Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2008 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
to zrob mi VW z 2.0 240KM i zobaczymy jak polatasz na codzien...


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Maj, 2008
Posty: 411
Gadu-Gadu: 0
Auto: Volvo s60 2.4t & Passat B6 BMR DSG
To tak. Chodzi mi tylko o to, ze firmy moga zrobic cos takiego.

Dla zwyklych uzytkownikow, recepta na duza moc jest turbo i narazie nic tego nie zmieni.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
MIOO co do sensownej przerobki w wolnossaku to gazniki tak naprawde to archaizm teraz uzywa sie do tego throttles bodies i stroke'ra zawsze mozna zrobic ;p

Lakiernik to co napisałeś to prawda teraz turbo to jest złoty środek :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Lut, 2007
Posty: 570
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 9033144
Auto: AUDI B6 AIR RIDE
b18c4 glowna cecha jest szpera.. czego nie ma Kr
b18 c4 po dlugim dolocie ( pod sam zdezak w nadkole ) pozadny wydech 2.5 z koncowym rykiem + kolektor najlepiej 4-1 bo 4-2-1 da tylko w srednim zakresie wieksza moc 4-1 w sam raz vitek sie wlancza kolektorek ryk jest ladnie..
teraz inna bajka takie mody na 10 samochodow moce sa od 182 do max 187 wiecej nie wytargasz teraz bajka taka b18c4 ma tragiczny komp brak mozliwosci chipa itp przchodzi sie wtedy w obd1 ( komputer z silnikow b16a2 ) 350zł przekladka darmowa + strojenie 500zł b18c4 ma bardzo uboga mieszanke paliwa bo seryjnego 169 przy samym daciu wiekszej dawki robi sie 180 w kazdym przypadku..
przy moim zestawie 186 + strojenie masz 193-195 koni ( zaleznosc stanu silnika bo to wazne )
+ Walki + kolektor 70mm ( komplet 3 tys ze sprezynkami + kolektor 1200zł ) daja moc 220 koni ! wszyscy staja na 195 bo koszty dalszych modow sa nie oplacalne.. czarna mamba bialy civic wrzucil turbo 1 bar kreci do 11 tys i robi 12 na 1/4
zmiezam wiec do tego ze civic b18c4 wyroznia sie tym ze
1 - ma szpere co daje bardzo duzo
2 - potencjal mocy 185 koni to jest kwestia 800zł + dorzucic za 150 reg paliwa skrecic go ladnie i uzyska sie 190
3 - ktos kto na n/a w b18c4 ma 200 koni + jest kims.
4 - fatalna skrzynia w b18c4 co z tego ze ma sie moc 195 jak bez hybrydy z b16a2 z przelozeniami z y21 nie dadza efektu i kreci wysokie 15..

A kr.. z 800zł nie wyciagnie sie wiecej niz 20 koni bo co sie zrobi? wydech i stoimy chyba ze instalke z kompem.

[ Dodano: Wto 17 Cze, 2008 ]
Najwazniejsze kr spali 10 min
Mi na miescie przy jezdzie bez vitka pali 8 i nie da sie przekroczyc.. vitka na miescie nie uzyjesz bo zeby na 3 go wlaczyc to bys musial miec odcinek.. a4.. dlatego wyscigi uliczne KR vti kr wygrywa.. honda jedzie z gory 5 tys to sie zaczyna jej zycie.. do 5 spalanie..

[ Dodano: Wto 17 Cze, 2008 ]
Wogole to nie wiem czy pisze na temat.. ale nie czytalem wszystkich postow tylko cos znalazlem o b18c4 i jego potencjalu mocy a kosztow.


Offline
 Profil    9033144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
jesli juz robicie porównania vw z honda to niestety honda maila zawsze mocniejsze jednostki , kazdy wie oc lata, vw opieral sie na prostej konstrukcji a zatem zywotnej, a co do tdi vw ktos tu pisal to nie jest zasługa vw tylko audi.

co do mocy 500KM to wysoko miezycie, chyba tylko na tor.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Cze, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sie, 2005
Posty: 1218
Skąd: VWlkp
Mioo napisał(a):

teraz warto zapytac ile zyska 9A albo KR na kompletnym wydechu zrobionym i dolocie z ostrzejszymi wałkami ?? a moze w tym przypadku modyfikacja 8v DX bedzie lepsza... 8V jedzie bardziej z dołu...


to jest ciekawe pytanie, ma ktos na to odpowiedż??



_________________
Image

prawdziwe caddy skonczyło sie na mk1
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe