Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: polo 86c - Ogołem wiedza potrzebna
PostWysłany: Sob 10 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 28 Gru, 2008
Posty: 22
Skąd: Rzeszów
Tak jak w opisie chce kupic polówke od 91-94 i zastanawiam sie ktory najlepiej kupic jak bym chcial cos grzebac wiem ze najlepiej to odrazu z silniczkiem PY ale u nas w kraju to cieżko . o to mi chodzi jaki kupic zeby pozniej bylo jak naj mniej problemów w razie swapa na PY czy cus ....i jak naj mniej dokaldania


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 29 Cze, 2007
Posty: 182
Skąd: ŁDZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: CCCO
Jezeli chodzi o wyposazenie typu kubelki, licznik z obrotkiem, ciemna tapicerka itd to najlepiej GT jesli chodzi o strone techniczna to bez roznicy z jakiego silnika bedziesz swapowal na PY, wszedzie jest tyle samo roboty.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
szukaj z silnikiem: NZ, 3F, AAV, AAU...sa to silniczki na wtrysku wiec instalka juz poprwadzona...

czasem mozna trafic 2f na gazniku...niby nic ale przy swapie zawsze to troszke wiecej roboty


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
najlepiej z silnikiem na wtrysku, jak bedzie na gazniku to jeszcze bak do zmiany



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 28 Gru, 2008
Posty: 22
Skąd: Rzeszów
a dużo instalacji sie przerabia z 1.3 na PY czy wiekszosc siada...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
PY to tez 1.3
a tak przy okazji - taniej bedzie kupić orginalna g40 niz jakies polo GT czy cos podobnego i swapować, polo G40 to nie tylko inny silnik, ale tez inne hamulce, skrzynia, zawieszenie...


Ostatnio edytowany przez marian, Nie 11 Sty, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
stabilizator, belka, drzwi, pompa paliwa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
swIP napisał(a):
.............. drzwi,



drzwi??



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
wzmocnienie ponoc jakies maja :) czy sie myle?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
wzmocnienia maja wszystkie polówki 2F



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 29 Cze, 2007
Posty: 182
Skąd: ŁDZ
Gadu-Gadu: 0
Auto: CCCO
marian napisał(a):
taniej bedzie kupić orginalna g40


taniej owszem, ale czy latwiej? Ludzie po kilka miesiecy szukaja i znalesc nie moga... 3/4 na allegro to same padaki a jak sie juz trafi jakis zadbany egzemplarz to znika w przeciagu kilku godzin.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
Golem_jr napisał(a):
a dużo instalacji sie przerabia z 1.3 na PY czy wiekszosc siada...

wymieniasz silnik z wiazka i komputerem

jak kumasz niemiecki to tutaj masz wszystko:
http://www.g-laderseite.de/tuning_motor ... uf_g40.php



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 682
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 3532775
Auto: Audi A4 b7 3.2 FSi Quattro (wcześniej Polo 86C G40 i Seat Leon 1M Cupra)
PR23M3K napisał(a):
najlepiej z silnikiem na wtrysku, jak bedzie na gazniku to jeszcze bak do zmiany

nie trzeba baku zmieniać.
ja pierwszego swapa robilem właśnie z gaźnikowego na wtrysk, i trzeba było dołożyć tylko pompe paliwa za prawe tylne koło.



_________________
VAG Inside !! ;)
>> A4 b7 <<
Offline
 Profil    3532775
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 13 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 8 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe