Witam serdecznie :bigok: :bigok: :bigok:
W koncu postanowilem zalozyc temat o moim wozidle, bo juz od jakiegos czasu jestem na forum i dziwnie tak komentowac auta Kolezanek i Kolegow , nie pokazujac czym wozi sie swoje 4 litery :bajer:
MODEL: MK3
SILNIK: 1.6 AEA
MOC: 75 km (55kw)
MODY POD MASKA: Lifty, pokrywa zaworow + oslona kolektora wydechowego pomalowana na czerwono
ZAWIESZENIE: kit joma -40/40
UKLAD HAMULCOWY: seria tylko zaciski pomalowane na czerwono
KOLA: Narazie na aucie Fele exip 7j 15" ale czekaja na montarz borbety bs 2x 7.5j i 2x9j
NADWOZIE: Dodany pakiet GTI (lotka, progi, szerokie listwy i sierpy), Smoked lamp, bra, halogeny, grzane spryski i lusterka
WNETRZE: kiera obszyta skora, polkobelki, podlokietnik, zmienione podswietlenie wnetrza na czerwone, grzane pupy, pelna elektryka procz klimy.
AUDIO: narazie 2 wysokotonowe i 2 niskotonowe glosniki w dzrzwiach i desce.
Plany:
- lotka na tylna klape
- sierpy na nadkola
- progi od GTI
- szeroka dokladka
- szerokie listwy
- projektory helli/ ew narazie smoked moich h1/h1
- czarne kierunki i halogeny + migacze w blotniki od 20 jahre
- bra na maske
- lakierka progow i nadkoli
- nowa galka, mieszek i obicie skora kiery i recznego
- rygielki aluminiowe
- nowe fele 16"
- malowanie zaciskow i bebnow na czerwono
- zmiana bebnow na tarcze
- lifty maski ( taki maly luksus żeby pret nie wadzil
- listwy led do jazdy dziennej
- biale tarcze z czerwonym podswietleniem indigo + zmiana calego oswietlenia we wnatrz gulfa na czerwone
- Jakies audio ale narazie nie mam koncepcji

Cos sie wymysli :bigok:
- no i trzeba zadbac o dzwiek silnika wiec pewnie zagosci jakas puszka z dworurka :bajer: i filtr storzkowy.
- malowanie pokrywy zaworow i innych elementow engina na czerwono
Zmiany przeprowadzone:
- lotka na tylna klape
- sierpy na nadkola
- progi od GTI
- szeroka dokladka
- szerokie listwy
- smoked moich h1/h1
- czarne kierunki i halogeny + migacze w blotniki od 20 jahre
- bra na maske
- lakierka progow i nadkoli
- obicie skora kiery
- rygielki aluminiowe
- nowe fele 16" BORBET BS 7,5" przod i 9" tyl
- malowanie zaciskow i bebnow na czerwono
- lifty maski
- listwy led do jazdy dziennej

( juz ich nie ma)
- zmiana calego oswietlenia we wnatrz gulfa na czerwone
- malowanie pokrywy zaworow i innych elementow engina na czerwono
Auto przyjechalo do nas od zachodnich sasiadow w 2007 roku gdzie posiadal tylko 1 wlasciciela ( araba ktory jak sie pozniej okazalo nie dbal o niego za bardzo :grrr: ). W polsce mial tylko 1 wlasciciela wiec stalem sie 2 w jego historii. Po zdaniu prawa jazdy szukalem przez 5 miesiecy odpowiedniego kandydata i los chcial ze upatrzona honde sprzedano i znalazlem tego samego dnia na otomoto moja golfine :bajer: Po krotkich negocjacjach i zbiciu ceny podjalem decyzje... Dzien pozniej stal na moim podjezdzie i cieszyl oko

A byl to 09.09.2008 :bigok: :bigok:
Jest to golfina 3 generacji z silnikiem 1,6 benzinka o sygnaturze silnika AEA z 1995 roku, wersja AVENUE. Wyprodukowana w mateczniku wszystkich VW

Nadwozie z 3 furtkami a kod lakieru to LC3L hot chilired (perlowa wisnia

)
Niestety auto szybko pokazalo ze poprzedni wlasciciele nie dbali o golfine i zaczelo sie sypac po kolei wszystko... 2 dni po kupnie skonczyla sie jazda na lawecie bo urwal sie waz chlodzenia wraz z kruccem od kolektora ssacego i auto cale zwymiotowalo :satan: Potem padla maglownica, wymiana tarcz, klockow, plynow i filtrow + oczywiscie rozrzad z pompa wody rolkami i napinaczem. No i to na co poszlo najwiecej kaski, energii i nerwow... ZAWIECHA... Na miejsce kitu 80/80 zawital kompletny kit joma40/40(kompromis na nasze dziurawe drogi

). Zawsze jest cos do zrobienia wiec lista napraw i modyfikacji nie ma konca i sukcesywnie sie wydluza... Ale tak to jest jak sie jest pedantycznym
Mody w zakupionym aucie:-obnizony kitem bodajrze mts -80/80 ( niestety tragiczny stan bo zlamana sprezyna i bylo za nisko jak na wjazd do mojego garazu :grrr: )
- zalozona strumienica bo kat sie wypalil
- kompletny, nowy wydech od samego kolektora

Niestety puszka koncowa byla calkowicie przerdzewiala i wlasciciel postanowil zalozyc serie ( byl sebring

)
Mody planowane:- lotka na tylna klape
(done)- sierpy na nadkola
(done)- progi od GTI
(done)- szeroka dokladka
(done)- szerokie listwy
( done )- projektory helli/ ew narazie smoked moich h1/h1
( smoked done )- czarne kierunki i halogeny + migacze w blotniki od 20 jahre
( done )- bra na maske
(done)- lakierka progow i nadkoli
(done)- nowa galka, mieszek i obicie skora kiery i recznego ( to jak bedzie wiecej $$ :helm: )
- rygielki aluminiowe
( done)- nowe fele 16" BORBET BS 7,5" przod i 9" tyl
( done )- malowanie zaciskow i bebnow na czerwono ( zaciski done bebny niedlugo

)
- zmiana bebnow na tarcze
- lifty maski ( taki maly luksus żeby pret nie wadzil

)
(done)- listwy led do jazdy dziennej
(done)- biale tarcze z czerwonym podswietleniem indigo + zmiana calego oswietlenia we wnatrz gulfa na czerwone
( podswietlenie done )- Jakies audio ale narazie nie mam koncepcji

Cos sie wymysli :bigok:
- no i trzeba zadbac o dzwiek silnika wiec pewnie zagosci jakas puszka z dworurka :bajer: i filtr storzkowy.
- malowanie pokrywy zaworow i innych elementow engina na czerwono
(done)A teraz postaram sie w miare w kolejnosci przedstawic modyfikacje na przestrzeni kolejnych miesiecy :bajer:
/b]
[b]Pare fotek jak autko sie prezentowalo po kupnie ale juz na nowej zawieszce:

I obiecane wczesniej fotki wnetrza:Na wstepie informuje ze te paski chromowane z kratek nawiewow niebawem znikna bo wieje troche wsia... :kac:




I poczatek modow. Pakiet GTI powoli wita na miejsce
oczywiscie zawitala klubowa wlepa pod prawa, tylna lampa :pub: 


Nastepnie pojawila sie szeroka dokladka, rygielki i lifty + malowanie zaciskow:


A to juz efekt zmian 


I powoli zblizamy sie do konca
Bra na masce i na nadkolach zagoscily dlugo oczekiwane sierpy :bigok: 
Przy montarzu sierpow nieoceniony okazal sie stary, dobry denaturat :goof: :goof: :goof: 


A tutaj efekt z zalozonymi progami. Niestety nie mialem wtedy jeszcze listew makujacych a tego samego dnia gdy je kupilem, zostaly mi skradzione przez jakas szma*e i nie zdazylem nawet zrobic fot... :grrr: :grrr: :grrr:


Efekt ostatniej 5 godzinnej polerki przed spotem na gdańskiej matarni :helm: :helm: :helm: . Nie ma to jak nudzic sie w pracy 

Pozbylem sie w koncu chromow z kratek nawiewow i powiem szczerze ze jednak bardziej mi sie podobaja ori
40 min.skrobania kleju i poczernienie dalo ladny efekt :bajer:



Mala sesja po picowaniu gulfa w miejscu pracy :bajer:
Troszke mi sie nudzilo :bigok:











Nowe podswietlenie zegarow to wstep do zmiany calego oswietlenia. No i do wnetrza zawital podlokietnik :bigok:
Bez zadnych rewelacji ale jest o wiele wygodniej




Ostatnie zabawy z farba :jezor:
3 warstwy wysokotemperaturowej farby zeby pod maska troszke bylo ladniej


15.02.2010 Kolejne male zmiany. Nowa hand made ramka na blachy i rygle oraz pare fot z zycia codziennego :kac:
A o to i efekt


Dzieki namowie
CJ_New, zmienilem troszke rygielki od drzwi. Teraz wygladaja tak:




20.02.2010 Progi gti w koncu sa kompletne




A to podgladowe foto na to co sie bedzie dzialo w dalszym ciagu z podswietleniem wnetrza

25.02.2010Teraz fotki ze zmiany podswietlenia na czerwone

Niestety mimo poprawek nie udalo sie wskrzesic oswietlenia regulacji lusterek... Scierzka na plytce poszla a i sam mechanizm regulacji poszedl sie je*** wiec szukam teraz calego panelu z mechanizmem

27.02.2010 Obszyta kiera :D
Z racji sporego zapasu wolnego czasu (nie ma to jak praca

), wzialem sie za obszycie kiery. Mialem nadzieje ze obedzie sie bez sciagania kierownicy ale bez tego nie wyszlo by tak, jak bym chcial... Dlatego szybka akcja i kiera juz byla w moich rekach

Potem przyszedl czas na zalozenie i dopasowanie skory co troche zajelo ale wyszlo dobrze i mozna bylo zaczac zszywanie. Jak wiadomo zaczac jest najgorzej ale pozniej bylo z gorki i po 2 h praca skonczona a oto efekty:





troche schrzanilem sprawe przy ramionach i odcialem za duzo skory ale poprawie to i nie bedzie tak razilo po oczach
13.03.2010 Postojowki w kierunkach 
22.03.2010 Szerokie listwy od GT


30.03.2010 Nowe kolo na lato.





No i to narazie by bylo tyle z modyfikacji. Plany sa choc wszystko zalezy od $$. Droga ktora przebyl golf byla dluga i obfitowala we wzloty i upadki ale to jeszcze nie koniec modow :satan: :satan: :satan:
Chcialem przy okazji podziekowac wszystkim Osobom ktore braly udzial w pracach i bez ktorych auto nie wygladaloby tak jak teraz... :pub: :pub: :pub:
Zapraszam do komentowania i konstuktywnej krytyki :grin: :grin: :grin: Zdaje sie na Wasza opinie i doswiadcznie :bigok: :bigok: :bigok:
POZDRAWIAM
Aeternus