Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 4 [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Wrz, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Lip, 2008
Posty: 309
Skąd: Szamotuły
Gadu-Gadu: 8633883
Auto: Golf mk4
GIEROYPL napisał(a):
nie wiem co to jest "frykas"
To określenie na ORYGINALNE elementy czyt. części zewnętrzne i wewnętrzne montowane w "starych samochodach" jakim jest Caddy np. listwy boczne, grill itp. itd. bo to podstawa by stworzyć dobry projekt... Jest jedna zasada - " Więcej działania, mniej gadania" a wtedy na pewno skończysz swój projekt. Dodam jeszcze jedno - pamiętaj, że wrzucasz tzn. chcesz wrzucić silnik, który był montowany w samochodzie o masie całkowitej + - Caddy x 2 :)
Balast napisał(a):
ja mam w głowie jedengo własnego przepisa jak mi sie podoba i jak bym zrobił caddego, oryginał buda ,15alu 16v pod maską dobra zawieszka i nic wiecej naprawde nie potrzeba
Dokładnie, 15 alu bądź 13 - kwestia gustu :)

[ Dodano: Pią 12 Wrz, 2008 ]
GIEROYPL napisał(a):
Niech sie kazdy zastanowi jakie jest bezpieczne wyprzedzanie z dużą mocą. A nie jakieś rozpędzanie z kilometra zeby wyprzedzić inne auto a tak się depnie i prędkość moment będzie.
Uwierz mi - wystarczy mieć stoczone koło zamachowe i silnik się wkręca od samego dołu - zależy jeszcze jaki, ale na pewno nie potrzeba kilometra, żeby wyprzedzić szybko samochód jadący przed Tobą, bez redukowania biegu. pzdr


Offline
 Profil    8633883
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Wrz, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
My tu gadu gadu o silniku . Teraz przedstaw swoja wizje na reszte samochodu . Jak ma wygladac przod ( grill , lampy , zderzaki ) . Bok ( lustra , listwy, wydech no i kola - wzor + rozmiar) . Tyl caddy ( klapa , siatka , paka , okno , zderzak , wydech ) . Mechanika (cheble przod , tyl , zawias jaki ? ) . Wnetrze ( deska ta co jest , czy moze np okragle zegary z 1 wersji jedynki , skora czy material , jakie foteliki , srodek wybebeszony i gola blacha czy moze jakis lekki wypas ? ) . Piszesz o szerokich planach , to moim zdaniem powieniens miec jakas wizje w glowie ( oczywiscie jak najbardziej mozesz poprzec swoje wizje fotkami )



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
GIEROYPL napisał(a):
dobra kończymy ten temat niedługo zaczne nowy w projektach moze tam znajdzie sie więcej ludzi jak arche. proste pytanie zadałem w temacie a chłopców co maja 1.1 na felgach alu fantazja przerasta. Pewnie komus jest żal bo nie ma zaplecza takiego jak ja.I nie jest takim wariatem jak ja.Polecam nk i oglądać zaprosic mnie do znajomych i wpisać sie jako kolega vw.

[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 ]
A Ty clasic to chodz sie spotkamy i zobaczymy kto będzie chłopcem. Przez CB i za szkiełkiem monitora to każdy może sobie mondrować, a jak nazywasz mnie chłopcem to mniej tyle odwagi i powiedz mi to w oczy. Dla mnie jesteś ............ wstaw sobie co chcesz w kropki i tak Cie na to niestać

[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 ]
rennsport napisał(a):
ale caddy z silnikiem v6 i napędem quattro z elektrowniczą szpera to dla mnie bezsens

A dla mnie to właśnie jest sens silniki audi v6 mozna mocno wysilić mogę też wstawić silnik hondy na vtec to dopiero by był dla mnie bezsens ja chce zrobić caddy co ma moment i 4 koła po co mi np 600hp na jedną oś to sobie kupie bmw m6 i mam to samo (jedna oś).

sluchaj
nikomu nie jest niczego zal
kazdy robi tak jak najlepiej potrafi i na ile mu kasy starczy
jesli masz zaplecze o ktorym wspominasz to korzystaj z tego i zacznij cos robic bo jka narazie to sie tylko przechwalasz co chcesz zrobic
ten 3.2 jeszcze bym przezyl,ale to Q to juz jak dla mnie bezsensu
takie auto napewno nie bedzie cichociemne i uwierz mi ze z mniejszym silnikiem np 1.8 g60 lub 1.8t tez caddy bedzie zapierdzielal jak szalony
takze zastanow sie co lepsze 3.2q czy inny silnik
jeszcze kwestia prowadzenia sie auta z takim silnikiem,no ale to inna bajka

co do spotkania to musze cie zmarwtic,ale z facetami sie nie spotykam
pzdr


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
he he Slawek jaka kulturalna i spokojna odpowiedz niee


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 15 Wrz, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 20 Sie, 2008
Posty: 3
Skąd: Białogard
wszystko zależy od tego ile masz hajsu.........ja tam bym wstawił VR6ke + kompresor, silnik wytrzyma i nie trzeba sie pakować w kute tłoki i korbowody,plus napęd synchro,bo na jedną oś to za dużo mocy.....po modyfikacjach można wyciągnąć grubo ponad 250 KM,każdą m3 pozamiatasz :D ,a jak nie to zrób swap silnika z golfa mk2 g60, też spoko wymiata 1.8 Turbo, a i wagowo lżej na przodzie miał będziesz.No a jak masz grubo w portfelu to wstaw R32 (250 ps) heheh i skrzydła..................
pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 05 Paź, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 153
Skąd: Lubsko
Gadu-Gadu: 6484837
Auto: caddy,golf 1
wydaje się, że kolega chce wykorzystać tylko karoserię z caddy żeby zrobić coś w stylu polak potrafi. jeśli chodzi o koła to o 13" można zapomnieć bo przecież przy takiej mocy i momencie o jakich mówi, to auto nie ruszy z miejsca, na najwyższym biegu spali laczka. następnie na takiego zwykłego to on nie będzie wyglądał bo napęd 4x4 jest wydaje mi się trochę rozbudowany. czyli będzie trochę country i szeroki. powodzenia w zbieraniu frykasów niee


Offline
 Profil    6484837
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 05 Paź, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
a ja mysle ze temat juz dawno umarl niee



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 05 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Tak sobię czytam i wtrące się z pytaniem.Cz ktoś z was jechał CADDYM 200km/h ?,jeśli tak(bo ja swoim jechałem) to wie że wszelkie VR6 i więcej w takim aucie będzie tylko na pokaz,auto zbudowane jako ciężarówka i nie prowadzi sie jak sportowy wóz.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 12 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Mar, 2006
Posty: 385
Skąd: mazowsze - bryff
Gadu-Gadu: 1828627
Tlen: jaqbchoppers
Auto: vw golf Mk3 GTI 20 jahre, integra DB7, rower
Pozwole sie wtracic w ta dyskusje, moze sie myle ale jesli jest to ta sama osoba z ktora rozmaialem jakis czas temu to projekt moze sie powiesc, chodzi o finanse co tak bardzo nie odzownym czynnikiem jest...sami wiecie ile projektow umarlo tylko ze wzgledu na brak $$$

kolega pyta o rade, jak wlozyc i co wlozyc, pisze co dostal, czyli czym dysponuje - 4napedowym nabojem z audi - jesli pomyslec o vw caddy to osoby ktore mialy stycznosc albo nie odezwa sie albo napisza koniec tematu, wystarczy pomyslec o przodzie auta....dolnych wachaczach, kielichach - jesli sa zdrowe to i tak beda wymagaly ponownego spawania - to podstawa, kazdy wie jak wyglada caddy/golf1 i jakie moce moze przeniesc, jesli rzedu 200 koni to jak trzeba dalece ingerowac w konstrukcje ktora niemcy wyprodukowali, dalej, wal napedowy, skraca sie i robi rozne ciekawe rzeczy wiec nie powinno byc specjalnie problemow ale.......zdarzaja sie powypadkowe audi (banany) gdzie naped sypie sie bardzo szybko bo jest kilka mm odchylki, wiec precyzja i jeszcze raz precyzja, dokladnosc, jelsi robic to raz a dobrze. Pytanie dotyczy samego caddy, dlaczego taka moc do caddy.......

