Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] prawie GTI od lucusia
PostWysłany: Czw 22 Kwi, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 21 Kwi, 2010
Posty: 3
Gadu-Gadu: 4743818
Auto: Golf mk3
MODEL: MK3 CL, teraz prawie GTI
SILNIK: seryjnie 1.6 ( ABU ) teraz 2.0 ( ADY )
MOC: seryjne 75KM teraz 115 KM
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: koni -40/40
UKŁAD HAMULCOWY: hamulce z golfa GTI
KOLA: stal 16
NADWOZIE: projektory przód, HBM tył, szeroki hokej, grill od GTI
WNĘTRZE: ręczny w skórze, kierownica raid
AUDIO: radyjko jakieś sony i 2 głośniki w desce :D
PLANY:
- jak sie uda to go umalować w tym sezonie albo gwint i jakieś pól kubełki :)

Image Image Image Image
Image Image
Image Image Image Image
Image Image Image
no i najświeższe zdjątka z dzisiaj wypucowana dzifffeczka :)
Image Image
Image Image
Image Image Image Image
Image
Image
ImageImage Image
Image
Image
Image
Image Image Imagez
Image Image Image Image Image Image
ImageImage
ImageImageImage
ImageImageImageImage
Image Image
Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image
Image Image
Image Image Image Image
Image Image
Image Image

Image Image Image
Image
Image
Image
Image Image Image
Image Image Image
Image
Kiera Raid
Image
Ręczny w skórze
Image
Nowe radyjko bo stare wzieło i sie zesrało
Image
Hamulcen przód 280mm
Image
belka tylna
Image
Image

graty prawie poskładane do kupy, teraz tylko wrzucić to na auto, ale to po świętach dopiero.
Image
i koło na nowy sezon.
Image

Najpierw taki mały mod, wężyk plastikowy od odmy w bdb stanie :) za bardzo śmieszne pieniądze :)
Image

Następnie działo się trochę więcej tzn. w środę ( 07.04.2010 ) zabrałem się za swap hebli. Od godz 8 w niesprzyjającej aurze pogodowej, rozpocząłem nierówną samotną walkę z tylną belką, ale ok godz 13:30 wszystko było już złożone i poskręcane. Następnie około 14 rozpocząłem przekładanie przodu, wszystko szło sprawnie szybko dopóki nie okazało się, że końcówka drążka kierowniczego jest kaput i trzeba go wymienić, szybki telefon po kolegę podjazd do sklepu zakup końcówek powrót na pole bitwy, żeby nie było za kolorowo, końcówka powiedział fcuk ju i musiałem użyć fleksa do jej zdjęcia, i około godz 17, złożyłem lewą stronę przodu na gotowo. Na prawą brakło mi sił i czasu. Ale czwartek zapowiadał się obiecująco, od godz 9:00 wziąłem się za prawą stronę, końcówka również zdejmowana przy użyciu fleksa, i około godz 11-12 złożony przód. Wszystko skręcone a tu nie jedzie :O słychać jak się przeguby tłuką, patrze wszystko ok, nic się nie urwało, no to samochód na lewarek, zdejmuję koło odkręcam przegub i co się okazuję moim oczom, w tym pośpiechu wkładając przeguby zewnętrzne w zwrotnice nie zwróciłem uwagi, że moje stare od 1,6 mają mniejszą średnice na wieloklinie, szybkie obdzwonienie okolicznych handlarzy częściami i wieczorem juz byłem w posiadaniu owych przegubów. Następnego dnia o 8 rano byłem umówiony na zbieżność i kąty, o 6 wziąłem się za włożenie przegubów, wymytych i nasmarowanych. Jadąc na zbieżność dobiegały do mnie odgłosy tarcia z przodu, a pewnie tarcze i klocki się układają bo są nowe. Po dojechaniu do warsztatu okazało się, że tarczę się bardzo rozgrzały. Po zbieżność powrót do domu, wykonałem milion telefonów do kolegi TAZa uprzykrzając mu życie i męcząc pytaniami co może być nie tak i za to wielkie dzięki, że miałeś tyle cierpliwość do mnie :), następnie jeszcze raz odpowietrzyłem hamulce, dodatkowo zakupiłem zestawy naprawcze do zacisków z przodu, zregenerowałem zaciski i w sobotę rano pojechałem po pompę hamulcową od 2.0. Poskładałem do kupy odpowietrzyłem hamulce i co pupa dalej się grzeją, mam dość już dochodzenia czego to wina. Oddaje jutro auto w ręce mechanika po sąsiedzku, może on coś wynajdzie. Zdjęć nie ma za wiele, ponieważ nie miałem do tego głowy, za bardzo byłem zmęczony.
Image Image Image Image

Dzisiaj go trochę opłukałem bo był taki brudny, że aż strach.
Image Image


Ostatnio edytowany przez lucjano87, Czw 22 Kwi, 2010, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    4743818
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 1 post ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 71 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe