (Przednie drzwi) Mac Audio (2x60 W RMS)
Soprany ori w podszybiu
okablowanie Oehlbach
Skrzynia basowa Alphard+wzmak Helix Dark Blue
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
Smoked Front (Kierunki Fer, blendy Depo, halogeny Hella) i Angel Eyes
Zmiana grilla na No name
Polerka końcówek wydechu (wydech z VR6)
zmiana podświetlania zegarów diodami Flux (niebieskie) , nawiewów (niebiesko czerwone) i przycisków od szyb i ogrzewania tylnej szyby (czerwone)
Lotka na tylną szybę (ori GTI)
Zaciski i bębny w kolorze czerwonym
Zawiecha (gwint Tuning Art)
Kupno nowych Alu (Rial Viper D 50)
Wymiana gałki i mieszka zmiany biegów mk4
Poler rantu alufelg i rotor w czerwieni
Szeroki hokej
Wydajniejsze hamulce
PLANY:
Wtryski 0,216 i di tego może jakiś program
Obszycie kiery skórą i boczków foteli
Witam!
A więc moja przygoda z z mk3 zaczeła się dokładnie 17.01.2009 r. Wtedy go kupiłem po poprzednim obejrzeniu.Silnik 1.9 TDI AHU o skromnych, ale nie za dużo pijących 90 kucach, rocznik 97 wrzesień czyli końcówka produkcji. Koleś z Radomia sprowadził go dla mnie z Holandii.Posiadał jakieś 15" alu i brewki a poza tym zwykła seria.

Na sam początek to się bawiłem czyli polerka końcówek wydechu i inne takie rzeczy. Z czasem spodobał mi się smoked front na h1 i w końcu zagościł

Po 3 miechach posiadania koleś Fiatem Uno wymusił pierszeństwo i ustukała się za to ładna kwota na blacharkę a błotniki już zaczęło zżerać. Praktycznie 3/4 auta zostało pomalowane i do tego poszła polerka po całości.

Alu z czasem nadawały się do wyrzucenia więc zacząłem się rozglądać za nowymi. Na popularnym serwisie aukcyjnym trafiłem na proste alu Rial Viper d50 w okazyjnej cenie. Nie zastanawiałem się długo i kupiłem

I tak sobie auto jeździło. W między czasie zrobiłem podświetlenie licznika na niebiesko i przycisków na czerwono co by do radia pasowały. Kumpel kupił nowe amorki, ale nagle uwidział mu się gwint i wziąłem komplet amorów. Przód kager tył bilstein. Za grosze w sumie i do tego nowe. Po jakimś czasie trafiły mi się springi AP Fahrwerker -40 miały być, ale okazało się że przód to -60mm a tył -40. Załozyło się i w zakrętach zaczęło mi się podobać.



Foto kijowe bo telem
Że była jeszcze zima to alu leżało i czekało na wiosnę. Kupiłem pastę żeby je trochę odmatowić i coś mi się tam udało, ale to nie było to.

Potem trafiła gałka z mk4
Foto z aukcji

Ori lotka z GTI która potem poszła pod kolor auta
Dymione kierunki FER-a w zdesia i zaślepki również smoked Depo
Foto z aukcji


Jeżdziłem tak rok czasu i następne bum tyle że z mojej winy. Lampa poszła się dymać, ale kupiłem nową i zrobiłem smoked jednak długo nie posłużyły bo zaczepy się pozrywały i widocznośc na krótkich była 1,5 metra od auta. Ale jakoś się jeździło. W między czasie pomalowałem stalówki 14'' na zimę w kolor biały. Trafił ori tłumik końcowy od VR-a więc spaw.


Zaczęło mi brakować nieco dynamiki. Pojechałem do pompiarza w okolicy, grzebnął w nastawniku i auto dostało troszkę Werwy, ale przy okazji dowiedziałem się że rozrząd ma ostatnie podrygi bo napinacz jest naderwany.Pompa wody Febi, rolki SKF i pasek Contitech został kupiony i na auto.

Widoczność na świtałach była znikoma a że diagnosta mi chciał dowód zabrać kupiłem lampy Angel Eyes-y. Soczewka na krótkich +dwa ringi jako postojówka. Do tego Philipsy +30 % i widoczność ku mojemu zdumieniu jest mega.

Kupiłem jeszcze trochę letniego stylu. Ori tablica California z USA i wieniec hawajski na lusterko wewnątrz

Potem na alu zaczął pękać bezbarwny. Rant poszedł w polerkę. Papiery, scansol i pasta. Ale rotory dalej popękane więc pojechało to wszystko do Emilsona pod malunek i jest w tej chwili u niego, czekam na efekty. Do tego nowe oponki Nankang NS-2 195/50 R15.
Jak narazie tyle mojej przygody z VW. Sorry że takie długi i nudne, ale to tak w sumie po krótce



Foto z aukcji

A teraz konkrety:
Ostatnie fotki




Halogeny też już są teraz smoked
Aktualne niebawem jak założę alu