kolega napisal ze najpierw silnik, mocowanie motoru, napedy, czyli prawie tak jak powinno sie robic a to ze ma to byc 4x4 to juz inna sprawa, duuuzo pracy i raz jeszcze dokladnosc ;) ............

wielu z nas myslac o caddy ma w wyobrazni obraz pick upa, kultowego samochodu za ktorym kazdy sie obejzy bo zaczyna byc ich coraz mniej, decyzja o modyfikacjach nalezy do kazdego z nas, osobiscie, jesli taki projekt bedzie zrobiony z glowa, czyli z umownymi zasadami mechaniki i estetyki to powinien wygladac i jezdzic, pytanie, 17 w caddy ? sporo osob pooka sie w glowe i pisze ze tylko 13 i to tylko 8 cali, kwestia gustu i ''szkoly'' jaka wybiera sie przy modach, kilka osob wybierze 15 cali i silnik tdi zamiast reanimacji starego rechota :(( i pozostawi calosc w nienaruszonym stanie...

Tak jak na poczatku napisalem, jesli to ta osoba o ktorej mysle to projekt moze zakonczyc sie sukcesem.



_________________
KUSTOM BICYCLES http://www.jakoobcycles.com

white caddy & mk1 viewtopic.php?f=98&t=18557

CADDY juz jezdzi !!!!!!!! LANS BY WHITE COLOR....sprzedane :l
Offline
 Profil    1828627 jaqbchoppers
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 12 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Mar, 2006
Posty: 385
Skąd: mazowsze - bryff
Gadu-Gadu: 1828627
Tlen: jaqbchoppers
Auto: vw golf Mk3 GTI 20 jahre, integra DB7, rower
andziorekpl napisał(a):
Tak sobię czytam i wtrące się z pytaniem.Cz ktoś z was jechał CADDYM 200km/h ?,jeśli tak(bo ja swoim jechałem) to wie że wszelkie VR6 i więcej w takim aucie będzie tylko na pokaz,auto zbudowane jako ciężarówka i nie prowadzi sie jak sportowy wóz.





zgadzam sie, takie auto bedzie szybkie na prostych, ale moze na tym ma polegac projekt, jak pisalem, kwestia ksy, pomyslu, fantazji, kolega wyciagnie znioski pewnie z tego co tu przeczyta i zadecyduje



_________________
KUSTOM BICYCLES http://www.jakoobcycles.com

white caddy & mk1 viewtopic.php?f=98&t=18557

CADDY juz jezdzi !!!!!!!! LANS BY WHITE COLOR....sprzedane :l
Offline
 Profil    1828627 jaqbchoppers
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 12 Paź, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 22 Gru, 2004
Posty: 99
Skąd: Gdańsk
moja propozycja ;)
Image

Image
ewentualnie:
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 13 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Fajne CADDYKI ale motory nie ze stajni VW&AUDI.Do palenia gumy ok..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 14 Paź, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Wnętrze w stylu retro :D Obszycie siedzeń coś a'la szwedzka krata


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 16 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
[quote="sundecade"coś a'la szwedzka krata[/quote]
chyba szkocka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 16 Paź, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Paź, 2007
Posty: 161
Skąd: DST
Classic napisał(a):
[quote="sundecade"coś a'la szwedzka krata

chyba szkocka[/quote]
:D


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 4 [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe