Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Audi] zimny gasnie , dużo pali
PostWysłany: Czw 23 Gru, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
siema

zanim zaczne co kolwiek działać

silnik to 2.0 100KM na cholernym monowtrysku

sprawa ma się tak :

1 - od dwoch tygodni auto pali jak smok (21 litrów starczyło na 87 km , 11 litrów na 43 km i ostatnie tankowanie 6 litrów na 20 pare kilometrow)

2 - od dziś rana auto nie ma ochoty chodzić na zimnym silniku , znaczy się odpala ale pochodzi chwilkę po czym zaczyna gasnąć i tak w kółko - trzba trzymać na gazie , przy jezdzie podobnie - przy spokojnym ruszaniu dusi go i trzeba mu mocno wcisnąć by jechał , po rozgrzaniu wydaje mi się ze chodzi normalnie przy czym to auto grzeje się pól dnia ale z tego co słyszałem to norma w tych autach


zauważyłem też że czasami czuć paliwo pod maską


ma ktoś jakieś pomysły poza złomowaniem ??


pozdr



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi] zimny gasnie , dużo pali
PostWysłany: Pią 24 Gru, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Lip, 2008
Posty: 269
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 8955147
Auto: [*]mk1 1977[*] , [*]mk2 1987[*]
problem niekoniecznie musi leżeć po stronie samego wtrysku :) zacznij od dolotu powietrza a to ze względu na to że regulator temperatury powietrza prawdopodobnie szwankuje,jest to główny powód wyższego spalania, okopconych świec czarnego dymu, osmolenia wydechu...pamiętaj że ciepłe powietrze dla ciepłego silnika jest nad wyraz niepożądane !
jeżeli będzie on pracować odpowiednio sprawdź czy nie bierze lewego powietrza gdzieś np guma pod monowtryskie, mieliśmy ostatnio wielkie mrozy, mogła sparcieć i zmniejszyć obwód albo całkowicie się posypać, również obwód(obwody) od sondy mogą gdzieś z masą się zwierać, czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Jeśli nic z powyższych nie poskutkuje zabierz się dopiero za monowtrysk czyli sprawdzasz ciśnienie na pompie, wtrysk rozruchowy czy się nie zawiesił i nie daje ciągle, guma od wtrysku do kolektora czy nie jest gdziekolwiek przerwana, czy wszystkie bezpieczniki są dobre !
co do samego monowtrysku mogą być popękane membranki, wygięte jakoś bądź pozacinane, uszczelki poparciałe.to są w sumie wszystkie możliwe mankamenty :) mam nadzieję że rozwiąże to Twój problem



_________________
stare dobre czasy : http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 78#p455378
powrót do przeszłości : viewtopic.php?f=98&t=52297&view=unread#unread
http://www.sekundka.com
Offline
 Profil    8955147
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 2 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe