MODEL: Passat b2 Coupe 1984
SILNIK: 1.6 DT gaźnik pierburg 2e2 + kat
MOC: 72ps
MODY POD MASKA: 100% seria
ZAWIESZENIE: 100% seria amory sasch
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: ATS 13cali z oponami Toyo 175 75
NADWOZIE: seria na wąskich zderzakach
WNETRZE: seria + ekonomizer dioda i wskazówka ze średnim spalaniem
AUDIO: podstawowe radio mp3 + seryjne 2głośniki

Zmiany przeprowadzone:
-zmiana tunelu środkowego z korytka z przedliftu na poliftowy. Przekładałem też zapalniczkę.
-skrzynia 5biegowa + nowy olej + kpl. sprzegło sachs
-zegary z obrotomierzem do 8tyś i mfa które służy mi za zegarek

-nowy grill i listewki z paskiem chrom
Plany:
-nowy przedni zderzak z paskami chrom, czeka na założenie
-wspomaganie
-fotel z regulacją wysokości
-zmiana nawiewu na ten (po lifcie)
-pozbyć się rudej z dołów drzwi
a tak poza tym auto ma być w 100% bezawaryjne i bezpieczne

















Grudzień 2010:
wymienione:
-bębny,szczęki, cylinderki, odpowietrzniki, łożyska. Linka ręcznego była nowa więc nie musiałem wymieniać

-opony zimowe z felgami używane 8 i 10 mm bieżnika 175 70 13 + łańcuchy zimowe
-przód sworznie wahaczy, łożyska przód
-przednie amortyzatory Sachs
-górne łożyska amortyzatorów INA
-świece, przewody, kopułka, palec rozdzielacza -wszystko beru
-łożyska na alternatorze przód i tył
-pasek alternatora
-silnik dmuchawy na używkę (z poprzedniej santany:)
wszystkie łożyska koyo,skf, optimal
-uszczelka klawiatury
-ślizgi fotela kierowcy
-wyregulowałem luzy zaworowe (płytkami)
-filtr paliwa, powietrza
-umyłem trochę silnik
-założyłem dekielki na stalówki
-odświeżyłem opalarką przedni zderzak
-przejechałem trochę papierem osłonę rozrządu i obudowę wiatraka chłodnicy i potem pomalowałem podkładem i czarną farbą
-drążek kierowniczy z końcówką od strony pasażera, (od strony kierowcy jest nowa końcówka)
-tarcze i klocki
-olej
pozdrawiam