Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 9 z 18 [ 265 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Wto 25 Lut, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Taki rarytasik ;)
Image


Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 07 Kwi, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Komplet "wypoczynkowy", Konig K5000
Image


Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 07 Kwi, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
dobre taborety :ok:



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 07 Kwi, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 17 Kwi, 2011
Posty: 253
Skąd: Leszno
Gadu-Gadu: 2922580
Auto: Passat 3B
zmieniasz silniki jak rękawiczki :D nadarzyć nie idzie ;) VR nie służył że tak szybko go wymieniłeś ? Dobra golfina !



_________________
Moja była Jetta: viewtopic.php?f=98&t=62443
Offline
 Profil    2922580
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 07 Kwi, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
ostatnio kolega z moja pomoca wlozyl AUQ do mk2 i fajnie to lata :-D


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Śro 09 Kwi, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Fałer służy po dziś dzień, po prostu jakoś przestał jechać ;) Silnika jednak nie sprzedaje, kiedyś sie uturbi.... Czas spróbować 1.8T :D
Co do stołków, zastanawiam sie czy obszywać je szmatami z F&I, Konigi są w takim stanie że szkoda je pruć... Jak nówki


Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Śro 09 Kwi, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
jak masz je pruć to sprzedaj mi ;)



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Sob 12 Kwi, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Zostawie je chyba tak jak są :D Zobaczymy jak siądzie we wnętrzu ;) Do tego dłuuuuga droga :smutny:
Taka sytuacja.....
Image
Last shot Fałera :)
Image
I po dwóch godzinach, zrzucony cały kokpit ze środka, przygotowany do wrzucenia klimy i fałer wiszący jedynie na łapach :ok:
Image

Day2, fałer wykuty z budy :D
Image
Wymiana flansz na 100mm, do tego nowe zimeringi
Image
Flansza 108mm VS 100mm
Image
VR6 clutch ;)
Image
Zamach OFC na kleju..... Sruby były raz przykręcone, kupione jako nowe więc nie ma sensu zmieniać :)
Image

End of day 2, 1.8T siedzi, climatronic również :D
Image

Day 3..... :D
Zaległa fotka climatronica
Image
Spaghetti :D
Image
Image
I..... End of day 3 :D :D :D :D :twisted: Odpalił :D
https://www.youtube.com/watch?v=VrR0-x4DIRY

Zbędne smieci.... Brakuje na foto pompy SAI i przewodów :D
Image
Zamiast tego po prawej wstawiamy to po lewej ;) zaślepka Combi valve z 10mm płyty alu
Image
ME7.5 => CE2 custom wiring :D Działa wszystko. OBD, czujnik pedału hamulca/sprzęgła, sygnał prędkości z licznika pociągnięty do ECU, LC będzie żyło :D
Image
Wstępny zarys :) Zostało poskładać do końca układ chłodzenia, złożyć front i robić przymiarki do orurowania IC ;)
Zbiorniczek płynu chłodniczego bedzie po oryginalnej dla mk2 stronie, zbiornik płynu spryskiwaczy, wspomagania i aku wylatują spod maski :D Wspomagania jednak sie nie pozbywam, zbiorniczek będzie w przednim pasie
Image


Ostatnio edytowany przez marianmk2, Nie 11 Maj, 2014, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Takie badziejstwo udało sie kupić, praktycznie w cenie nowej DVki ;)
Zawór hybrydowy, można go skręcić na DVke, jak i na całkowicie atmosferycznego BOVa
Image


Rolka
Image
Downgraduje również car audio 8) Zamiast nowego JVC wlatuje Oryginalne radio Gamma 3 z Golfa Mk2. Przerobione zostanie na USB plus wyświetlanie ID3 Tagów na oryginalnym wyświetlaczu :twisted:
Image
I kolejny do kolekcji..... licznik do 16V na jedną wtyczke.... Cięzko coś takiego kupić ;) Może wkomponuje w niego ciekłokrystaliczny wyświetlacz boostu + shift light :)
Image


Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Mar, 2010
Posty: 244
Skąd: Chełm
Gadu-Gadu: 0
Auto: 86c2f
fajna sprawa z tym radiem jak uda Ci się to zrobić. Sam byłbym chętny na taką przeróbkę radia.



_________________
Moja polóweczka viewtopic.php?f=98&t=52478&p=602863
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Mar, 2014
Posty: 98
Skąd: WGS
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 1.8T
gruby projekt :) też jestem na etapie swapa AUQ do mk2 :) jak uda Ci się to radio ogarnąć, to daj znać ile cenisz za taką przeróbkę yupii
stołki..... coooo



_________________
Roses are red
Violets are blue
My mk2 goes WUTUTUT
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Praca za granicą nie ułatwia modzenia, do domu tylko paczki przychodzą ;)
Najpierw chce to poskładać do stanu jeżdżącego, później będe zajmował sie smaczkami :ok:


Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 09 Cze, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Praktycznie poskładany, zostało ogarnąć kable w podszybiu, część będzie całkowicie wycięta przy korekcie softu. Filtr z rurą wyciągnięty z mojego "śmietnika" Docelowo wpadnie coś normalnego ;)
Image
Ramka na aku które jest teraz w bagażniku, oczywiście zostanie pomalowana proszkiem wraz z resztą dorabianych uchwytów ;)
Image
FMIC spasowany, grill śmietnik, tylko do przymiarek ;)
Image
Wstępnie połapany DP, nie ma co sie ścierać przy DP skoro i tak niebawem będe zmieniał turbo.... średnica 60,3mm, połączone będzie chwilowo z resztą wydechu 55mm na jednym tłumiku
Image
Image


Offline
 Profil    5713958
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 09 Cze, 2014 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Lis, 2011
Posty: 404
Gadu-Gadu: 163221
Skype: majonez0
Auto: VW Golf
Tempo prac powala grubo po całości.

Wysłane z mojego HTCSensation przy użyciu Tapatalka



_________________
mk2 http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=77141
mk1 vr6 http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=88172
Offline
 Profil    163221 majonez0
 
 Temat postu: Re: [MK2] Fire&Ice GTI 2.8 VR6 => 1.8T AUQ
PostWysłany: Pon 09 Cze, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 313
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 5713958
Auto: MK2 20VT
Tempo prac jest masakrycznie wolne patrząc ile upłyneło od wsadzenia i odpalenia silnika.. Wszystko przez to że na dwa miesiące jestem tylko 2 tygodnie w Polsce... Ogólnie progress od wyciągnięcia VRa do dnia dzisiejszego trwał około 12 dni.... Reszta to przestój. Patrząc na to że kompletnie wszystko robie sam, włącznie ze spawaniem wszystkiego i elektryką myśle że jest to niezły czas ;)


Offline
 Profil    5713958
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 9 z 18 [ 265 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 79 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe