Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
Turbo vs. N/A
Moderator: saVWas
| Strona 3 z 3 [ 36 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
| Lakier | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 20 Maj, 2008 Posty: 411 Gadu-Gadu: 0 Auto: Volvo s60 2.4t & Passat B6 BMR DSG |
|
||||||
|
|
|||||||
| cocoloco | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006 Posty: 4247 Skąd: Suchy Las / Poznań Gadu-Gadu: 4722144 Auto: Felicita i B3 US |
|
||||||
|
|
|||||||
| Glinek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 06 Lut, 2007 Posty: 570 Skąd: Gliwice Gadu-Gadu: 9033144 Auto: AUDI B6 AIR RIDE |
|
||||||
|
|
|||||||
| piters | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005 Posty: 323 Skąd: KROSNO |
|
||||||
|
|
|||||||
| kolarz | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 30 Sie, 2005 Posty: 1218 Skąd: VWlkp |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 3 z 3 [ 36 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 22 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |









a moze w tym przypadku modyfikacja 8v DX bedzie lepsza... 8V jedzie bardziej z dołu...













