Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all VW]Pytanie o skręcanie BBS RM
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Mar, 2008
Posty: 169
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 0
Auto: caddy 14d & mk2 edition blue
Witam.Mam pytanie o skręcanie BBs-ów a mianowicie czy potrzeba do tego specjalny klucz, bo obilo mi sie o uszy że dokręcaja śrubki kluczem dynamometrycznym :D chyba że ktos mi ciemnote wciskał..I ewentualnie co polecacie do uszczelnienia tych, że felg..pozdrawiam


Ostatnio edytowany przez hose_vw, Czw 24 Kwi, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
zwykły klucz i wyczucie w ręce. Do uszczelnienia silicon.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
Proszę bardzo, tu jest bardzo dobra instrukcja w pdf'ie o odnawianiu BBS'ów. ]:->


http://www.lowdubs.com/Files/howtoBBSwheelrebuild.pdf


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Jeden taki Hochspitzenklassespezialist od felg z czerwonego Ventyla na moje pytanie o uszczelnienie powiedział, że najlepiej klejem do szyb uszczelnić.
Przykręcić śrubki możesz na moment 15Nm, nie więcej.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Lucius Snow napisał(a):
rzykręcić śrubki możesz na moment 15Nm, nie więcej.

czy to aby nie za slabo? i dlaczego nie więcej?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Speed, z większym momentem to chyba nie za dobrze wkręcać stalową śrubę w aluminium?
Dokładnie w Gk Al Si 11, bo taki jest materiał na bębnie RM :D



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Cze, 2005
Posty: 1707
Skąd: żdżary
Gadu-Gadu: 0
Auto: coupe
ja słyszałem o max 20 Nm



_________________
Nord-Vag.pl
Nord-Vag.pl Shop
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Lucius Snow napisał(a):
Speed, z większym momentem to chyba nie za dobrze wkręcać stalową śrubę w aluminium?
Dokładnie w Gk Al Si 11, bo taki jest materiał na bębnie RM

no czyli z wyczuciem i z wyobrażnią, Ostatnio te śruby co patiVW miał w rmach to prawie że w rekach chodziły.
al si -dzięki czemu przy skrzywieniu felga nie pęknie od razu tylko się wygnie, a za tym można ja prostować bez spawania


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Mar, 2008
Posty: 169
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 0
Auto: caddy 14d & mk2 edition blue
Dzięki za pomoc..nio z tym dokręcaniem trzeba będzie uważac bo 20 Nm=2 kilo to nie tak mało,skłonny byłbym do tego 15 Nm..Pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Lip, 2007
Posty: 2004
Gadu-Gadu: 7066340
Auto: Golf Mk1
ja skręciłem zwykłym kluczem ręcznie nie ile sie da tylko na wyczucie do momentu az sruba stawiała opór i wszystko jest ok.


Offline
 Profil    7066340
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Cze, 2005
Posty: 1707
Skąd: żdżary
Gadu-Gadu: 0
Auto: coupe
ZbiF napisał(a):
ja skręciłem zwykłym kluczem ręcznie nie ile sie da tylko na wyczucie do momentu az sruba stawiała opór

też tak wcześniej robiłem i było ok ;)



_________________
Nord-Vag.pl
Nord-Vag.pl Shop
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Mar, 2008
Posty: 169
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 0
Auto: caddy 14d & mk2 edition blue
jedna juz skręcona :D
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Maj, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 29 Lut, 2008
Posty: 24
Skąd: Z Kapusty ;)
20N tylko najpier krzyżowo skręcać żeby jaj nie było. Silikonem uszczelniać, bo jak po kleju do szyb przyjdzie nam fele rozkręcić to ...&#@_@#*$ :<: :D



_________________
www.klinika-tuningu.pl

http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=34222 BRY na maskę na sprzedaż ;)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
panowie moje RMki skrecilem na specjalny uszczelniajacy silicon i z 2 zaczelo schodzic powietrze, silicon nakladalem miedzy beben a rant i pozniej od wewnatrz jeszcze po skreceniu, 2 felgi skleilem jeszcze raz dajac na tyle duzo ze az powychodzil ten silicon i z jednej po ok 2 dniach dalej schodzi powietrze :zly:



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Ja nakladalem takie `plamki` miedzy otworami od srub


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe